Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11721 til 11740 af 33009
-
Hjælp med at rette
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive en opgave om at leve langt væk fra alting i Australien. Jeg er netop igang med at skrive om hvordan de går i skole, og jeg er meget i tvivl om grammatikken og konguensen er rigtig. Det ville være meget skønt hvis der var en der ville hjælpe! :) It was Miss Adel... -
Gode råd til dansk stil
ForumindlægAfslutning: En hver stil bør have en afslutning. Modtageren skal have fornemmelsen af, at stilen er godt afrundet, når man har læst sidste sætning. Argumentation: Husk altid at kig dine egne argumenter igennem. Får du rent faktisk argumenteret og vist, det du også påstår. Her er det vigtigt at b... -
Gode råd; Dansk Skrftl.
ForumindlægGode råd til dansk stil Afslutning: En hver stil bør have en afslutning. Modtageren skal have fornemmelsen af, at stilen er godt afrundet, når man har læst sidste sætning. Argumentation: Husk altid at kig dine egne argumenter igennem. Får du rent faktisk argumenteret og vist, det du også påstå... -
iBsc og FIR
ForumindlægHej alle- Jeg sidder lidt i en skruestik, som jeg håber at een med konkret personlig erfaring på området, alternativt en arbejdsgiver, kan være behjælpelig med at afklare - Jeg er 28 pr april 2012. Jeg har arbejdet som professionel soldat, kok , forsikringssælger og håndværker siden m... -
Tysk rettelse
ForumindlægHey, jeg vil gerne have dette her rettet, fordi jeg er meget usikker omkring mit tysk. Jeg håber virkelig at nogen vil give sig tid til at rette det. Tak på forhånd :) Du kannst We bd esigner bleiben , wenn Sie Multimedia - Ausbildung nehmen . Aber du musst z uerst einen gymnasial A usbil... -
Kombinatorik
ForumindlægJeg kan ikke rigtig finde ud af nedenstående kombinatorik opgave. Håber, at der er en som vil hjælpe. En folketingsgruppe har 15 medlemmer incl. formanden. Gruppen skal nedsætte 3 udvalg med hhv. 4, 2, og 3 medlemmer. De 3 udvalg må ikke hve noget medlem til fælles. a) På hvor mange måder kan u... -
rettelse af stil
ForumindlægKunne det tænkes at der var nogle der kunne tænkes at læse min engelsk stil og rette de værste bommerte? Det er ikke noget der haster, men jeg prøver bare at være i god tid!\n\nPå forhånd tak ;) -
Engelsk find fejl
Forumindlæg5. It is all about to find a balance in your life. 6. After the incident Mark did not spoke with his parents for a whole week. 7. No matter what, we have always remained true to ourself. -
Måleusikkerhed
ForumindlægEt eller andet er gået fuldstændig galt, da jeg skrev noter... "Hvis den relative måleusikkerhed er mindre end den relative afvigelse, så skal man vurdere fejlkilder. Hvis det er det samme, er afvigelserne forklaret – og der er ingen grund til fejlkilder." Er det hvi... -
ligestilling mellem kønnene
ForumindlægHej med jer derude Jeg er igang med en klm opgave, og er helt vildt i tvivl om en ting, håber der er nogle der kan hjælpe. Altså det korte af det lange er at jeg har fundet nogle kilder fra både kristendommen og islam, der fortæller at kvinder og mænd er ligeværdige og at der er l... -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej , jeg skal til en engelsk skrift. eksam imorgen og vil gerne have lidt hjælp til forberedningen. Jeg har nemlig fået et sæt opgaver uden hjælpemidler af min engelsk lære, hvor den første opgave handler om, at rette sætninger fra grammatiske fejl. Der er nemlig nogle af dem, som jeg ved hvad... -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
Skriftlig engelsk - matematiker
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har været til skriftlig engelsk i dag (jeg er matematiker).. Nogle af Jer der også har været oppe i dag?? Synes nemlig at det kunne være spændende at høre hvad I andre synes om teksten Andy Comes Back.. -
Engelsk stil
ForumindlægHej.Er det ikke nogen, som er rigtig søde at rette min engelske stil igennem.It was inevitable not to be fascinated and impressed of Florence. Florence was very much the epicentre of the Italian Renaissance and remains one of the world's top attractions for lovers of art. Florence is one of ... -
Hjælp til rettelser
ForumindlægJeg har en lille stil som jeg har virkelig har brug for hjælp i. Jeg kender ikke rigtig nogen som vil/kan rette den. Men hvis du bare ville bruge 2 min. til at kigge igennem og se om der er nogle fejl, ville det være super fedt. From what we hear, Gregory has no psychological crisis. There is n... -
Svært ved at tager mig sammen til at lave mine lektier
ForumindlægJeg har et problem, jeg kan simpelthed ikke tage mig sammen til at lave mine lektier, både dem i hverdagen, og de større opgaver. Jeg ved ikke hvorfor, men hver gang jeg får en opgave for, siger jeg til mig selv, at denne gang skal jeg lave den tidligt, og ordenligt, men det sker ALDRIGT. Man kan... -
Kan man ændre valgfag i 3.g!! Fra Tysk A til Samf A -> hjææælp
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skrev til gym i går for at få svar om jeg kunne ændre fag: "Hej Peter, Jeg ringede op på gymnasiet i dag for at snakke med dig - desværre var du optaget. Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig at få ændret fag fra tysk A til samfundsfag A. Jeg håber meget... -
Droppe ud af gymnasiet - alternativer?
ForumindlægJeg er lige nu ca. halvvejs igennem 1.g. I starten af skoleåret gik det egentligt udemærket, men nu går det kun ned ad bakke. Som regelt dem der gerne vil droppe ud af gymnasiet, der har det noget at gøre med det sociale, og om at de ikke føler at de har nogen at støtte sig til, især i 1.g. Men d... -
Der er kun én hue, den er ???
ForumindlægJeg går ud fra, at de fleste af jer kender til sangen: "Der er kun en hue....." ?? Hvad er jeres holdning til den? Sjov og spas? Er det okay, at ha f.eks. en banner på vognen med sangen (indholdende sin egen huefarve selvfølgelig) -
Erfaringer med 10 klasse ( folkeskole)
Forumindlæghej jeg skal tage 10 klasse, fordi jeg ikke er aktiv i timerne, er der nogle ,som har fået erfaringer med 10 klasse omkring at være aktiv... også bagefter blev egnet til gymnasiet og har det godt nu, for jeg er rigtig meget bange.. jeg kan bare ikke forandre mig :(
