Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 10021 til 10040 af 19198
-
4 sætninger.
ForumindlægHej. Håber nogen vil se disse sætninger fra dansk til tysk ígennem for fejl :) Die Person, in dem Text wir treffen, ist ein bekannter Deutscher. Personen, som vi møder i denne tekst, er en kendt tysker. Die Freund, die wegen Thomas Training nervös ist, sieht untersuchend an ihn. Kæresten... -
Øv øv øv... :(
ForumindlægI dag har jeg så fået min tyske stil tilbage, det var gået rigtig godt og der var næsten ingen fejl, men desværre mener min tysklærer ikke at hun vil bedømme den da hun kan se at jeg ikke har skrevet den alene!Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg får hjælp fordi jeg slet ikke fatter tysk, men så ... -
8: Rettelse af kort tekst
ForumindlægHej.. Er nogen der vil rette min tysk tekst. Teksten handler om hvor vi helt vil bo henne. Jeg vil sætte stor pris på det :P -
Rettelse
ForumindlægNogle der gider at rette disse linjer?(Dansk-Tysk)Dansk:1) Min søster, Sabine, er tysker.2) Min bedstefar og bedstemor var også tyskere.3) Min far er tysker.4) Min mor er tysker.5) Er i søskende?6) Nej, vi er ikke søskende.7) Vi er bare gode venner.8) I går var mine forældre i Berlin.9) De var sa... -
fra fred til krig(2. vk)
ForumindlægHar lidt problemer med at forstå hvordan freden bliver til 2. verdenskrigen.Ved godt at Tyskland har skylden for det meste, men kan ikke hitte rede i, hvad det er der sker og hvad der indleder krigen?Nogle der har nogle gode notater? -
har virkelig stor problemer
ForumindlægJeg fik i fagene 5 + 6 + 5 i karakter og nu er det tysk og dansk der mangler på 10 ende klasses miveau og nu er jeg tvunget til at tage optagelsesprøven. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg kan ikke ingen gang kan få 9 eller 8 for den sags skyld. Hvad meningen med de her mundtlige prøver ?? Jeg fatte... -
Langer Samstag6
ForumindlægHej jeg har bruge for hjælp jeg vil gerne oversætte en tysk tekst, så jeg kan få stå hvad den handler om, og jeg skal fortælle hvad den handler om på tysk og det kan jeg ikke hvis jeg ikke ved hvad den handler om, så jeg håber at jeg kan få hjælp, skal nemlige fremlægge det på onsdag. Håber jeg ... -
Haster
ForumindlægHeejsa alle sammen.. er der nogen der kan oversætte en lille tekst for mig fra Dansk til Tysk og en sætning fra Tysk til Dansk? Der Engel mit dem goldenen Schnurrbart ; Teksten handler om en pige som hedder Lilliana. Når Lilliana keder sig ser går hun hen til vinduet. Men Lilliana ser noget. Me... -
Sætninger
ForumindlægHej. Jeg har to spørgsmål. - Hvordan kan man se at en sætning er en bi sætning? - Og når man oversætte fra dansk til tysk, er det så udsagnsordet der altid skal til sidst hvis det er en bi sætning der er tale om eller hvad? Tak. -
Eksamenssæt maj 2005
ForumindlægHey.. er der nogle der ved hvad det nyeste eksamenssæt fra tysk hedder? og om det evt. ligger herinde??\n\nPå forhånd tak :) -
Vær sød og hjælpe mig :-D
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
Oversættelse endelser
ForumindlægHey :D Hvordan oversætter man smeltede? Alle de endelser der kommer på dansk (Altså smelter, smeltende OSV) Hvis man slår det op i ordbog, kommer der dette frem, men hvordan er jeg sikker på hvordan man håndterer det på? :P verbum <-r, -de, -t> schmelzen <schmilzt, schmolz, geschm... -
1 sætning
ForumindlægEr denne sætning oversat korrekt?\n\nDa drengen var faldet i søvn, udtænkte Eisenhans en prøve. \n\nAls der Knabe einschlafen, ausdenkt Eisenhans eine Probe. -
Auswitz
ForumindlægHej. er der ikke nogle der kan hjælpe med en opgave om Auswitz og andre kz-lejre. eller i så fald ved hvor man kan finde nogle godt oplysinger. så ville jeg blíve meget glad :) -
Rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette dette lille stykke? :)"Die Leute fahren nicht nach Österreich weil es Wärme, gutes Essen, Shopping, viele Sportsattraktionen oder historisches Monumenten gibt. Fährt man z.B. nach Mallorca ist es gewöhnlich weil man die Wärme genießen will. Aber warum reist man dan... -
Rote Armee Fraktion
ForumindlægHej. Jeg sidder med en fremlæggelse om RAF og jeg kan ikke finde nok om det på nettet. Det ville være dejligt hvis i ville hjælpe med at besvare spørgsmålene eller give mig et link så jeg selv kan finde dem :) -Hvorfor startede de? -Hvem støttede dem? -Hvad ville de? -Hvad har de opnået? -Hvad h... -
Eksamen i morgen - Tyskland 1918-45! HJÆLP Please!
ForumindlægJeg skal til historie-eksamen i morgen (24-timers) og jeg har været så "heldig" at trække noget om Tysklands historie 1919-45. jeg har fået en erindring af Philip Scheidemann som fortæller om hvordan han taler til folket ved proklamationen af Weimarrepublikken. I den forbindelse siger ... -
1-sekund-spørgsmål
ForumindlægSkal førnutid som f.eks. gewesen stå bagerst i en sætning? -
Ønsker rettelse af tekst.
ForumindlægDie „Kammeraden“ beweisen kein Verständnis für Florian und seine Angst für Bälle. Obgleich sie weissen, dass er schwach und nicht identisch mit den anderen Mitgliedern war, hänseln und verhauen sie ihn. Sie waren sehr widerlich, gewalttätig und dominieren, das ist, was sie zum Ausdruc... -
Synopsis ideer
ForumindlægHej.. Skal skrive en synopsis indenfor emnet: "krig, medier og teknologi". Er selv lidt på bar bund! Håber nogle af jer havde nogle gode ideer til emner tak.
