Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 9561 til 9580 af 132250
-
hvordan finder man a og b i andengradligning
ForumindlægHej :) jeg har fået formlen F(x)=ax2+bx (c = er nul) graffen går iggenem f(2)=6 og f(-3)=21 hvordan finder jeg a og b? Vil være et stor hjælp. :) -
Udregn vinkel b
ForumindlægNogen der kan sige mig formlen for at udregne vinkel b. ( billede vedhæftet ). Jeg har prøvet mig frem , og da er jeg kommet frem til et svar på 7,4 cm, men det føles ikke rigtigt. Er det korrekt , hvis ikke , hvordan kommer jeg da frem til det ? Tak på forhånd. -
Lyrik til eksamen..
ForumindlægHej Jeg har trukket lyrik til eksamen i dansk, min lærer har rådet mig til at tag fat i nogle gamle sange, som fx. Tove Ditlevsen osv. fordi der er mere kød på og mere at arbejde med .. Problemet er bare at det ikke lige er mig, ikke fordi det er svært, men fordi det ville blive kedeligt i længd... -
eksamen på uni
Forumindlæghvis man ikke dukker op til eksamenen på uni hvad sker der så`? -
Vejledning til eksamen
ForumindlægHer er der en vejledning, eftersom så mange har efterspurgt sådan en. -
eksamen i morgen
Forumindlæghej er der nogle der skal op i fysik A imorgen? skriftlig selvf? hvis i har nogle gode guldkorn (notater eller lign) er i meget velkomne til at smide dem ind her :P hvilke opgaver tror i der vil være? forhåbentlig ikke mange laseropgaver :( -
Engelsk og sprogets udvikling
ForumindlægHejsa Jeg er desværre kommet i lidt af en knibe, vi er igang med vores ide-fase i forbindelse med AT-synopsisen, hvor vores overordnede emne er "rejser", altså skal opgaven indeholde en fysisk rejse. Personligt er jeg blevet helt vild med emnet "engelsk og sprogets udvikling",... -
x/a=b/c ??
ForumindlægOpgaven lyder således. x/a=b/c jeg skal isolerer x. Men hvordan gør jeg? -
Energi fysik B
ForumindlægHej alle. Sidder med et par opgaver, som jeg ikke kan finde ud af: Opgavebeskrivelse: Et akvarium måler 0,35 m x 0,75 m x 0,45 m og er helt fyldt med vand. a) Beregn vandets masse i kg? b) Hvor lang tid varer opvarmning fra 20 grader til 35 grader, hvis der ikke er noget energitab? -
hjælp til eksamen opgave
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige som går på VUC i trin 2 som svar til 10. klasse. Jeg skal op til mudtlige matematik eksamen. for at komme op til eksamen, skal jeg selv lave opgaven. Vi skal finde et emne og lave nogle spørgsmål til det, og der efter skal vi lave en historie for at forklare læren ... -
DANSK-eksam !!
ForumindlægHey alle sammen...Jeg vil lige udnytte jers Erfaringer med hensyn til eksamerne..!jeg tænkte på Dansk - hvis man vil klare den mundtlige eksamen rigtig godt, hvad kan man gøre inden? Altså, feks. skal jeg læse et par eventyr-uden for mit pensum- så jeg kan perspektivere til dem, hvis jeg kommer o... -
lille spørgsmål .. Engelsk årsprøve
ForumindlægDa jeg skal til engelsk årsprøve 1.g .. har karakteren en stor betydning? kommer den til at står på min karakterblad også i 2. g ?? Er det lige meget om jeg får 00 eller 12 .. ? eller hvad ? -
FP10 maj 2019 engelsk
ForumindlægHej Er der nogen, der har skrevet engelsk stil til FP10 maj 2019, eller har selve opgave kompendiet til ar ligge? Håber rigtig meget at, der er en der kan hjælpe -
Privatundervisning engelsk - København
ForumindlægHar du behov for privatundervisning i engelsk i Københavnsområdet, så klik forbi min hjemmeside www.bricksite.com/gyldenlevandersen og bestil et intensivt forløb allerede i dag. Hilsner Martin -
"fremtidsmuligheder" på engelsk?
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde ordet "fremtidsmuligheder" i en ordbog og er bange for at det ikke er det rigtige selvom jeg finder hvert ord ( fremtid og muligheder ). Hvordan siges det på engelsk? På forhånd tusind tak -
Andengradsligninger - Bestem b
ForumindlægHej jeg har en opgave der lyder således: Bestem de værdier af b, der betyder, at ligningen 0.5x2+bx+7=0 har 1. netop en løsning 2. netop 2 løsninger 3. ingen løsninger. Jeg kan godt finde ud af at isolere a og c og kender til d formlen, men aner ikke, hvordan jeg skal gøre dette med b, så derf... -
Lineære funktioner. A og b.
ForumindlægHej. :) Jeg har et spørgsmål: Jeg skal forklarer hvordan a og b kan aflæses fra et sildeben. Men hvordan kan de det? Jeg kan ikke finde noget om det. Jeg ved godt hvordan man aflæser a og b på grafen. Jeg har fået at vide at jeg kan benytte to punkter fra sildebenet (x og y går jeg ud fra)... -
Wikipedia til eksamen
ForumindlægJeg har downloadet wikipedia (kun på dansk), og lagt det på min eksterne harddisk. Spørgsmålet er om jeg godt må bruge det, da jeg rent faktisk ikke er på internettet, men har alle artikler liggende på harddisken. Og reglerne er vel bare at man ikke må være på internettet, og har ikke noget og gø... -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægEr der en som kan hjælpe med denne. vil meget gerne løse den på en TI-83 Opgave 12 På en bestemt strækning planlægger man at opsætte en ny elektrisk forsyningsledning. Hvis man vælger en ledning med tværsnitsareal x, målt i mm2, vil den samlede årlige udgift (til forrentning, varmetab, …... -
Eksamensopgaver i matematik b-niveau
ForumindlægNogen der har lavet nogen af opgaverne 1010,1015,1020,3002,3005,3013, jeg skal snart aflevere og jeg er i dyb dyb krise :O :O
