Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10481 til 10500 af 33650
-
Lektiehjælp i bioteknologi tilbydes
ForumindlægHej Jeg er en dreng på 19 år og har netop afsluttet STX med bioteknologi på A-niveau. Jeg tilbyder derfor lektiehjælp i bioteknologi i Købehavnsområdet til dem, der kunne være interesserede. Venlig hilsen Christian -
HJÆLP!
ForumindlægSkal op til dansk mundtlig A STX (IMORGEN) og ville spørge om nogle ved om man kan trække noget dokumentarfilm/kortfilm.. og hvis ja hvordan fungerer det så? får jeg en computer med ind med filmen eller hvad? -
Hvornår får man karakter for skriftlig eksamen?
ForumindlægHey, er der nogle der evt. er gået ud af 3g, som ved hvornår man får karakter for sine skriftlige eksamner i stx? Har lige været oppe i min første eksamen i 3g -
angående Mat A karakter
ForumindlægHej:) Jeg var til prøve i Mat A (stx) og fik 48 point og max var 100 point. Nogen af jer der ved ved hvilken karakter det svarer til? -
angående karakter
ForumindlægHej:) Jeg var til prøve i Mat A (stx) og fik 48 point og max var 100 point. Nogen af jer der ved ved hvilken karakter det svarer til? -
Produkt til OSO
ForumindlægHeeej! Jeg skal lave et kreativt produkt til min OSO. Mit emne er "Valget mellem STX og HHX" Det må ikke være: PowerPoint, Prezi eller et interview Tak på forhånd! -
Kan man blive fritaget fra eksamen - naturfag C
ForumindlægHej alle, Er der nogen her der ved om man kan blive fritaget fra naturfagseksamen på C-niveau på en erhvervsuddannelse, hvis man har haft biologi C, matematik C og fysik C på STX? Tak på forhånd -
Rettelse af "stil" 400 ord.
ForumindlægHej!Vil nogen rette min ministil på 400 ord?På forhånd tak! -
blue toner
ForumindlægHvilke toner i blueskalalen? og hvad er blues præget? -
Oversættelse
ForumindlægDette er en engelsk oversættelse der har voldt mig store problemer. Jeg håber at der er en venlig sjæl der vil kigge den igennem for mig, for jeg synes den er utrolig svær. Har selv gjort et forsøg, som du kan læse nederst.Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen bl... -
Hjælp til metoder i AT (his, psyk)
ForumindlægSå er det AT eksamen tid, og jeg skal på fredag aflevere min synopsis, men jeg er blevet lidt i tvivl om metodeafsnittet. Mit emne er "Slaget ved Stalingrad" og jeg skriver i henholdvis historie (A) og psykologi (B), så min problemformulering/problemstilling ser sådan ud: "Hv... -
Indholdsfortegnelse
ForumindlægHej Jeg har siddet og gransket siden igennem efter indlæg omkring hvordan man får sin indholdsfortegnelse på dansk. Når jeg bare skriver \tableofcontents så står der jo "Content" i stedet for Indholdsfortegnelse øverst. Hvordan undgår jeg dette?? På forhånd tak. -
hej..en meget kort engelsk tekst til rettelse
Forumindlægjeg vil være meget taknemmelig hvis nogen ville rette den korte tekst igennem for grammatiske fejlParents play an important role for children’s development. Children seem them as role models and they want to be like them. But if not the parents are good role models, children can having problems w... -
meget kort engelsk stil, der skal rettes
ForumindlægMany of those ethnic young people that live and have been raised in West find it very hard to live a normal life. There are so many problems about having a different background and a different culture. You live in two worlds and you have to fit in in both of them. But it’s not always so easy to b... -
HJÆLP TIL EKSAMENSFORBEREDELSE
ForumindlægHeej. Jeg skal til første mundtlige eksame, her om ikke særlig lang tid. Jeg skal i fysik mundtlig/praktisk, hvilket jeg er meget dårligt til - rent ud sagt. Vi har 3 overemner: Salte, syre og base, Magnetisme/elektremagnetisme ( når felter forandres), Alfa, beta og Gamma(partikler med ... -
Korrekt oversættelse?
Forumindlægom aftenen går vi voksne gerne hen til den lokate kro. by the night we youth working to the locale pub. Så er onkel fred ivrigere han kan drikke mange glas fadøl på en aften. so is uncle fred anxious he can drinks many glass of draught beer on the night. den lokale befolkning drikker ikke af ... -
Samf A eksamen
ForumindlægHej. Jeg står og skal op til Samf A eksamen om en uge, hvor vi trækker nogle ukendte bilag og efter har 24 timer til at lave et 10 min oplæg (en synopsis). Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kan læse op og om jeg overhovedet kan? Jeg har noter til alle emner og de er organiseret, da jeg har ... -
lille oversættelse. HASTER
Forumindlæger der nogen der vil kigge lidt på den her oversættelse? synes den var rigtig svær :( Velfærdsstaten sigtede mod at skabe et mere menneskeligt samfund, hvor gamle, syge, og handicappede ikke led nød. Staten skulle sikre folk en vis minimumsindkomst og afbøde de værste virkninger af arbejdsløshed... -
Grammatik
ForumindlægHej (Officiel) grammatik er ikke min stærke side, hvorfor jeg søger en forklaring på det følgende. Jeg ved, at hvis jeg skal konstruere en sætning som denne herunder: 1. He did not have 2. He did not had Så er konstruktion nr. 1 den korrekte, men hvad er den grammatikterminologiske fork... -
droppe ud
ForumindlægHej, jeg spørger fordi jeg går i 1.G stx. jeg begynder at føle om stx overhovedet er det rigtig for mig, jeg får såen rimelig fine karakter, de kunne selvfølgelig vlre bedre. min mor er meget tit på nakken angåedne lektier og aflevering men om jeg har lavet det og spørger op til flere gange om da...
