Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11441 til 11460 af 154034
-
C
ForumindlægHej. Har lige været op til skriftlig matematik c. Fik lige lyst til at se hvor mange point jeg har fået rigtigt. Er der nogle som ved hvor mange point man får for hver rigtigt svar. -
Virksomhedsøkonomi hjælp!!!!
ForumindlægHej har lige været op i virksomhedsøkonomi skriftlig. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som ved hvor mange procent % det kræver for at dumpe med 00? -
HJælp termin
ForumindlægHeejjj jeg skal op skriftlig engelsk termin, hvordan kan jeg bedst mulig øve mig? hjjjjjææææælppp -
Bøjning af stil
Forumindlægher mener jeg en stil, som i en skriftlig fremstilling. Jeg kiggede på nettet, men det virker ikke rigtigt, at det hedder stile i flertal. -
Svær opgave i analytisk geometri i 3D
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/111209%20stx113%20MAT%20A.ashx Opgave 9 i eksamensættet. Opgave a) giver abnormt store tal. Hvad gør jeg for at gøre dem mindre? Har udregnet a b og ... -
Er det en Ok abstract?????
ForumindlægAbstract This study examines the modern Afghanistan’s history from the Russian intervention in 1980 to date, and analysis Khaled Hussein’s book “The Kite Runner”. The analysis of the book concludes concepts as identity and loyalty. The main character in the novel, Amir, b... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
FSA 2012 - ?
ForumindlægHej Har i nogen idé om hvad prøven kan være omkring i år? Sidste år var det genetik og det plejer ikke være det samme som de andre år. -
Eksame i spansk
ForumindlægHej der ude, ville hører hvordan det gik til skriftlig spansk, til dem af jer som har været op. :) Og evt. nogle der kan se på min oversættelse. ? MIjavbaby -
Fil-problem (nybegynder)
ForumindlægEr total nybegynder mht. Latex - bær over med mig ;)Nu står jeg på side 21 (af 269) i den guide, der er på dansk (af Lars Madsen).Jeg skriver latex eks1.tex i cmd, men den siger, at den ikke kan finde noget.Jeg har fulgt guiden for installation af Emacs, og bruger MiKTeX basic-pakken (installatio... -
Medicin - min drøm :(
ForumindlægHej alle sammen vores skriftlige eksamener blev offentliggjort igår, og det er chokerende, min snit er gået ned til 9,7 med bonus. Jeg vil virkelig gerne læse medicin - det har været min drøm siden jeg var lille. Jeg elsker at arbejde med mennesker og hjælpe mennesker i det hele taget. Kan man ... -
3. års opgaven
ForumindlægHej (Jeg ved at der før dette indlæg har været et utal med samme emne, men nu spørger jeg altså alligevel.)Som overskriften hentyder til drejer dette sig om 3. års opgaven. Jeg overvejer at skrive tredje års opgave i dansk eller biologi, men problemet er at jeg endnu ikke ved hvad jeg vil skrive ... -
hhx eller stx ??
Forumindlæghej alle :) jeg er lidt forvirret. Jeg ved ikke om jeg skal vælge hhx eller stx efter 9. ? :) mine veninder siger det ikke er en særlig god ide at vælge hhx, når jeg ikke er særlig god til mat.. får kun 4. Hvilke muligheder er der efter hhx og stx ? :) jeg elsker samfundsfag, dansk, biologi og ge... -
molekylær fysik
ForumindlægSpørgsmål 1: Jeg skal beregne diffusiomskoefficienten for O2: Bruger følgende formel: Der oplyses at Diffusionskoefficient for O2 = 1,8 * 10-9 m2 * s-1 Viskositet for vand: 1,0 * 10-3 Pa * s T = 20 + 273 = 293 K a = 1,5 * 10-10 m KB = 1,38 * 10-23 J * K-1 Facit er 1,43 * 10-9 Pa * s Er lidt ... -
Min NF Evalueringsopgave
ForumindlægHej SP Jeg har nu struktureret og omstruktureret for at prøve at finde en god balance i min disposition til min A-opgave, som jeg skal aflevere på mandag. Jeg har 10 min. til at fremlægge denne til eksamen ca. så synes det har været svært at finde frem til hvor dybt man kan gå og på hvilken m... -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
ligninger, funktion
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål til en opgave om ligninger et stykke metal har form som et rektangel med sidelængderne h og 2r to halvcirkler med radius r skæres ud af metalstykket det tilbageværende metalstykke har omkredsen 6 1. hvordan bestemmes h udtrykt ved r, samt arealet af de... -
Akut hjælp! Matematik opgave.
ForumindlægHejsa! Nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Både a og b? Har siddet og knoklet med den i 2timer nu. -
Ikke-allele gener?
ForumindlægHvad betyder Ikke-allele gener helt præcist og hvad er forskellen på alleler og gener? Skal til mundtlig biologi i morgen, så ville være rart med en lille smule hjælp :) -
Opgave, HF, Haster!
ForumindlægHej Jeg har et problem vedrørende et HF opgavesæt, som jeg ikke kan åbne, og det skal afleveres til om 2 dage. Hvis nogen kan åbne nedenstående link til opgavesættet, kunne I så ikke sende den til min mail. Har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke kan åbne linket. http://www.uvm.dk/~/medi...
