Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12321 til 12340 af 35989
-
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o... -
Engelsk B mundtlig HF
ForumindlægHej -Jeg har været så uheldig at få 00 i billedkunst, hvilket gøre at jeg skal ha' 10 i engelsk mundtlig istedet for 4(Hvis jeg ikke havde billedkunst ) Jeg fik 7 i skriftlig Engelsk og brugte 1½ time ud af de 7 vi fik til rådighed. Så her kommer spørgsmålet: Vil i tro jeg kan opnå et ... -
Forklaring af 24-24 mins-Eksamensform i Kemi C
ForumindlægHej alle! :) Jeg står og skal op i Kemi C her på mandag, og har nogle spørgsmål jeg håber at kunne få svar på her. (Jeg har læst det på fagflex, da det er et af optagelseskravene på den uddannelse jeg har valgt, men har desværre ikke haft så meget kontakt med min lærer, da det har passet utr... -
vedrørende billedkunst?
Forumindlæghej allesammmen Hej, jeg skal til eksamen i billedkunst.Er der nogen der har en slags oversigt over ismerne og perioderne.evt: har jeg brug for hvordan det foregår selve eksamen og brug for nogle hits til hvordan man for gode karakter? meget nervøsMvh. Deniz -
Sygeeksamen
ForumindlægJeg tog op til matematik årsprøve idag, den jeg får kommer til og tælle 1/3 af min matematik årskarakter når det hele er omme.Tilfældet var imorges da jeg kom at det slud regnede da jeg cyklede ned til skolen, og da jeg kom ind var mit tøj helt gennemblødt, jeg gjorde mig dog klar og begyndte på ... -
Skrift. Frem. Råd
ForumindlægHej min klasse og jeg skal til eksamen næste uge. Har i nogle gode råd til dansk skrift. frem eksamen. -
Forberedelse til fysik/kemi
ForumindlægHej! Jeg skal snart til Fysik/Kemi eksamen. Hvordan forbereder i jer til fysik/kemi eksamen? HJÆLP! kh. -
Genre beskrivelse
ForumindlægNu har jeg fundet denne genreoversigt, men kan jeg ikke også finde en side, der beskriver, hvad fx, novelle, roman, lyrik osv. er...Har virkelig brug for sådan en guide. Er der nogle der ved hvor den kan findes, har søgt forgæves på nettet.Mange af genrene der skal beskrives må meget gerne være d... -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide?
ForumindlægJa, titlen siger vel det hele... - hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide? Og kommer de bare ind på lectio? Mvh. -
Må muligvis ikke skifte valgfag...kan det passe?????????
ForumindlægHej Jeg er ved at afslutte 2g STX og har begået en kæmpe fejl...jeg har valgt Engelsk A som valgfag i 3g istedet for Fysik A, som jeg fortryder... :( Jeg skrev til vicerektor, som svarede "Alt det tager jeg stilling til efter sommerferien, men det er muligvis ikke muligt" - det kan je... -
Samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har lige et lille spørgsmål, som jeg længe har tænkt over:jeg har nemlig valgt samfundsfag på højt niveau... Men skal man egentlig have en rigtig stor og bred viden om en masse i forvejen? Og jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer til den skriftlig eksamen!hilsen helin -
Svær opgave
ForumindlægHej derude jeg har nu i 2 dage bøvlet med en opgave som jeg ikke er kommet ret langt med. Kan nogle hjælpe mig igang? Opgaven ligger på dette link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAB2%20V_vejl1.pdf Det er opagve 7. -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHvis man har fået 00 til eksamen i et C-fag, men samtidig en årskarakterer på 4 i det pågældende fag, har man så dumpet eller bestået? Da begge karakterer vægter med én, bliver snittet jo 2 (altså grænsen for at bestå). -
bestå eller dumpe? hjælp
ForumindlægNu mangler jeg kun 1 eksamen, og den eksamen tæller kun 0,75. Jeg ligger med et snit på 2,2 samlet. Mit spørgsmål er, om man skal bestå på både eksamens og årskarakter siden, eller om det kun drejer sig om det samlede gennemsnit? Har et snit på 2,3 af årskarakterer og 2,0 på eksamenskarakterene. ... -
Er det fair?
ForumindlægHej Jeg har brugt rigtig lang tid på at se en masse videoer på yt omhandlende beviser for forskellige sætninger, eftersom jeg synes, at min matematiklærer kører det hele alt for hurtigt igennem. Jeg har spurgt ham idag, om det er okay, at jeg beviser nogle af de sætninger på en anden måde, end ... -
Medicin kvote 2
ForumindlægNogen der ved hvad gennemsnittet for at blive optaget i kvote 2 på AAU var? AU havde nemlig på 11....??? -
Hjælp...please
Forumindlæghej...jeg er en 10.klasse-elev og jeg står i et svær position ligenu... Det er at jeg er i tvivl om jeg skal vælge htx eller stx: Jeg vil på univesitet og vil være læge og interesere mig meget for matematik og fysik/kemi, jeg fik 10 i årskarakter og 10 i afgangsprøven i fyisk/kemi i 9.klasse og e... -
Ved standby står der alle er optaget !?
ForumindlægHej alle sammen :) Håber der sidder en der ude der har lidt bedre styr med videregårende uddannelser end jeg har. Jeg har valgt at tage et fri år i år, men næste år ville jeg meget gerne ind og læse dansk/nordisk på KU. Har været inde og kigge på angangs kravende i år, og det kræver 5,6, men ved ... -
hjælp ang. valg af fys vs bio på ku.
ForumindlægJa overskriften nævner næsten hele problemstillingen, jeg skal bruge hjælp til at beslutte mig om jeg vil læse fysik eller biologi nu til sommer på ku. Jeg finder begge fag interessante, på gym havde jeg dog ikke biologi på højere end c, hvorimod jeg havde fysik på a. Det er ikke fordi jeg er et...
