Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12281 til 12300 af 48931
-
SRP
ForumindlægJeg skal analysere og fortolke en engelsk roman som jeg skal drage ind i min opgave. Mine fag er engelsk som hovedfag og historie. Hvilken analysemodel skal jeg anvende? -
Bøgerne på uni.
ForumindlægJeg ved at jeg vil læse videre på universitetet her efter sommer. Jeg ved at det er fysik jeg vil læse og det er også mit bedste fag. Mit spørgsmål er, hvordan er det at læse bøger på engelsk? Engelsk er bestemt ikke mit bedste fag, for mildt sagt usle karakterer i det fag, men det er mest af alt... -
rette kort :)
ForumindlægHej er der nogen som har lyst til at rette noget af min engelsk stil, jeg er nemlig dårlig til engelsk og har selv prøvet at skrive uden at bruge google translate:) her er den Its nine o’clock. I lied in my bed and expecting anxious to tomorrow, because it’s my first day on my ne... -
SSO
ForumindlægJeres SSO, hvad skrev i om???Mangler gode ideer eller opgavers, så fyr løs! -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde de gamle eksamensæt i matematik og engelsk fra STX -
Komma
ForumindlægHej. Kan man bruge det grammatiske komma i engelsk som i Dansk? Altså udsagnsled og grundledet. -
nogle gode råd
Forumindlæghej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .( -
oversættelse
ForumindlægDen danske tekst skal oversættes til engelsk..OversættelseStadig flere unge i de rige lande dyrker livsfarlige, vilde sportsgerne. Måsske skyldes det, at disse >>legeEller måske har fænomenet blot noget at gøre med unge menneskers angst for at blive voksne - angsten for at føle, at de lever... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægDansk tekst skal oversættes til engelsk,nedenfor har jeg oversættet, ville bare høre om der var nogen som der kunne hjælpe mig med at rette mine stavefejl osv.Tak Unge danskere, der er skibukser i Frankrig bliver ofte udsat for grov diskrimination af indfødte skiinstruktører. Danske skiturister ... -
FINGERSEN I NEED HELP !!!
ForumindlægTil Fingersen !Tusinde tak fordi du har rettet to af mine engelsk oversættelser, det er jeg meget glad for.Ville høre om du ik også gad kigge denne oversættelse igennem ?Vi har fået en mega stor engelsk aflevering for, det er derfor jeg kommer med så meget. men ville libev super glad hvis du gad,... -
Kvote 2
ForumindlægDer er planer om, at optagelsessystemet til de videregående uddannelser skal ændres. Det bliver formentlige mere besværligt at komme ind via kvote 2 i fremtiden, men er det en ønskelig udvikling?Personligt mener jeg ikke, man skal ændre på antallet af personer, der bliver optaget gennem kvote 2, ... -
Magtfordeling i Frankrig før,under og efter den franske revolution
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om megfordelingen før under og efter den franske revolution. Jeg syntes det er svært at finde oplysninger om emnet generelt men især under enevælden før finder jeg meget lidt. Jeg skal besvare disse spørgsmål: Hvem havde magten? (Politisk, økonomisk, socialt o... -
O11.17 og O11.21
Forumindlæg1) Nu har jeg efterhånden regnet 21 opgaver og der har indtil videre været 2 problemer : En platickasse kan stå på en skråstillet bord uden at begynde og glide så længe bordets vinkel med vandret er mindre end 25 Hvad er den statiske gnidnings koffi. 2) En kvinde med massen 60 kg står i en e... -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Bogandmeldelse
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analysemodel for en bogandmeldelse på engelsk.. ??HASTER -
Rettelse af kronik
ForumindlægHej. Jeg håbede på, at nogen kloge og venlige hoveder derude, havde tid til at kigge min stil igennem. Evt. komme med forslag til hvordan sproget kan gøres mere flyende og sammenhængen mellem sætningerne passer så der kommer en rød tråd. Ville jeg påskønne meget :) -
keder i ??
Forumindlæghejsas .. kender i Bent it like beckham - bedre end beckham.. ^ vi har i min klasse fået en opgave for at vi skal skrive en forsættelse til den, altså hva der sker med jess, og sådan .. det er en ENGESLK stil .. er der nogen der lige kan hjælpe mig igen? -
INDHOLDSFORTEGNELSE
ForumindlægHeeyy Jeg skal lave en indholdsfortegnelse, og der var en god måde hvor man kunne lave den på word. Det er hvor den bliver helt liige med prikker og sidetal og emne. Man markerer alle overskrifterne og derefter wuptiii så kommer det hele til at være i indholdsfortegnelsen heeelt lige.. Noget i de... -
Matematik- Keglesnit
ForumindlægHej, jeg er gået komplet i stå i en opgave omkring keglesnit. Jeg er blevet stillet følgende opgave: Med udgangspunkt i en kegle med højden h = 15 cm og en grundflade diameter på 7,5 cm, skal i fastlægge 4 keglesnit så i får en: Cirkel. Parabel. Ellipse. Hyperbel I skal finde ligningen og tegn... -
Genrekrav til et essay
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til terminsprøver heriblandt dansk stil. jeg er lidt usikker på genren essay, og spørger derfor jer:'' Hvilke genrekrav er der til essays?'' Håber i kan hjælpe :D MVH Elton John
