Søgning på: fysik projekt. Resultater: 11981 til 12000 af 20688
-
FSA - Samfundsfag?
ForumindlægHej allesammen! Skal snart op til samfundsfags eksamen, og undrede mig bare over hvis der måske var nogle "samfundsmæssige" begreber, som ville være en god idé at kunne? Altså som fx. magtens tre-deling? - Ved godt at der også har været andre med det samme spørgsmål, men synes bare ikke... -
Opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøken
ForumindlægKender overhovedet ikke reglerne for denne udregning, er der nogle der kan forklare processen idet? På forhånd tak. -
SIR model
ForumindlægJeg skal lave SIR modellen over følgende datasæt for H1N1 influenza: S(0)= 5500000 I(0)=274000 R(0)=? Hvordan gør jeg dette? Jeg har tænkt mig at bruge hjemmesiden: http://www.warrenweckesser.net/solvers/menu_sir.html , til at få lavet min graf! Jeg ved heller ikke hvad smitte og immunitetsra... -
jeg/vi kultur
ForumindlægNogle der har noget om jeg og vi kultur? Ved i eventuelt, hvem der står for teorien? Skal bruge det til min SSO, som skal afleveres på fredag. Tak på forhånd :-) -
integralregning
ForumindlægHej, jeg er igang med nedestående opgave, jeg har problemer med b'eren. Håber i vil hjælpe :) -
Samfundsfag B eksamen
ForumindlægHej. Jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis til samfundsfag eksamen i morgen. Ud fra det emne vi har trukket, har vi fået ca. 6-8 bilag vi skal lave en synopsis ud fra. Jeg er dog i tvivl om, hvordan man skal involvere alle bilagene i én synopsis? Er der nogle der har nogle bud på, hvor... -
milleniums målsætningerne
ForumindlægHej alle sammen! Jeg står i et dilemma. Jeg skal finde ud af om EU egentlig overholder eller gennemfører deres milleniums målsætninger, og hvis de gør, hvad har det så betydet for u-landene? Jeg har lidt svært ved at finde informationer om det og synes det er utroligt svært at skrive om. Håber... -
Tæller årsprøver og termin med i endelige gennemsnit?
ForumindlægJa, som spørgsmålet egentlig lyder: gør det det? For at være helt ærlig har jeg nemlig ikke selv regnet med det, så jeg har måske ikke været så "opmærksom", som jeg burde under prøverne - men tæller de med på det endelige snit/eksamensbevis? Hvor meget tæller egentlig overhovedet med? ... -
Ph.d. (filosofi) - karaktergennemsnit?
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvor højt gennemsnittet vægter, hvis man vil ansøge om Ph.d.? Jeg læser selv filosofi på første år af kandidaten, og har desværre kun et gennemsnit på 7,1 indtil videre. På kandidaten har jeg dog endnu ikke fået karakterer. - Hvis man søger en 5+3, er det så kun karakte... -
Indledning
ForumindlægHej igen :-) Nøj, det er så dejligt at I er så hjælpsomme herinde! Men nu har jeg brug for jeres hjælp endnu en gang! Er der nogen som har tid/lyst/mulighed for at læse min indledning til min SRP (om Penicillin) igennem? "Bare" for at se om den fanger jeres opmærksomhed og om den indeho... -
Genrebestemmelse af Hobbitten!?
ForumindlægHvilken genre er hobbitten (den velkendte forhistorie til ringenes herre...) -
AT - Menneskets oprindelse. (Charles Darwin
Forumindlæghej jeg skal skrive AT nu her til den 3 marts. jeg er lidt på bar bund ang. en retning indenfor et fag jeg skal skrive i. jeg har valgt at skrive om Menneskets oprindelse, hvor jeg lægger mest vægt på den biologiske del, om genetik osv. men problemet er at jeg har valgt historie uden rigtig at ... -
Lidt i tvivl
ForumindlægHej,Jeg skal til mat eksamen her på torsdag..Jeg er lidt i tvivl om hvilke formler jeg skal kunne i hovedet til prøven uden hjælpemidler, nogen der kan skrive dem op herinde? -
rettelse af tekst.......haster ...
ForumindlægHer er min tekst så (håber at i lige gider at kigge på den)\n\nMy group existed of 3 persons which were sebastian, Robert and of course my self. \nI will first of all like to start to tell that I have worked with Nora in a project earlier in my other subjects, but I have never tried to work with ... -
Hjælp til kampagne
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave i dansk at lave en kampagne om et emne. Nogle der har nogle gode emner at lave kampagne om?! Håber i kan hjælpe, for jeg er tør for ideer.. -
forklaring på opportunity cost
ForumindlægHej alle sammen, er der nogen der lige kan hurtigt forklar mig hvad opportunity cost(offeromkostninger) er og sunk cost? gerne med eksempler.. På forhånd tak:) -
Tyske sætninger!!
ForumindlægHej.. Jeg sidder lige og skal rette tysk, og er kommet i tvivl om hvornår det hedder f.eks. andenken (i et ord) eller denkt an (i to ord) ? Håber der er nogen der kan hjælpe ! -
Hvad betyder denne sætning?
Forumindlægbag naturens rørende skønhed er der altså en Skaber?? Kan godt oploade hele teksten , hvis det er . -
løs ligningen
Forumindlægløs ligningen og gør rede for at den ikke ikke har løsninger: 1) -5x2=0 Jeg ser på funktionen og finder ud af at parablen er negativ (den grene vender nedad) og da den ingen b- eller c-værdi har skærer den x-aksen i netop 0. Ved at finde diskriminanten findes også, at: d=b2-4ac = 02 - 4*(-5) * 0 ... -
Spørgeskemaundersøgelse til eksamensprojekt
ForumindlægHej alle!Jeg er igang med mit eksamensprojekt i faget Proces og levnedsmiddel, og har lavet dette spørgeskema, som jeg håber i vil besvare. http://www.tgv-elev.dk/3/ms/sp%F8rgeskema/afstemning.phppå forhånd tak:Mikziel
