Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10321 til 10340 af 23878
-
Kompositionsanalyse
ForumindlægJeg kan ikke helt finde ud af at lave en komposistionsanalyse (begyndelse - midte-slutning + determinationspunkt i novellen: "HISTORIE OM EN UNG MAND, DER TVINGES IND I ET KLÆDESKAB, FORDI ET UBEHAGELIGT VÆSEN BRYDER IND I HANS KÆRLIGHEDSLIV PÅ DE MEST UMULIGE OG UBELEJLIGE TIDSPUNKTER"... -
FORSKEL MELLEM LITTERÆR METODE OG NYKRITISK METODE
ForumindlægHej Jeg skal forsvare min SRO, men jeg er ikke sikker på hvad forskellen er på den litterære og nykritiske metode. Jeg har prøvet at google, men det lugter stadig af noget ensartet. Er der nogen der kan forklare mig forskellen? -
SRP I PSYKOLOGi - HJÆLP
ForumindlægHej, skal til at skrive SRP her om lidt, og skriver om stress, hvor et af fagene jeg skriver i er psykologi, med et fokus på stress blandt unge. Jeg skal helst finde en case omkring et stresset ungt menenske, men det har jeg simpelthen haft så svært ved; jeg føler jeg har ledt over det hele. Er d... -
To fag med samme fakultet
ForumindlægHej Nu sidder jeg og sveder over AT, mens jeg bliver helt i tvivl. Jeg har valgt to fag inde for samme fakultet og jeg menes, at man så skulle bruge to forskellige metoder og argumentere for, hvorfor man har valgt at bruge de to fag indenfor samme fakultet? Er der nogen der ved det? :S På forhånd... -
Blå baggrund af Kurt Trampedach
ForumindlægHej, hvad vil selvportrættet fortælle os? -
Søger lektiehjælp
ForumindlægTil dansk , matematik og Engelsk -
Engelsk digtanalyse
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der ved hvad man skal have med i en engelsk digtanalyse. Jeg forbereder mig til engelsk mundtlig eksamen på B niveau, og skal være klar på at trække et digt, men har ikke nogle specielt gode noter fra timen. Jeg vil høre om der nogen der har nogle gode sider, eller ke... -
SRP om American Psycho i Engelsk A og Mediefag C.
ForumindlægHej. Jeg skal snart igang med min SRP, og jeg har valgt at skrive om American Psycho i Engelsk A og Mediefag C. Mit spørgsmål er: Hvilke ting er værd at undersøge i min SRP, og hvordan laver jeg en konkret og god problemformulering? Mvh -
Perspektivering
ForumindlægJeg har teksten I Danmark er jeg født af H.C Andersen, som jeg skal perspektivere til Gi' mig Danmark tilbage. Nogen der vil hjælpe mig?): -
AT-talepapir (SOS)
ForumindlægHej, er der nogen af jer, der har tid og lyst til at kigge mit talepapir igennem for huller? Evt. give mig feedback på hvad jeg kan gøre bedre, hvad jeg har gjort forkert og hvad jeg kan forberede mig på til dialogen. På forhånd tak! -
Appelformer
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal til og skrive en litterær artikel, men kan ikke huske om man skal bruge appelformerne? En venlig sjæl der kan hjælpe :-) -
Sandsynlighedsregning og banko
ForumindlægJeg håber I kan hjælpe mig med på dette spørgsmål omkring Banko På en plade er der 3 rækker med 5 tal i hver række. Der er numrene 1-90 og der udtrækkes 49 tal. Hvad er sandsynlighed for at: * Der vindes på en plade, dvs. alle 15 tal udtrukke * Der vindes med to rækker (hvis der er vundet på... -
hjælp til kreativt produkt til OSO opgave (dyrlæge)
ForumindlægHej ! Jeg er i gang med at skrive min OSO opgave. men jeg er gået i stå med det kreative produkt. jeg har valgt at skrive om dyrlæger, men jeg kan simpelhen ikke finde på et kreativt produkt? Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig ! :) -
Lineære funktioner
ForumindlægHej, Nogen der har nogle foreslag til hvad man kan lave ved Lineære funktioner baseret på taldata af hybrid biler? -
Dobbeltbestemmelse?
ForumindlægHvad betyder det når man laver en dobbeltbestemmelse & Hvad er en dobbeltbestemmelse??? Kan simpelthen ikke finde noget om det, hverken i min bog eller på nettet. Håber derfor, at der er nogle venlige sjæle, som eventuelt vil hjælpe. -
"I Danmark er jeg født" Isam B synopsis
ForumindlægHej alle sammen jeg skal snart op i mundligt dansk. jeg har trukke 'Danmark set med andre øjne' og har derefter valgt emet "I Damark er jeg født" af Isam B. vi er i gang med at lave synopsis, og de skal senest afleveres på torsdag. jeg er har virkelig brug for hjælp! Hvilke e... -
Vurdering af srp
ForumindlægJeg har skrevet srp i engelskA psykologB og har netop været til eksamen. Jeg er meget forundret over min karakter og fik en virkelig dårlig feedback. Sidder der en gymnasielærer eller anden kompetent fagperson, som vil læse min opgave igennem og give mig sin vurdering? -
statistik
ForumindlægHalløjsa. jeg er ret forvirret om statistisk så jeg ha to spørgsmål 1. Jeg skal forklare hvilke statistiske deksriptorer der er. For det første ved jeg ikke hvilke der findes (har søgt på det) og for det andet så ved jeg ikke om der findes forskellige deskriptorer for grupperede og ugrupperede d... -
HJÆLP HJÆLP EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays i udtryksform" til mit fordybelsesområde. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? Tak på forhånd :) -
Kildekritik
ForumindlægHvad er kildekritik? Og kan man lave en kildekritik indenfor fagene fysik og engelsk?
