Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11541 til 11560 af 176852
  • HISTORIE EKSAMEN!

    Forumindlæg
    Hej! er der nogen der ved om korstogene var et kulturmøde eller et kultursammenstød?
  • Dansk eksamen hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket fordybelsesområdet homoseksualitet, og jeg har ikke fundet en tekst endnu, hvilket får mig meget bagud! Mine tekstopgivelser består af: "Smuk og Dejlig" Af Anne Linnet "Franz Pander" Af Herman Bang "Den blomstrende have" Af Naja Maria Eidt ...
  • hjælp - dansk eksamen.

    Forumindlæg
    jeg har trukket , " Det moderne & Det folkelige gennembrud, fiktion, ældre" Så jeg tænkte på om der var nogen der havde nogle gode tekster at anbefale til dette emne :) tka for hjælpen på for hånd .
  • dansk eksamen..

    Forumindlæg
    Hvad lægges der vægt på hvad skal man kunne.. Jeg sidder og læser litteraturens veje igennem, og er noget til symbolismen.. men har hentet en kompendie med hovedpointerne i hver periode.. men lægges der så meget vægt på litteraturhistori, og hvad skal man kunne indenfor sprog og medier ?
  • HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket kærlighed til Dansk Muntlig og leder derfor efter en tekst. Jeg har nu ledt, ledt og ledt, men kan ikke finde en tekst med kød nok på.... Så ville høre om der er nogle som har lyst til og hjælpe mig, da jeg virkelig har brug for det!:)
  • intensitet, find a

    Forumindlæg
    Hvordan er det nu jeg får a ned ved sådan en ligning: 32 = 200 * a^5
  • Kemi opgaver, jeg beder jer hjælp

    Forumindlæg
    1. Opskriv hvilke ioner sølvnitrat og køkkensalt består af. 2. Opskriv reaktionsskemaet for reaktionen som sker, når sølvnitrat tilsættes chips-suppen. 3. Udregn stofmængden af de tilsatte sølv(I)-ioner. 4.Udregn stofmængden af chlorid-ioner i chipsene.
  • Kemi/ Biologi Beregn energi og fedt

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder fast med denne opgave: Beregn hvor meget energi der kommer fra indholdet af fedt, hvis man spiser 100 g pommes frites.
  • HJÆLP TIL NATURFAG EKSAMEN!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har trukket emnet, 'vand og levevilkår', til min tværfaglig naturfag -mundtlige eksamen. Nogle, der kan anbefale nogle bøger eller kilder under emnet, eller har lavet noget lignende som I kan vedhæfte for inspiration? Derudover, hvis nogen har eventuelle ideer, da vi ellers...
  • Isolering af c: sin A=a/c

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået en aflevring for, hvor flere af opgaverne lyder på, at jeg skal isolere c. Jeg har styr på hvordan jeg isolerer A og a, men jeg kan simpelthen ikke huske det andet. Nogen der kan hjælpe? - Julie
  • Klage over SRP i biologi A og historie A

    Forumindlæg
    Jeg har min SRP opgave tilbage, som er lavet i ”biologi A og historie A” og er blevet anbefalet at klage over min karakter for opgaven. Jeg er meget i tvivl, om jeg skal klage, og vil høre om der er en, som vil læse opgaven igennem og komme med kommentarer/input til klagen. Send mig...
  • p(A∩B) = p(A)·p(B∣A)

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig denne sætning og komme med et eksempel, hvor denne sætning benyttes? p(A∩B) = p(A)·p(B|A) jeg kommer med nogle konkrete opgaver senere, som jeg meget gerne også vil have hjælp til :) [Det bliver i denne tråd]
  • Eksamen - vietnamkrigen

    Forumindlæg
    Jeg har lige trukket mit emner og har 24 timer til at arbejde på det. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Skal man lave problemformulering og problemstillinger? Hvor mange af kilderne skal man bruge? Er der evt. nogen derude som har haft noget lignende og har lyst til at dele af deres er...
  • Noter historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til historie eksamen på tirdag, og jeg ville gerne vide om man hvad man må have med? tak.
  • HTX eksamen b matematik???

    Forumindlæg
    er der nogen herinde som skal til eksamen i matematik b på htx???
  • f(x)=200*a^x - HVAD ER a?

    Forumindlæg
    Jeg har en ligning der hedder: f(x)=200*a^x x=5 f(x)=32 Hvad er a?
  • (a,b) går op i mfm(a;b)???

    Forumindlæg
    Jeg er støt på dette spørgsmål, og jeg sidder fast, håber nogen vil hjælpe:) "Bevis, at for vilkårlige tal a og b gælder at (a,b) går op i mfm(a;b)."
  • SRP i Kemi og Historie - kemiskevåben i 1. verdenskrig (klorgas)

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive en SRP i kemi og historie under emnet kemiske våben. Jeg har tænkt mig at skrive om brugen af giftgas i 1. verdenskrig, hvor jeg bl.a skal lave et forsøg med klorgas i kemi. Så jeg ville lige høre om der er nogle af jer, der har nogle idéer til nogle (primære)kilder (især i ...
  • eksamen 2002

    Forumindlæg
    Har problemer med opgaverne 3 og 6bla.Find rumfanget af drejningslegemet fra 0-2 af funktionen f(x)=e^x-xog integrerfra 0-1 af f(x)=(x+1)*(x+3)^5
  • Dansk eksamen hjælp (!!)

    Forumindlæg
    Jeg har trukket det moderne gennembrud i dansk. Nogen der har arbejdet med det eller har nogle gode tekster jeg kan bruge. Jeg kan perspektivere til: -sat ud (billede) - et grundskud - pernille - den sidste balkjole