Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12301 til 12320 af 48931
-
forslag
Forumindlægkan i ikke lave et forum eller lignende, hvor folk bare komme med gode ider til stile osv. for eksempel med opsætning. og farvevalg osv. det kunne være rart og smart! -
lighed og ulighed
Forumindlæghej jeg vil gerne stille at spørgsmål. er der mest lighed i danmark eller er der mest ulighed i danmark -
HJÆLP TIL RETTESE AF KORT AFLEVERING
ForumindlægHej derude. Er der en der vil hjælpe mig med at rette min spanske stil. Den er ikke lang. Håber der er nogen der gider Ag776 -
Tysk årsprøve/eksamen?
ForumindlægHeY, nu er det sådan at jeg snart skal op til tysk årsprøve (1.g)... Er ret nervøs for det :-STænkte på om der er nogen der kan give mig et eksempel på, hvordan et tysk spørgsmål kan se ud? (altså det som man trækker)og et eksempel på en god sætning man kan bruge som indledning? Hvad forlanges de... -
Haster hjælp
ForumindlægEr der nogen der vil rette min tysk stil på 10 sætninger og den kommer her. Rauchen Ich habe nichts gegen Rauchen aber es ist ihre der Menschens Wahl. Ich finde es ist egal ob jemand rauchen, solange ich selbst nicht ausgesetzt für es bin. Ich glaube, dass es mehr eine schlechte Angewohnhei... -
Et brev til Amerika
ForumindlægHej.Jeg skal oversætte et brev til engelsk, et brev min bedstefar har skrevet. Jeg synes det er lidt svært - og så er engelsk i øvrigt ikke min stærke side. Derfor vil jeg gerne bede en om hjælp, der er lidt bedre til at tale dagligdags engelsk. Det skal heller ikke være alt for moderne sprog - m... -
rettelse af eksamens fremlæggelse
Forumindlæghej alle sammen jeg skal til engelsk mundtlig afgangsprøve mandga og vil meget gerne få min fremlæggelse rettet, da jeg har planlagt at øve i morgen :) ... men her er så min fremlæggelse South africa and sport I will tell about sport in South Africa. South Africans love almost all sport activit... -
Mobning problemer???
ForumindlægHej,., hvordan oversætter man mobning problemer på engelsk? tak på forhånd... -
William Blake
ForumindlægHey. Har lidt svært ved at forstå det sidste vers i dette digt: The Sun does arise, And make happy the skies. The merry bells ring, To welcome the Spring. The sky-lark and thrush, The birds of the bush, Sing louder around, To the bells chearful sound, While our sports shall be seen On the Ecchoi... -
Oversættelse af 3 ord
ForumindlægHey...Jeg kan ikke finde en betydning af disse tre ord, håber der er nogen som kan hjælpe mig...1.Untautened2.Gamine3.GesaltHilsen Rasmus -
Oversættelse af tekst
ForumindlægHejsa allesammen.Jeg er blevet sat til at oversætte følgende tekst for hele klassen. Jeg har prøvet selv, men da jeg ikke er så god, kunne det være rart hvis nogle gad at rette den igennem for migPå kysten af Dorsetshire var der for mange år siden en masse smuglere. En dag red en officer fra kyst... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægPleeease, er der ikk en som lige vil se på denne her oversættelse??? Tak!! -
fra årskarakter til eksamen
ForumindlægJeg går ud fra følgende: Kommer man ikke op i et fag man afslutter, så bliver karakteren flyttet over som eksamenskarakter!? fx års eksa dansk 7 ? religion 9 ? spansk 7 ? MAT 6 5 _ ... -
Hjælp til retning af sætninger
Forumindlæg-Er disse sætninger korrekte? Jeg har overstrejet, hvad jeg tror, jeg har gjort galt. Håber på hjælp! :) "There wouldn’t be anything left to drive me forward" "What if my wonderful, precious mother was sitting on the streets begging for money, when the enemy marched... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg er igang med at oversætte en tekst men der er 2 linjer som jeg har meget svæ ved at oversætte. please help :-) oversæt: Et bevis så han i, at yderliggående iranere havde iscenesat deres amerikanske gidseldrama som var det udelukkende til ære for kameraerne. -
Læse universitet i udlandet
ForumindlægOkay, jeg er 2.g'er lige nu, men overvejer at tage på universitetet i U.A.E http://www.aus.edu/ på 'American University of Sharjah' for at læse til arkitekt. Er der nogen af jer der har erfaring med at læse på uni i udlandet? For jeg er i tvivl om ansøgninger, SU og alt det der følger... -
"Innovation And Business" eller "Eksportingeniør"?
ForumindlægHej, Jeg har siddet og kigget på forskellige uddannelser og nu er jeg virkelig ude på herrens mark - derfor håber jeg på at få noget hjælp :) Jeg har i meget lang tid været vild med følgende uddannelse, da jeg synes den lyder rimelig genial: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-civinn... -
dispensation fra kvote 2?
Forumindlæghej, jeg skal søge ind i år på kvote 2 (er international student), og har ikke haft mulighed for at rejse ud eller tage på højskole for at "tjene" point i kvote 2 -regnskabet. Jeg har ok karakterer (men som alle andre IB'er ser snittet ikke så godt ud efter konverteringen), erhvervs... -
Hjælp til spanske sætninger
ForumindlægHej alle sammen... Jeg skal til eksamen og har brug for hjælp til nogle spanske sætninger - hvordan siger man følgende på spansk: - Teksten handler om... - Budskabet i teksen er at... - Det betyder... Hvis i har nogle andre ideer til nogle gode vendinger på spansk må i meget gerne skrive dem.. Hå... -
"Tysk stil"... Ville være en kæmpe hjælp, hvis I lige tog et kig! :-)
ForumindlægHej folkens! Jeg har lille tysk tekst som kunne være en kæmpe hjælp hvis I kunne tage et kig og bare lige markére de fejl I kan finde... :) Her kommer den: Florian ist 14 Jahre alt und wohnt in Hamburg. Jeden Morgen steht er um sieben Uhr auf. Es ist sch...
