Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 9361 til 9380 af 25374
-
Livets dans
Forumindlægjeg er ved at analysere livets dans. I baggrunden er der en dansende mand, som ser ret skræmmende ud. Jeg ikke helt kan gøre mig klog på ham! nogen der kan hjælpe?? -
gaffelforskrift
ForumindlægEn mands alkoholpromille vokser med 0,6 pr. time. under en middag på 2 timer, og aftager med 0,2 pr. time efter middagen. Hvordan vil en gaffelforskrift se ud for denne sammenhæng? -
eksamen, dansk spørgsmål - HJÆLP
ForumindlægHar urets tal nogen betydning?, nogen af tallene vender på hovdet. Kan mandens bare tær have betydning Hvilken betydning kan det have at de er på en strand. Har vedhæftet billedet -
oversæt enkel sætning
ForumindlægHej Hvordan siger man det her på engelsk? "Malcolm x var en mand som styrkede de sortes selvtillid i USA, og er generalt ansvarlig for at have spredt islam." Tak på forhånd;) -
Spænding (V) og strømstyrke (A)
ForumindlægHej Lad os sige at en mand rør ved nogen elektrisk, som han ikke skal, hvad kan slå ham ihjel høj V eller høj A. ? tak på forhånd -
hvad hedder det?
ForumindlægHej. Skal oversætte: "en mand går ind i bilen" hedder det: un hombre entra un coche? el. Un hombre entra coche? på forhånd tak :-) -
Hvorfor "den Ball", når "Ball" er intet køn
ForumindlægHej, Jeg har denne sætning på dansk: Jeg giver manden bolden. Den oversætter jeg til tysk: Ich gebe dem Mann den Ball. Hvorfor er det "den Ball", når Ball er intet køn? -
Ideologiernes holdning til indkomst/formuefordeling
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med dette? Synes ikke rigtig jeg selv kan formulere det ordentligt Liberalisme: Hver en mand er sin egen lykkesmed Konservatisme: Ved ikke helt? Socialisme: hjælp -
projekt voldtægt
Forumindlæghej vil i ikke nok udfylde dette spørgerskema ?..:-) her er spørgerskemaet: A) er du selv offer for et voldtægt overfald B) hvor gammel er du?(valgfrit) C)hvad tror du en voldtægt mand for ud af det ? her var mit lille spørgerskema tak fordi du svarerde -
Nedarvning af en kønsbunden recessiv sygdom
ForumindlægHeey :) Nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man redegører for nedarvningen af en kønsbunden recessiv sygdom??? (Kvinden er sygdomsbærer). Hvor manden er henholdvis rask eller syg? På forhånd tak <3 -
Are/is?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare, hvornår man anvender ''are/is'' på engelsk, specifikt? Ex: Politiet, som alle stoler på, er glade for dommen. Manden var en forbryder. -
Som på tysk
ForumindlægHej! Hvordan oversætter jeg denne sætning? På billedet ser man en mand, der spiller violin. Auf dem Bild sieht man einen Mann, die/der Violine spielt. Tak på forhånd! -
Hvordan visualiseret punktet på planet?
ForumindlægJeg har lavet en opgave, men min lærer vil rigtig gerne have, at jeg visualisere opgaven men ved simpelthen ikke hvordan det skal gøres... Hvis nogen vil komme med et bud, ville jeg være en glad mand -
Hvordan visualiseres punktet på planet?
ForumindlægJeg har lavet en opgave, men min lærer vil rigtig gerne have, at jeg visualisere opgaven men ved simpelthen ikke hvordan det skal gøres... Hvis nogen vil komme med et bud, ville jeg være en glad mand -
Matematik gåde
ForumindlægHej. Jeg skal løse denne gåde. Er der nogle der kan hjælpe mig? På en kristen efterskole for både katolikker og protestanter er der elever fra Danmark, Sverige og Norge. Af elev-statistikken fremgår, at der er A: 141 kvindelige og 146 mandlige elever i alt. B: 41 danske katolikker. C: 111 ... -
RET STIL! AFLEVERING ONSDAAG !
ForumindlægHeeeeeeej, jeg skal skrive en stil. Her er den, please ret, komma, stavefejl, bytte andre ord ud med andre. Så i søde, her er den: Ved Højer Sluse Efter denne episode havde Alfred stadig ikke lyst til at leve. Det var urimeligt, at hans forlovede og kommende kone, Karen Margrethe Nielsen skulle d... -
Rettelse - grammatik! ;)
ForumindlægHola a todos! Sidder her med en opgave som i meget gerne mp kigge på. Kom gerne med nogle kommentarer, rettelser eller hva der nu ellers skulle være. Der er nogle af opgaverne som jeg ikk har lavet, så er det fordi jeg er i tvivl og så vil jeg gerne have en forklaring, hvis i har tid til det ;) T... -
help
ForumindlægHi..Jeg skal oversæt det her. kan i rette det her. 1000 tak-------------------Størst på markedet er Bestseller, der har 360 buttikker i 14 europæiske lande. virksomheden er en af de absolut største danske detailhandelsuccesser i de senere år. man har tre store kæder, nemlig Vero Moda, Jack &Jones... -
rettelse dansk
ForumindlægHey alle studier igen :)Kunne I rette mit gramma, komma, og se om jeg har lavet nogle fejl??Novellen ”Babyshampoo” er skrevet af Bo Hansen i 1992. Handlingen er bygget op omkring personen Verner, en 40 årig mand. Verner har et meget tæt forhold til sin mor, som han i øvrigt også bor hos. Han for ... -
Tysk - relative pronomen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder med en opgave: Det relative pronomen "hvis": dessen/deren. Er meget i tvivl om det er rigtig det jeg har lavet, da vi ikke har gennemgået dessen og deren endnu og har ingen ordbog fortiden, så har ingen anelse om det er rigtig det jeg har lavet. Det der e...
