Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10861 til 10880 af 14598
-
Stort tillykke til Frodo
ForumindlægHermed vil jeg være den første til at ønske Frodo tillykke med den flotte sølvmedalje i Kemi OL. http://www.kiku.dk/inter/index.php?action=show&menu=actuality&act=0&lang=DA&archive=0&lang=DA&lang=DAVi er bag siden meget stolte over en af vores lektieguruer og opgaveredaktører har opnået sådan et ... -
Toiletter i syden??
ForumindlægHej! jeg er lige kommet hjem fra en ferie i Lissabon! I Lissabon har de sådan nogle toiletter, hvor det man nu laver ikke ryger ned i vand, men rammer sådan en skrå del af toilettet, hvorefter det glider ned i vandet!?Har også set toiletter der minder om dem i Tyskland, men tænkte bare... er der... -
Aktiv dødshjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og skriver om Kant og Bentham, men er kommet i tvivl om hvad de to synes om aktiv dødshjælp? og hvilke begrundelser der er for det? Jeg tror nemlig at Bentham er for og Kant er imod, men er det rigtigt? Synes de to er en smule uklare på dét punkt, så på forhånd tak :) -
oversættelse til korrekt engelsk
ForumindlægHej jeg skal snart op til engelsk, men er der ikke lige nogen der kan få rettet min tekst. hilsen rilla.. Rumspringa "running around" is the period of Amish teenagers and age in this period is 16 Amish teenagers are not baptized, they are allowed to experience the world. The parties, dr... -
Edens have
ForumindlægEr der en der har eller kan skrive et par spg. nej som jeg kan sidde og besvare, bl.a. om emnet "Edens have" -
Hjælp?
ForumindlægNogen som vil hjælpe med biologi-rapport. Personen skal havde en meget god baggrundsviden evt. B eller A-niveau på gymnasiet. -
Ideologier under enevælden
ForumindlægMeget simpelt spørgsmål. Hvilke ideologier var der under enevælden? er kommet frem til noget liberalistisk under den første del af tiden, men jeg ved stadig ikke helt, da det egentlig var kongen der bestemte det hele og folket stadig ikke var frie. -
to korte sætninger
ForumindlægHvordan oversætter man det til dansk;"Vor diesen Scheidungen mußten die Familie oft mit Streit, Kummer und Viele Problemen leben. Manche Leute sprechen von glücklichen Scheidungen, aber für Kinder verläut eine Scheidung selten glücklich."Jeg kan slet ikke finde "Kummer" på or... -
SRP klage
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i den rigtige dårlige situation, at jeg netop har fået 02 for min SRP-opgave, og jeg er rigtig ked af det over det. Jeg føler selv den ligger til en lagt højere karakter, og overvejer kraftigt at anlægge en klage. Vil en venlig sjæl eller to, kigge opgaven igennem og gi... -
Disposition - Tysk
ForumindlægHej :) Her har jeg lavet disposition til tysk, under emnet; Liebe zwischen zwei Kulturen. Er der ikke nogen der gider at rette den, og give nogle nødvendige tilføjelser ? På forhånd, takk! :D Unser Thema: Zwischen zwei Kulturen ________________________________________________________... -
Hjælp meiose
ForumindlægHej.Hvornår begynder meiose processen, er det efter samlejet? Jeg er simpelthen helt blank angående meiose. Og indholder vores celler både mænd kromosomer og kvinde kromosomer ? Hjælp tak for mere afklaring :S På forhånd tak! -
Kan jeg klage over min kemieksamen?
ForumindlægHi alle, Jeg var til kemi eksamen idag.... Jeg skulle havet været oppe klokken 12:30, så jeg tog den med ro.. Men så ringer skolen til mig klokken 8:20 og siger "Du er ik kommet til eksamen her klokken 8, har du ik fået avide at din eksamens tid er blevet rykket?".. Jeg blev sindsyg... -
Kort stil - ret - hjælp - ideér
ForumindlægDette er en engelskstil, hvilken skal afleveres fredag. Den er skrevet ud fra mit yndlings kapitel i en bog kaldet "Rebuilding Coventry" (skrevet af Sue Townsend). Jeg kunne så godt tænke mig, at nogen ville læse denne korte stil igennem og hjælpe lidt med kompositionen af sætningerne o... -
Biologi mundtlig eksamen 1.g - HJÆLP?
ForumindlægHej alle friske studieportalen-brugere :) Jeg skal op i mundtlig biologi C (eksamen) i morgen, og jeg har faktisk ingen anelse om, hvordan det kommer til at foregå. Jeg har selvfølge 24 minutter forberedelse, og 24 minutters eksamination - er der nogle af jer der har været oppe i det sidste år, o... -
STUDENTERKØRSEL!
ForumindlægHej people! Jeg bliver student mandag og hele klassen skal ud og køre i vogn torsdag, er der nogle som har gode forslag til hvad der kan stå på bannerne på vognen? Kender de der 1xdyt pige skål 2xdyt drengeskål 3x dyt fælles. men har i ikke nogle llidt sjovere.? -
skriftligt fravær
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre, om der er nogle, der ved noget omkring, om det er muligt at gå et helt skoleår med én manglende aflevering uden at blive gjort opmærksom på dette af studievejleder eller skolen? Eller skal skolen gøre noget ved det, hvis man har manglende afleveringer, ligegyldigt hvor ... -
Hjælpp Essay
Forumindlæghejsa Skal skrive et essay til imorgen hvordan skal jeg gøre.. -
Det forsømte forår
ForumindlægHej derude, jeg kunne godt bruge nogle gode råd til min roman analyse omkring det forsømte forår.! 1. jeg skal sige hvad temaet er. 2. finde ud af hvad budskaber er. 3. finde ligheden mellem disse to. og aner simphelthen ikke hvad jeg skal skrive. Så er der nogen som kan komme med nogle evtue... -
HASTER ..!! Ligning med potens.
ForumindlægJeg aner ikke nået om potens regning ... ! Hvad gør jeg først og fremmest med en ganske (sikkert) simpel en som: x^7= 4 ? Jeg ved self godt at der er nogle regler osv. Men potensregning er bare ik mig! -
"I have a dream" oversættelse
ForumindlægJeg kan ikke finde en dansk oversættelse af M.L. Kings tale I have a dream...Hvis der er nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan finde den, så sig endelig til- og hurtigt- jeg skal bruge den til min 2.g's opgave!
