Søgning på: matematik fp10 december 2021. Resultater: 10721 til 10740 af 32815
  • den store skriftlig

    Forumindlæg
    er der nogen har en den store skriftlig på matematik som jeg må see og få nogle ideer .... tak
  • Kryptologi

    Forumindlæg
    Hej, Hvis jeg tager et emne ligesom kryptologi, hvad for matematik underemner ville der være? :) På forhånd tak :)
  • Er eksamen vigtig for Gym?!?!?!?

    Forumindlæg
    Vil lige spørge om eksamen er vigtig for Gymnasiet???!?!?
  • Hjælp!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    HEJ...SKAL OP TIL MUNDTLIG MATEMATIK PÅ ONSDAG, OG TÆNKTE....HVORNÅR FÅR MAN EGENTLIG 03???PÅ FORHÅND TAK.
  • Statskundskab

    Forumindlæg
    hvor god skal man være til matematik for at klare statskundskab i århus?
  • Fysik A og Kemi A

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har haft de to fag uden Matematik A (højest B) og kan anbefale det? Eller bare generelt sige noget om kombinationen.
  • eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der sidder inde med en masse matematik C hf eksamenssæt de kan dele? Det ville være rigtig rart hvis jeg kunne øve nogle
  • LYN KURSUS

    Forumindlæg
    hej jeg tænkte på om der nogen der ved noget om, man kan få et lyn kursus i matematik A ??? har virkelig brug for det... på fforhånd tak
  • Forslag til Studieretningsopgaven

    Forumindlæg
    Heej.. Nu er der jo ikke længe til at vi skal vælge fag og emne for vores Studieretningsopgave i 3.g.. Og jeg er fuldstændig tom for ideer. Mine studieretningsfag er Matematik A, Kemi A og fysik B.. Jeg må kun kombinere med enten dansk eller historie..Og jeg skal skrive i enten kemi eller matemat...
  • de taksonomiske niveauer i statistik

    Forumindlæg
    Hej skal forklare disse to figuer ud fra de taktonomiske niveaur, forstår ikke helt de taktonomiske niveaur så er der nogle der kan hjælpe? det jeg har forstået er ved Redegørelse: Figur 4.5A viser andelen af beboer der lever i slum i lavindkomstlande og kilden er fra UN-HABITAT, 2013. Figur ...
  • Hvor mange kg vejer 20 pakker ler

    Forumindlæg
    Hej, der er en opgave jeg har forsøgt at løse, men jeg har ret svært ved det. Jeg håber at du kan hjælpe mig. Opgaven lyder sådan her: Skolen bestiller 20 pakker ler til formning. Hver pakke har form af en cylinder med mål som på tegningen. Målene er: Længde: 40 cm Diameter: 15 Hvor mange ...
  • PLEASE HJÆLP MED DENNE AFLEVERING!!! - vektorer

    Forumindlæg
    plzz hjælp med de her opgaver som skal afleveres imorgen!! please forklar det ordentligt evt vise hvordan man regner svaret, da jeg er helt blank. det handler om vektorer, har sat en fil en, der er 4 opgaver. på forhånd tak <3
  • Ligning for tangenten ud fra oplysninger om f

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan hjælpe med den her opgave?
  • lineære programmering

    Forumindlæg
    hvodan starter jeg med at finde betingelserne for denne lineære funktion
  • Tangent til cirklens centrum konklusion?

    Forumindlæg
    Hej! Sidder med ligningen for cirklens centrum som jeg har vedhæftet et billede af og er lidt i tvivl om linjen med ligningen y=5x-21 er tangent til cirklen? Jeg får radius til at være 4,12311 og afstanden fra cirklens centrum til linjen til at være 4,1184 Jeg vil mene at den ikke er tangent t...
  • Gaus elimination. hjælp til om metoden er rigtig?

    Forumindlæg
    Hej, Vil i være søde at tjekke op for om metoden er rigtig?
  • Vækstrate til procent

    Forumindlæg
    Jeg har en forskrift der hedder y= 3000 * 1,02 mit spørgsmål går ud på hvor mange procent vokser rottebestanden på 10 uger? Fremskrivningsfaktoreren er 1,02' begyndelsesværdien er 3000 vækstraten er 2% Jeg er ikke hekt sikker i det.... men kan desværre ikke finde frem til hvordan jeg ...
  • Energi

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe mig med dette her spørgsmål? Skal jeg bruge en bestemt formel? Opgaven er forvirrende.
  • Hjælp til vektorregning uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er gået i stå i en vektor opgave og vil være taknemlig hvis nogen vil hjælpe. Jeg skal bestemme koordinaterne til a, således at: a+3*(7,2)=(10,7),
  • Tvivl om jeg skal gå på HHX

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i tvivl om jeg skal tage HHX som ungdomsuddannelse. Jeg tænker på at vælge enten Afsætning og International Økonomi, eller Virksomhedsøkonomi og Internationaløkonomi, dog er matematik ikke min stærke side. Jeg får som regel 7 skriftligt. Er der meget matematik på hhx? Hvilke af de to ...