Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 9601 til 9620 af 65693
-
HJÆLP TIL NATURFAG EKSAMEN!!
ForumindlægHej alle! Jeg har trukket emnet, 'vand og levevilkår', til min tværfaglig naturfag -mundtlige eksamen. Nogle, der kan anbefale nogle bøger eller kilder under emnet, eller har lavet noget lignende som I kan vedhæfte for inspiration? Derudover, hvis nogen har eventuelle ideer, da vi ellers... -
Trigonometri - Eksamen
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg har eksamen her om lidt, og jeg skal lave en masse dispositioner, men der er nogle af spørgsmålene som jeg har lidt svært ved :p Bla. disse: o Forklar hvordan ensvinklede trekanter kan bruges til at bestemme højder. o Forklar hvordan man kan måle ... -
Eksamen - vietnamkrigen
ForumindlægJeg har lige trukket mit emner og har 24 timer til at arbejde på det. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Skal man lave problemformulering og problemstillinger? Hvor mange af kilderne skal man bruge? Er der evt. nogen derude som har haft noget lignende og har lyst til at dele af deres er... -
Noter historie eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til historie eksamen på tirdag, og jeg ville gerne vide om man hvad man må have med? tak. -
hjælp matematik mundtlig
ForumindlægHej, jeg sidder med en ven som skal op i matematik b mundtlig, og er lige nogle ting vi er i tvivl om. Spørgsmålet lyder som følgende: Du skal forklare, hvad man forstår med eksponentiel vækst, idet du undersøger eksponentialfunktionen f(x) = b*ax. Hvordan bestemmes a og b udfra 2 givne punk... -
Hjælp til matematik søges!!!
ForumindlægHej alle har store problemer med min matematik lektier!! håber i vil hjælpe mig igang, og forklarer mig hvordan man gør :) . I opgave A ved jeg slet ikke hvordan jeg skal gribe den an, og i opgave B ved jeg ikke hvad der menes med at a er konstant. :) A) En parabel er givet ved forskriften:... -
Matematik opgaver.. haster
ForumindlægHej.. Jeg sidder og laver matematik aflevering, men jeg mangler lidt hjælp med et pas opgaver, håber der er hjælp at finde her :) Reducér: (a-b)^2+2b(a-b) og 3x-3y / x^2-2xy+y^2 Og "I en model antages det, at en bestemt populations vækst er sådan, at antallet N af individer i populationen... -
oversættelse af et matematik udtryk
Forumindlæghvad er det engelske ord for ( potensregression ) som omtaler potensfunktioner i matematik ? -
Regneregler for differential matematik
ForumindlægHej er der nogen her inde der kan forklare mig regnereglerne for differential matematik? -
Matematik aflevering
ForumindlægHej alle sammen, jeg har fået denne her matematik aflevering for, og jeg har prøvet mit bedste på at lave opgaverne, men kan virkelig ikke få lavet det sidste, så er der nogen der muligvis kan hjælpe mig? Altså 2 C og så opgave 3 B og ned af -
Matematik aflevering
ForumindlægHej jeg sidder med en matematik aflevering som skal afleveres i morgen aften jeg har 2 opgaver jeg ikke kan finde ud af er der nogen der kan hjælpe? http://tinypic.com/r/14troky/9 http://tinypic.com/r/20z9noh/9 -
Mundt. Eksamen
ForumindlægHey rare folk!Nogle der ved hvordan en samfundsfagseksamen foreg[r, og evt. har nogle tips til en ung kommende student?På forhånd tak! -
det haster har eksame imorgen HJÆLP
Forumindlægdet økonomiske kredsløb hvordan vil den kommende skattesænkning påvirke den økonomiske kredsløb? hvordan vil den kommende skattesænkning påvirke en virksomhed som IKEA? redegøre for de økonomiske mål, herunder hvordan de er i konflikt med hinanden? velfærdstaten nævn fordele og ulemper ved brug... -
Eksamen -forsøg...
ForumindlægHejsa! Nogen som har nogle gode forsøg til emnerne: Syrer/baser Radioaktivitet/atomfysik Strøm (meget gerne im tre fase) Og en forklaring på hvordan det virker og hvorfor :) På forhånd tak -
Tysk eksamen
ForumindlægHej jeg her trukket emnet "Grenzen" (grænser) i tysk, og har virkelig brug for hjælp til at komme i gang med et specifikt underemne under det. Så ville lige høre om der var nogle af jer der kunne hjælpe mig??. På forhånd tak!! -
Synopsis-eksamen
ForumindlægHvor mange skal til en Synopsisprøve? Og i så fald- hvordan foregår den!? Argh..Skal op den 31 maj.07 -
EKSAMEN I MORGEN HJÆLP
ForumindlægHej.. :( Jeg skal i gang med at lave en disposition til et emne, som min lærer har sat op således...: Kaliumnitrats opløselighed(stoffets kemiske og fysiske egenskaber osv.) Mit spørgsmål til jer er: "Hvordan starter jeg min disposition"? PS: Det er folkeskole niveau -
Dansk Eksamen
ForumindlægHvad sker der under de 30 min. man skal snakke? Man skal snakke om teksten man har læst og perspektivere til andre tekster. Er der andre ting de spørger om? -
Hjælp! Mundtlige eksamen
Forumindlægjeg er en af de mindre heldige elever, som skal op til mundtlige dansk, og det sker allerede på mandag, og jeg tør næsten ikke begynde at søge på nettet efter al muligt af frygt for at jeg begynder at tro at jeg mangler at ''vide'' meget mere endnu om fx de litterære perioder osv.... -
Hjælp til historie eksamen
ForumindlægJeg går i 9. klasse og har trukket historie som et af udtræksfagene. Jeg har valgt underemnet kvinders vej til stemmeret, og er i gang med at vælge kilder (jeg skal have mindst tre) Jeg vil godt sige noget om hvordan kvinders valgret efterfølgende haft betydning for ligestilling mellem kønnene i ...
