Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11401 til 11420 af 25374
-
Off-topic
ForumindlægDette er feriens sidste useriøse indlæg -
ordet "thi"
ForumindlægHvordan bruges ordet "thi" ? Og kan man godt bruge ordet i en gymnasie-dansk-stil, eller er det lidt for latterligt? -
Dansk statsborgerskab
ForumindlægKan jeg godt søge om dansk statsborgerskab, hvis jeg er under 18, og ingen af mine forældre har dansk statsborgerskab? -
URKUND!
ForumindlægHej! Jeg vil gerne sende en opgave en til urkund så jeg kan se om jeg har kopiret meget af fra nettet, men jeg er i tvivl om hvordan jeg sender den ind? Hvordan gør jeg???? -
Trampolinens Fjederkonstant
ForumindlægHej. Jeg brug for hjælp med den her opg. Jg skal beregne trampolinens fjederkonstant. Jeg har disse oplysninger: Person 55 kg Når en person står på den sænker den sig = 6,5 cm Hvordan kan jeg så regne fjederkonstanten? Hvis der en der hopper på den, og han når en højde på en 1 m over dn strakte d... -
ledningssystemet
Forumindlæghej hvordan foregår ledningssystemet, har læst det men havde svært at forstå den. -
det modsatte af in media res
ForumindlægHej hej folkens Jeg skal skrive en analyse af en novelle - og kan ikke finde ud af hvad det modsatte af in media res er, da novellen jeg analysere ikke begynder med det. Please hjælp -
SRO 2G
ForumindlægEfter jeg har fået min SRO tilbage, har jeg erkendt, jeg ikke er en haj til at analysere. Jeg er for redegørende og det vil jeg gerne ændre. Kender i en side, hvor der er nogle gode råd til at analysere, eller har i selv nogle tips? Mvh Morten -
Decimaltal til Brøk, og forkort ...?
ForumindlægHej.. Jeg har nogle opgaver for, og jeg mangler KUN det her, og det kan jeg bare ikke finde ud af!. Jeg skal lave decimaltal om til brøker og forkorte dem... ja, nogle af dem kan jeg godt, men skriver dem lige; a) 0,40 = b) 0,25 = c) 0,35 = d) 0,16 = e) 0,60 = f) 0,08 = ???.. - håber i kan fork... -
Blodtype og genotyper opgave hjælp *HASTER*
ForumindlægSidder der en rar sjæl derude der kan hjælpe mig med denne opgave?.. Jeg skal bestemme blodtypebestemmelsen i et skema og jeg er helt lost.. :( Skemaet ser sådan ud Barnets Blodtype Mulige genotyper Moderens blodtype Mulige genotyper Genotyper far ikke kan have haft 0 ... -
Ordet "ekskæreste"?
ForumindlægHej. Hvad bliver ordet ekskæreste, og er min sætning korrekt? (Hun vil gerne finde sin ekskæreste): "Sie möchte gern ihre x-Liebster gefinden." Jeg kan ikke helt analyse den der sætning. "sie" er subjekt, "möchte gern" er udsagnsled, og grundledet må være ekskæresten... -
fsa mat bermudatrekanten 2008 december
ForumindlægHej, er der nogle der har den, som har fået gode karakter for den? -
Sociale forhold HaSTeR
ForumindlægHej allesammen Hvad menes der med redegørelse for nogle træk i Sociale forhold i Romerriget" håber nogle kan forklare mig det -
Lideform & betydning
ForumindlægHej, jeg har lidt brug for hjælp med denne opgave. Kig på billag. På forhånd tak :) -
En god novelle om 60'erne?
ForumindlægJeg leder efter en god novelle. Den skal handle om 60'erne og være om ungdomsoprøret eller Vietnam krigen. Jeg skal bruge den til at perspektivere til en tekst, der hedder "Krig i København". Jeg havde egentlig en tekst, men min lærer mente den var for dårlig, så nu er tiden knap. H... -
Hedda Gabler!
Forumindlæghvorfor er det at man kan kalde hedda gabler det kvindelige modstykke til Hamlet? -
Kontroversiel ordbrug
ForumindlægFaldt over en artiken på tv2: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-17613010.html?rss Efter et overfald siger Vagtchefen: "Det kunne måske være fordi, at når man er røver, tænker man ikke som normale mennesker", hvorefter hans beskrivelse af tyven lyder: "Flammerøveren beskrives... -
Puls
ForumindlægÉr det egentlig godt hvis ens puls er høj ? fx 198 for en på 18 .. -
Genetik. Arvelighed?
ForumindlægJeg forstår simpelthen ikke spørgsmål C, håber at nogen kan hjælpe. Hvordan kan jeg se hvilken arvegang det er, udfra informationen om nogen celler?? Svaret skulle vist være x-bunden reccessiv med inaktivering af X eller noget. men det forstår jeg ikke? Det er desuden en fortsættelse af en op... -
Kerneydelse
ForumindlægHej alle sammen :) Når man snakker om en servicevirksomhed som Jensen's Bøfhus, kan man så sige, at deres kerneydelse er deres sortiment af kvalitetsmad, eller vil man bare sige, at kerneydelsen er det, at de serverer mad? Eller hører det, at de har ...
