Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10721 til 10740 af 14598
-
Dumper jeg studentereksamen?
ForumindlægHej forum! Jeg står og skal op til studentereksamen til sommer, og har et spørgsmål der nager mig i den grad. Mit snit for mine eksamen ligger på 1.7, og det ser altså ud til, at jeg dumper til sommer hvis jeg ikke får snittet hævet! Mine årskarakter (2.standpunkt) derimod, ligger på 4.5 - så ... -
Hej;-)
ForumindlægHej:-) - Er der nogen der kan hjælpe mig med at rette denne stil? (Det er meningen at det skal være slutningen på historien "Hamide spielt Hamide" ). Es wurde bereits 3 Tage, seit ich das letzte Mal gesehen Hamide, ist es Zeit, dass ich sie wieder besuchen, so bin ich auf dem Weg ... -
Fogh er en morder
ForumindlægGiv mig en god grund til at Fogh ikke er en morder, eller at han ikke er et racistisk menneske uden empati. -
Biologi eksamen skriftlig - spørgsmål
ForumindlægJep, så er det snart tid til biologi skriftlig :) Jeg sad lige og kiggede nogle eksempler igennem, og faldt over noget, jeg aldrig helt har forstået.. Nemlig navngivning af enzymer + beskrivelse af processer. Hvordan kan man helt konkret sige, hvilke enzymer det er tale om? Ved godt at der grupp... -
klasser på UNI??
ForumindlægHey Venner! NOgen som ved hvilke klasser der er på Panum?? og hvordan et helt års forløb er?? vil virkelig gerne vide det.. også det med klasser.. f.eks på gym eller folkeskoler er der A,B,C ... X,Y,Z klasser.. hvad med medicin studerende på Panum??? Hilsen Andreas -
droppe ud af 1.g?
Forumindlæghej.. er der nogle herinden der har den mindste anelse om, om det er muligt at droppe ud af 1.g nu, og så begynde i en anden 1.g efter sommerferien 2009? efter at være startet på gym, har jeg fundet ud af at jeg ikke er helt klar endnu og kunne godt tænke mig at sprænge fra.. men hvis jeg så ikke... -
sociologi
Forumindlæghvem kan hjælpe hvordan man beskriver en person eller en familie gennem begreber i sociologi? -
Mdt. eksamen 1-årigt A niveau
ForumindlægHvordan forbereder i jer til mdt. engelsk A eksamen (1-årigt forlæb)? Altså pensum er jo ikke ligefrem noget der er helt vildt, men er det nok bare at have sine noter med til de tekster mn har læst og så det ligesom bare det? Hvordan gør I/du? -
Familien. Eksamen i morgen tidlig
Forumindlæghej :) Hvilke teorier kan man anvende på den moderne familie? Håber en eller anden kan hjælpe mig. Min hjerne er gået på ferie .... På forhånd tak :) -
Fermats sidste sætning og Sophie germain
ForumindlægNogen som har skrevet om Fermats sidste sætning eller Sophie Germain (fransk matematiker)? er nemlig igang med min SRP opgave og kunne godt bruge lidt inspiration:) -
Sprogrejse med EF
ForumindlægJeg vil gerne på sprogrejse med EF den her sommer til Eggland. Jeg ville gerne vide om nogle af jer havde erfaringer med EF? Er der andre organisationer i kan anbefale? -
Arabiske forår
ForumindlægHej ! Jeg har valgt emnet Det arabiske forår til AT. Men er utrolig meget i tvivl omkring hvor mit hovedfokus skal være og i det hele taget min problemformulering. Af overordnet problemstillinger tænker jeg på: - Hvad udløste det arabiske forår eller - kan de enkelte lande efter styr... -
Reducer
ForumindlægHej alle .. Det er virkelig længe siden jeg har haft matematik, nu sidder jeg med en opgave som jeg har svært ved at regne ud.. Please hjælp mig. Reducer muligt a) 3ab-6b2/ a-2b b) 25a2-30ab+9b2/25a2-9b2 Tusind tak -
Adjektiver
ForumindlægHej alle, Jeg har læst, at adjektiver skal skrives med stort begyndelsesbogstav, hvis de fungerer som et substantiv. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med dette. Er der evt. nogle, som kan forklare, hvordan man finder ud af, om et adjektiv fungerer som et substantiv eller ej? Gerne med ... -
Dato
ForumindlægHej hvis man skal en dato op hvad vil være mest korrekt: 15/08-2018 eller 15/08/2018 eller 15-08-2018? -
"Rejseminder" og ’Il Letto’ af Sophus Claussen
Forumindlæghej allesammen er de nogen der har læst digtet "Rejseminder" af Sophus Claussen og ’Il Letto’ der vil hjælpe mig med at forstå digtene jeg vil sætte stor pris på det :-) tak på for hånd . -
Hjælp til dansk stil - forståelse af opgave
ForumindlægJeg har vedhæftet en stil, som jeg håber en eller anden hjælpsom sjæl vil læse igennem. Jeg har fået til opgave at skrive et resumé af en bog, og derefter redegøre for/diskutere hvorfor jeg har valgt at skrive de ting jeg har, og hvorfor jeg har valgt at undlade nogle ting. Jeg har dog lidt svæ... -
Læse jura på Harvard...
ForumindlægGodaften! Jeg har her i det sidste stykke tid leget med tanken om at læse jura på Harvard Law School (HLS). Jeg har prøvet at sætte mig ind i Harvards struktur, optagelseskrav osv. men finder det meget kompliceret. I skrivende stund er jeg 17 år gammel, første år af STX (studieretning på engelsk ... -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej er der nogen der gider at rette min engelske stil, den er kun på 1 side, da jeg ikke er færdig med den. -
fysik/kemi
ForumindlægNeutroner jeg skal lave en opgave om neutroner, problemet er bare at jeg ikke ved hvad en neutron er?? nogle der gider at hjælpe?(:
