Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 11361 til 11380 af 40403
-
En der gider rette min tysk !
Forumindlæger der en der gider rette den her for mig ? :) på forhånd tak Der Test von Suzanne Bernth ist über Russen und handelt auf welches Bild man normal am Ende des Krieges von Russen hatte. Suzanne schreibt, dass, wenn man in der Vergangenheit mit einem Schrei sagt, die Russen komme... -
Tysk eksamen - analyse
ForumindlægHej. Til mundlig tysk - hvor grundigt bør man analysere og hvad bør man have med? -
gode links til tysk
Forumindlægheeij Er der nogen der kender gode links til tysk grammatik? -
Tysk stil rettelse?
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min tysk stil? -
Tysk sygeeksamen 2011
ForumindlægEr der nogen, som ved hvad sættet fra tysk sygeeksamen 2011 hedder ? -
VØ A + TYSK
ForumindlægEMNE TIL SRP MED VØA OG TYSK. NOGEN FORESLAG? -
kort rettelse :) dårlig til tysk
ForumindlægER IKKE EKSPERT I TYSK :'( En weekend, hvor planerne er, at Cadi skal på en tur med sine forældre, har Janis kunstudstilling lørdag aften, og Cady ser sin chance. Hun får lov til at blive alene hjemme for at kunne gå med til sin venindes udstilling. Men i stedet inviterer hun nogle af skol... -
Er du en af de kloge til tysk? så pls hjælp mig
ForumindlægHej, Jeg har skrævet med 150 ord en stil om mig selv på tysk, som jeg gerne ville have rettet. Det er meget kort. Men der er visse krav til det. HUSK JEG GÅR KUN I SYVENDE klasse.! KRAV: Opgaven skal fylde 100-150 ord og skrives i et SIMPELT sprog, dvs. Korte sætninger. I vurderingen bliver... -
Hjælp til rettelse af tysk stil
ForumindlægHejsa Jeg er desværre ikke så godt til tysk, så jeg ville blive rigtig glad hvis nogen lige ville kigge min stil igennem, da der sikkert er utrolig mange grammatiske fejl. På forhånd tak :-) ZUKUNFT In meiner Zukunft möchte ich eine grosses haus, ein sehr schön Auto. Und eine gute ausbildung,... -
Oversættelse af et par sætninger.
Forumindlæghar 7 sætninger jeg skal oversætte, i må meget gerne rette mig og komme med nye bud på hvordan i ville oversætte :) 1) Familien Martínez bor i en ny lejlighed. - Los Martínez viven en un piso nuevo. 2) Lejligheden har 4 værelser, køkken og badeværelse. - El piso tiene cuadro habitaciones, coc... -
Krise!! Tysk og fysik/kemi eller ej..
ForumindlægHej! Jeg vil prøve at gøre dette kort, og så forståeligt som muligt.. Jeg står og skal på efterskole næste år, hvor jeg tager 10. klasse. Mit problem er bare, at nu skal vi snart op på skolen og vælge diverse fag og valgfag, og jeg har den mulighed, at jeg kan fravælge både tysk og fysik/ke... -
Savner hjælp til 9 korte tysk sætninger. :)
ForumindlægHej :) Jeg søger hjælp til 9 korte tysk sætninger på 9. klasse niveau. Håber, at der nogen derude, der gider at hjælpe mig med det? :) Hvis du/I vil, kan jeg bare sende det via beskedfunktionen. :) MVH DenAnonyme :) -
Tysk eksamen - Ich brauche Hilfe!!
ForumindlægJeg har skrevet en tekst, som jeg forsøger at lære udenad, til min tysk eksamen i morgen, men jeg har problemer med gramatikken. Er der en venlig sjæl, som vil kigge den igennem for mig? Filen er vedhæftet! -
Rigtig/konkret oversættelse?
ForumindlægHej, vil lige høre om min oversættelse er konkret, har en opgave, hvori man skal oversætte danske sætninger til engelske sætninger, her er den danske sætning: Alle som tager til Afrika, skal medbringe deres egen medicin. Her er min oversættelse: All of which goes to Africa, must bring their own ... -
Oversættelse korrekt? eller forkert
Forumindlægstatuae novae me valde delectatnt - et non sine causa: sunt Bellae. Nostra Marcella, vicina grata et humana, saepe hic venit ; disceptamus de philosophia et vita feminarum et bene cenamus. te desidero. Min oversættelse. Statuen er ny og jeg glæder mig i høj grad og ikke uden grund. Vores nabo M... -
lille oversættelse fra svensk til dansk
ForumindlægHej, Jeg skal oversætte en lille passage fra "Emil fra Lönneberg" fra svensk til dansk, men jeg kan ikke finde ud af hvad det betyder: "När Alfred rätt som det var for i väg til Hultsfreds slätt för att exercera beväring" Hultsfred er en by i Småland Håber nogle kan komme ... -
kvote 2 og dårlig tysk karakter
Forumindlægokay så jeg får 10 og 12 i alle de naturvidenskablige fag og engelsk og 7 taller i dansk og historie.. men har altid syntes at det at skulle lære tysk på gymnasiet er spild af tid og ressourcer og har derfor aldrig gjort noget ud af det. Regner med at få 02 i tysk og håber bare at jeg ikke komm... -
En lille oversætelse. fra DK til Eng..
Forumindlægjeg skal oversætte den Danske tekst til engelsk: Samuel ringede til Emily i hendes hjem. i begyndelsen var hans stemme rolig. ”hvor kan vi mødes?” spurgte han. ”Du må være gal at ringe til mig hjemme,” sagde Emily. ”heldigvis er min mand på arbejde, og børnene er i skole. Hvorfor ringer du på den... -
rettelse af tysk-opgave
ForumindlægHej... Jeg skal snart op til den mundlige f.s.a i tysk. Jeg har lavet et papir, hvor der står hvad jeg skal sige :-) Jeg vil blive meget glad for hvis ngn vil rette/skimte den igennem. Tusinde Tak Ha' en god weekend <3 -
Oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægHej er der nogen der er vil hjælpe mig ved at rette min oversættelse....tak på forhåndEn smågruppe er en gruppe på oftest mellem 3 og 10 medlemmer, den er i de fleste tilfældebaseret på, at den enkelte vælger at være medlem og har en bestemt rolle og funktion i gruppen. Der er i gruppen en strukt...
