Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12301 til 12320 af 20009
-
Dokumentar
ForumindlægHej,Hvis i selv skulle lave en dokumentar, hvad skulle den så omhandle?Bjarkee -
ovresættelse og kort stil
ForumindlægNogen der gider at kigge dette igemme og rette for fejl? På forhånd mange tak!3000 Kilometer weit WegDer Erzähler Michael, wohnte viele Jahre in einem großen Haus zusammen mit der Mutter und ihrem Freund, Doktor Klaus Peter, der sehr reich war. Das Haus lag in einem schönen und teueren Viertel(n)... -
Bonus !
ForumindlægHej,Jeg skal snart op i mundtligt dansk, om kan næsten mine notater i søvne ! Hvad giver bonus at kunne fortælle om ?forfatteren, tiden, perspektivering til tekster (og tiden) .. -
Analytisk og syntetisk sprog
ForumindlægHvilken af disse to, analytisk og syntetisk tilhøre henholdsvis dansk og latin? -
HJÆLP, EKSAMEN I MORGEN!
Forumindlæghejsa :) er nogen der ved hvad der skete under reformationen? hvilken rolle spillede martin luther, og hvad skete der? jeg skal til eksamen i morgen, så det ville være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig :) på forhånd tak :) -
Tyskland og kolonikapløbet. asap.
ForumindlægHej allesammen. Jeg skriver den obligatoriske historieopgave på 1. HF. Jeg skriver om Tysklands rolle i kolonikapløbet der foregik fra starten af 1800'erne til 1945. Jeg ville høre om nogle af jer havde nogle kilder i vil dele med mig, da jeg selv har lidt svært ved at finde noget. Jeg h... -
sætn. til årsprøve!
ForumindlægHvordan siger man:Jeg starter lige med, at præsentere hvad jeg vil komme ind på.Ich will gerade mit den Präsentation beginne.??Sammenlignet med dette tekst er det faktisk en modsætning.vergleicht mit diese Text, ist es faktisch einer Gegensatz..?? -
Oversættelse af 3 sætninger
ForumindlægNogen der kan oversætte dette for mig.. (I må gerne omformulerer det, hvis bare meningen er den samme;)Jeg vil starte med, at give et kort referat af teksten, derefter vil jeg fortolke den og til sidst perspektivere til andre tekster vi har læst.Men det vil jeg komme tilbage tilDet kommer jeg til... -
Tænkepauser
ForumindlægTror I, at det trækker meget ned, hvis man skal have en del tid til at tænke, når de spørger om noget. Fx ti til femten sekunder hver gang?Jeg er så uheldig, at jeg tænker billedligt i sprogfag, hvis man kan sige det på den måde. Jeg skal se sætningen, skrevet før jeg kan formulere en sætning. De... -
oversættelse
ForumindlægJeden Abend geht der junge zum kleinem Hafen um dass seinen alten Freunden zu helfen.Er war traurig, wenn er så, dass der alter Mann mit den leer Boot zuruck bekommt.Das morsche Segel war flickert mit altem, braunem Mehlsache, und wenn das blafrede in den frischen Wind, dann sieht das aus wie ein... -
rettelse
ForumindlægHejsa..Denne her sætning:"Martin wartete schon so lange auf diese Brif"Oversat til dansk:"Marin var/ventede? allerde læst så langt i dette brev" ER det rigtig? -
matematik hjælp
ForumindlægHejsa.. Jeg havde i denne ferie tilmeldt mig et tredags matematikkursus for Mat A stx, for at kunne forberede mig til 3.g, da jeg ikke er så stærk i dette fag.. Men uheldigvis er kurset blevet aflyst da der ikke var nok tilmeldte.. SÅ jeg står nu og ved ikke rigtig hvad jeg så skal gøre for at få... -
Søger hjælp i mat, fys, kem og dansk
ForumindlægHejsa! Jeg skal gå i 2.g efter sommerferien... Har lidt problemer i de nævnte fag og ville bare spørge om nogen evt. kunne være interesseret i at hjælpe mig med lektier i fagene..? Jeg tænke på efter sommerferien? Hver gang jeg havde brug for hjælp til lektier kunne jeg ringe til dig, og vi kunne... -
Har brug for hjælp
ForumindlægHej har du mod på at hjælpe mig med matematik på b-niveau. Jeg kører gerne til alt mellem Roskilde, Slagelse og Kalundborg. Det skal helst være nogle gange om ugen - ca. 3 timer hver gang. Hvis du bor i Kbh...skal det helst være 1 gang pr. uge i min. 5 timer. Du skal starte hurtigst muligt. Beta... -
Studiehjælp, matematik B, 1. g.
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig ? Har flyttet klasse i 1. g og mangler hjælp til første halvår pensium. Meget gerne studie hjælp inden skolestart d. 18. august. -
1 sætning
ForumindlægGodmorgen folks hvordan vil i oversætte følgende:Sønnen var først mekaniker, så blev han værkfører. Mit prob er bisætningen, jeg ved ikke hvor verbet skal stå ?Der Sohn war erst Mechaniker, dann er Meister wurde.På forhånd mange tak, og god weekend :) -
krig
ForumindlægFør 1.verdenskrig - holdte Tyskland og Frankrig sammen - men begrund af noget, blev de uvenner, og "hadede" hinanden.Frankrig holdte sammen med Rusland og Tyskland med Østrig-ungar Rigtigt? -
Rettelse af oversættelse - haster en smule
ForumindlægHejsa, jeg ville høre om der var en venlig sjæl herinde, som måske havde en smule overskud til at rette eventuelle fejl i min oversættelse til min opgave (som jeg af en eller anden grund ikke kan indsætte, og har derfor vedhæftet den) :) - Tak på forhånd -
Er denne linje et godt valg, hvis jeg gerne vil være revisor?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
emnevalg
ForumindlægHejsa Nu er tiden snart kommet til at vælge emne til 3.årsopgaven. Jeg ville gerne skrive noget om hitler og propaganda. Er der nogen der ved hvor man f.eks. kan finde film og taler som Hitler har brugt?
