Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9441 til 9460 af 57177
-
Eksamenssæt Matematik B - 29-05-2013
ForumindlægHej SP. Er der nogle, der ligger inde med en eksemplarisk besvarelse af dagens eksamenssæt for STX elever? Jeg takker på forhånd. -
NOGEN DER HAR LIDT TID ??
ForumindlægHej alle vidunderlige hjælpsomme mennesker ;-) Jeg er rigtig stresset for tiden... :-( Min Hist-lærer kommer ikke i 5 dage efter påskeferien, da han er indlagt. Og jeg er ikke lige den bedste til historie desværre. 1.Kan i naturligvis fortælle mig , hvad der er vigtigt at vide når man går i 9.kl... -
Ang. gennemsnit
ForumindlægHej jer derude Jeg har hørt, at studenter anno 2009 og op efter kan gange sit snit med 1,08. Hvad hvis man så har et ekstra A-fag, hvor man ganger snittet med 1,03. Skal man så både gange med 1,08 og 1,03 ? -
Menneskerettighedserklæringen
ForumindlægER der nogen af jer som har analyseret menneskerettighedserklæringen fra Frankrig eller den amerikanske uafhængighedserklæring? -
Nato
ForumindlægHvad kræver det at et land kan blive medlem af NATO Og hvordan foregår det at blive medlem? -
Engelsk
ForumindlægHvordan siger man det her på engelsk? du skal gøre dig fortjent til at leve i det land -
Illiaden
ForumindlægHey derude :) Nogle der har nogle noter til Illiaden, sang 16, 17 og 18 ? Mange tak ! -
etik
ForumindlægEn der har noter til hvad man skal gøre hvis man trækker en etiktekst!? Vi har kun haft om en et emne; Aktiv dødshjælp -
Engelsk haster
ForumindlægEr der ikke nogle der lige vil hjælpe mig med at få dette her til korrekt engelsk, for jeg synes at det lyder helt forkert.It can be difficult to put yourself in another person’s place and understand the person’s situation if you have never tried to go through something like the same. -
Pesten i Bergamo
ForumindlægHejsa,Jeg tænkte på om der er nogen der har lavet en analyse om Pesten i Bergamo. Jeg finder den meget svær at analysere og fortolke og beder derfor om lidt hjælp da jeg har en aflevering for til tirsdag.Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig :-DMvh. Joy -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
Nogle ideer? :)
ForumindlægHej!! jeg er en pige som går i niende klasse. Jeg ved godt at skolen lige er begyndt, men jeg ville spørge om i har nogle gode ideer til forberedelsen af eksamnerne.. Jeg ved godt at det lyder åndsvagt men kunne godt lige tænke mig, at hører jer andres meninger...Er MEGA nervøs :O - Sahar... -
Rettelse af denne engelske historie?
ForumindlægJa, skulle lave en historie om denne proverb: Do not count the chicken before it is hatched. - Man skal ikke sætte alt på et bræt. I skal bare rette den, så vil jeg være rigtig taknemmelig, siden jeg tit oversær nogle grammatiske fejl, selvom jeg allerede har kigget igennem den og rettet. Desuden... -
Russisk
ForumindlægHej "kammerater"!Jeg tænkte på, om nogen har resumeer liggende af samtlige kapitler i historien "выстрел" (Vistrjel)??Enhver hjælp til denne historie er kærkommen. -
freudiansk digt/tekst?
Forumindlæghej..nogen der kort kan fortælle mig, hvad jeg skal være opmærksom på, hvis jeg trækker et digt eller en tekst, som er skrevet efter freuds "æg"...?og hvis du kan fortælle hvordan man ser de forskellige ting, altså overjeg'et, jeg'et og det'et?håber I forstår mit spørgsmål? -
on,at
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om hvornår man bruger on og hvornår man bruger at. -
1 sætning
ForumindlægJeg skal oversætte: Jeg væmmes ved mig selv i spejlet. Mit bud: I am disgusted with myself in the mirror Er det korrekt? -
oversættelse :/ hjælp!
Forumindlæghej, kort oversættelse. noget der vil rette den igennem. den er fra dansk til engelsk. jeg har vedhæftet den danske verision også. tak på forhånd:D Da vi trådte ind, hold alle op med at drikke og så på os. jeg følte, at der var noget galt. Til sidst sagde værten til os, at børn ikke havde lov til... -
eksamen
Forumindlægskal til fysik eksamen i 9 klasse, og har brug for noget opfriskning på de forskellige områder.. nogle der har noter eller lignende? ville hjælpe meget. -
skal aflevere om 2 timer ... :(
Forumindlæger der ikk en der er sød lige at kigge dette igennem. det er en lille tekst, som skal rettes for stave- gramma- og kommafejl. det ville virkelig være lækkert... takker :D Robots are a very good thing to have, because it is a big help in the industry. It is faster than real humans and much cheape...
