Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10541 til 10560 af 14598
-
Spansk
ForumindlægEr dette oversat rigtigt? El campesino dice “Ya no tenemos gobierno aquí en México” porque el gobierno de México no defiende sus ciudadanos. Por supuesto tienen un estado o gobierno pero es muy pasiva. No se sientas seguro cuando eres mexicano. Eso es un problema muy grandioso... -
Hej her er min aflevering hjælp gerne.
ForumindlægHello consultants My name is Laura, I’m from Denmark and I’m 16 years old, I live with my mom in malibu with my stepdad and half-sister alma. At the weekend I’m often at my dad’s where my little brother William lives and sometimes my big brother Oliver is there but ... -
Hjælp!! Analyse af en sang
ForumindlægHej allesammen derude. Jeg skulle analyser en sang "Den signede dag med fryd vi ser Skal analysere denne sang, men er slet ikke god til det, da det er første gang jeg skal analysere en sang, synes der er mange ord som jeg ikke forstår. Så ville sprøge om der nogle der gad hjælpe lidt? Skal ... -
HASSAN - Synspunkter
ForumindlægHejsa. Har fået denne tekst for i dansk, hvor jeg skal redegøre for synspunkterne - jeg vil derfor bede om hjælp til om folk kan finde nogle synspunkter i den, og argumentere kort for dem, og hvad i synes er hovedsynspunktet i dette blogindlæg? Håber der er nogle der vil hjælpe. Den skal læses... -
Retning af Engelsk stil (HASTER EN SMULE)
ForumindlægHej alle jeg håber virkelig at der er nogen der vil se på min stil og rette den til. Her er den. How am i successful in 15 years? How I am successful? Well my biggest dream is, to finish the upper secondary school, with all the requirements which is A in Danish, A in English, A in German ... -
Rettelse af engelsk stil! Det vil betyde alt for mig, da jeg skal aflevere imorgen :)
ForumindlægThe novel is written by Maile Meloy. The main character in the novel is Sam Turner. Sam just turned fifteen years. The story is written as if it was in the past, as we can see in the text, which is seen in the first sentence“. The summer she turned fifteen”. Sam and her father lives together in M... -
lidt hjælp søges!(MATH)!
ForumindlægHej!\nJeg vil lige spørge om der ikke er nogen som kunne tage et lille kig på disse opgaver. Jeg ved godt at der er mange men langt størstedelen af dem er færdige der er bare et par steder hvor jeg er lidt i tvivl.\nHåber at der er nogen som er villige til at hjælpe. \n\nOpgave 1)\nI et koordinat... -
Bessermachen
ForumindlægHej Studieportalen, sidder her med min tyske oversættelse af et resume af sangen Letze Aufsfahrt af Pur. Hvis der er nogen der eventuelt kunne skrive deres mening, rette efter fejl eller blot kigge på den ville det være til god hjælp. Danske tekst til oversættelse: Sangen Letzte Ausfahrt af Pur... -
Tysk hjælp
ForumindlægEn dejlig person der vil rette den? Tysk er ikke mit stærke fag desværre. Jeg har den danske, og derefter oversættelsen. :-) Kære Ulrikke. Hvordan har du det nu? Har du det bedre? Jeg håber du har det godt min ven, og at alting går som det skal. Der er jo desværre ikke så meget at gøre ved det... -
Rettelse af tysk
ForumindlægEn dejlig person der vil rette den? Tysk er ikke mit stærke fag desværre. Jeg har den danske, og derefter oversættelsen. :-) Kære Ulrikke. Hvordan har du det nu? Har du det bedre? Jeg håber du har det godt min ven, og at alting går som det skal. Der er jo desværre ikke så meget at gøre v... -
Tysk aflevering
ForumindlægEn dejlig person der vil rette den? Tysk er ikke mit stærke fag desværre. Jeg har den danske, og derefter oversættelsen. :-) Kære Ulrikke. Hvordan har du det nu? Har du det bedre? Jeg håber du har det godt min ven, og at alting går som det skal. Der er jo desværre ikke så meget at gøre ved det... -
Projektopgave
ForumindlægHjælp jeg har fåetet problem jeg skal finde et overemne til vores projektuge. Det må gerne være noget med teknik, fremtid, unge eller andet. Du må også gerne skrive hvilket overemne du havde og hvilket underemne du brugte dertil. -
Klodshans ! - Haster
ForumindlægHej - Det ville være lækkert hvis en lå inde med en analyse af klodshans !?! Det ville hjælpe meget..på forhånd tak -
Vigtig spørgesmål
ForumindlægHej derude! - Er du nogen der har læst bogen Operation B skrevet af Gabriella Håkånsson og som kan give mig en lille resumé eller referat af bogen! - Mange tak på forhånd:-) -
Primær og sekundærlitt. Dansk 1 års opgave
ForumindlægHej hvad er Primær og sekundærlitteratur?. -
Hvad skal jeg vælge??
ForumindlægHej !Jeg skal næste år ( lige i starten ) holde fordrag i engelsk, da vi var 6 der manglede sagde vores lærer vi skulle vente til efter sommerferien da vi ikke kunne nå det. Men hvad skal jeg fortælle om, det er et valgfrit emne, det er på engelsk. Jeg skal op i 2g. Emnet skal bare være inde for ... -
Ønsker oversættelse til Spansk
ForumindlægHejJeg tænkte at nogle af jer kloge hoveder kan oversætte følgende tale til Spansk - så vil ikke et øje være tørt til den store dag om en uge :-)På fårhånd tak.Hilsen Michael----------Allerførst vil jeg gerne takke for alle de fine gaver vi har fået.Det har været helt fantastisk.Vi glæder os til ... -
Dansk stil skal rettes.
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en fortælling jeg gerne vil have rettet. Det ville betyde utroligt meget for mig hvis noget vil tage sig tid til det. På forhånd tak -
Naja Marie Aidt
ForumindlægHejsa.Jeg skal skrive 3.års-opgave om Naja Marie Aidts novellesamling, "Tilgang", og derfor vil jeg høre om der er nogle af jer, som har analyseret noget af den samling? Alt har interesse!På forhånd tak.Hilsen Mille -
Klagebrev!!
ForumindlægHejsa alle sammen.Jeg skal skrive et klagebrev men har ingen ide om hvem jeg skal skrive til og om hvad.Please hjælp mig.Stella
