Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12161 til 12180 af 63055
-
areal - integral
ForumindlægSkal bruge hjælp... Beregn M: 3 A = S -x^2 + 9) dx -3 Kan slet ik finde ud at løse den -
Ligning med to ubekendte - Hjælp - HASTER
ForumindlægHej Studieportalen. :) Hvordan løser man denne? I 2y + 3x = 9 II 7y – x = -6 På forhånd tak :) -
HÆLP!
ForumindlægOpgave: Del 15000 kr. mellem A, B og C i forholdet 3:9:13. Hvor meget får de hver? Hvordan regner man det ud? -
Aftagende eksponentiel regression med Excel
ForumindlægDette er egentlig fysik, men passer lige så godt på matematik. Vi har om radioaktivt henfald og skal lave en aftagende eksponentiel regression/tendenslinje med Excel og kan ikke få programmet til at gøre det, plejer ellers aldrig at have problemer. Er der nogen der ved om det er muligt at løse de... -
EKSAMENS-ANGST!
ForumindlægHey geeks! ;) For manges vedkomne er vi jo allerede godt i gang med eksamensperioden. F.eks. skal jeg selv op i fysik i morgen, hvilket jeg er super nervøs for! Så jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen der har et par gode råd til, hvordan man får nerverne under kontrol? :) anyone? -
integralregning
ForumindlægHjælp. Jeg skal forklarer hvordan jeg integrerer disse funktion:f(x)=(-x^2+9^2)^½f(x)=(-x^2+9^2)^½*5:9Jeg har virklig brug for mellemregningerne og foklarende tekst. -
HJÆLP, DET HASTER!
Forumindlægjeg har trukket emnet "på indkøb i supermarkedet" i fysik forberedelse. Vi har 6 timer til at lave forsøg om dette emne, og finde ud af så emget som muligt fysik om dette emne. Men er HELT blank, kan ikke se hvad det skulle være. Nogen hjælp? -
Kernereaktioner og beregning af Q-værdi
ForumindlægHej Jeg er virkelig på herrensmark. Jeg er i gang med SRP skrivning og mit emne er atomkraftværk i fagene Teknologi og Fysik B. Jeg er ikke den bedste til fysik, eller jeg fatter hat af det, men min lære blev enig med sig selv om at mit andet fag skulle være fysik da jeg havde den første samtale... -
Rettelse af min Tyske Tekst.
ForumindlægVil i ikke nok rette den.. Nach neunte Klasse. Nach neunte Klasse, ich will gern weiter an das Gymnasilum. Das ist werden mein grosse Traum seit ich war klein. Ich habe erwägen diese Beschluss in langem Zeit. Das Tag neunde Klasse endet. Ist das Tag mein richtih Leben Anfänger. Alt will verä... -
Potenser, kvadratrod og kubikrod
ForumindlægHejsa Jeg har virkelig mange spørgsmål omkring nogen tal som jeg ikke kan finde ud af løsningen på eller regnemåden på til hvordan jeg når svarene. Så lad mig starte her: 1. Udregning af (-10)2 2. 3√27 3. 3√64 4. 3√8 5. 52 * 3√125 6. 3√216 7. Fik det selv... -
Det haster venner
ForumindlægHej folkens nogen der kan hjælpe mig skal op til eksam i fysik på tirsdag men dog har ikke styr på disse emner kulhydrater fedtstoffer og proteiner? kan i evy hjælpe mig det ville betyde meget tak på forhånd :) -
Hastighed?
Forumindlægskal forklarer hastighed i fysik kan ikke finde ud af hvordan jeg skal gribe det an tænkte hvertfald på at bruge formlen for hastighed v = Δs / Δτ (det overordnede emne er tyngdekraftaccelerationen) -
24-timers mdt. eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal snart op i en 24-timers mundtlig fysik B (STX) eksamen. Er der nogen der kan forklare hvordan det foregår, eller evt. sende et link til hjælp? Kan simpelthen ikke finde ud af det. På Forhånd Tak :) -
Hjælp og forklare ;)
ForumindlægPlz Kan i ikke forklare hvad de her emner betyder? Jeg skal bruge til fysik report ;) Her kommer emnerne: Sendimentering: Dekantering: Centrifugering: Filtrering: Inddampning: plzz forklar -
Rettelse
ForumindlægHåber nogle venlige sjæler lige vil rette mine besvarelser til spørgsmålene. Jeg stinker til engelsk, så jeg håber folk vil forklare mig, HVAD det er jeg gør forkert, så jeg kan få rettet op på det. Det er forresten 9.klasse ;D What is your opinion about Love Story Berlin 1942? I think th... -
Oplæg
ForumindlægHej med jer!Jeg skal holde oplæg i engelsk imorgen, jeg skal bare snakke i ca 5 min og lidt mere, det er ligegyldigt om hvad, bare jeg snakekr engelsk.. og de fleste har holdt oplæg om en ferie og det er ved at være for kedligt at høre på!! Nogen der har nogle gode forslag???Tak:) -
Procentregning
ForumindlægVille du gerne hjælpe mig med denne her opgave?:) -
Nogen der vil tjekke det?
ForumindlægOne of the major themes in this short story is definately forgiveness. Kenny is so desperate to have his mother’s forgiveness so their lives can continue but she doesn’t know what to do. It is very hard for her to forgive and pretend that nothing really happend and Kenny is still her little boy. ... -
Tager office 2007 fejl? (grammatik)
ForumindlægShe cannot not understand why the protagonist is not acting like them, for which reason she attempts to designate a girl for him whom he can have sex with. Office påstår at "with" sidst i sætningen skal undlades? :-S Er det korrekt? -
AKTIV/PASSIV
ForumindlægEr det korrekt? a) The European Championship was won by Denmark in 1992. (passiv) b) Rome was not built in one day.(passiv) c) He must return the book to the library tomorrow. (aktiv) d) My chauffeur washes my car every day. (aktiv) e) My car was stolen by two teenagers.(passiv)
