Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12721 til 12740 af 36004
  • DANSK PERSPEKTIVERING

    Forumindlæg
    Jeg skal perspektivere de her to reklamer, men jeg kan virkelig ikke finde nogen ligheder. Ville bare spørge om i kunne hjælpe mig. Det er locobase reklamen og smirnoff amor reklamen.
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej jeg har vedhæfteten fil, det er opgave 8 jeg meget gerne vil have hjælp. Det er det sidste spørgsmål, jeg gerne vil have hjælp til. Altså: Beregn gennemsnitte. Hvor mangefik under gennemsnittet? Hvordan finde jeg ud af det? PÅ FORHÅND TAK. :-)
  • Købsadfærd i SRP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver SRP omkring Jensens Bøfhus, mht. at få kæden ind på det engelske marked. I min eksterne analyse skal jeg komme ind på den konkurrence situationen. Men også Købsadfærden - vaner omkring det at spise ude Så er jeg kommet i tvivl om hvor meget teori fra min afsætningsbog det er r...
  • Hjælp til en enkelt sætning (:

    Forumindlæg
    Hvordan vil man på engelsk skrive: Nogle gange har forældrenes ønsker for deres barn, noget at gøre med deres egne drømme - som de måske aldrig har fået opfyldt og derfor vil de have deres barn til at opfylde deres egen drøm.
  • Genetik

    Forumindlæg
    Når W=hvid pels og w=brun pels hvor mange procent af denne fordeling vil være hvide (WW og Ww)?
  • t fordeling

    Forumindlæg
    ( t.975(63) = 1.998) Hvorfor?
  • Svar til TineHansen89

    Forumindlæg
    se venligst vedhæftede pdf
  • Tema til film?

    Forumindlæg
    Vi er tre drenge, der har brug for et tema til en film, der skal indgå i vores projektopgave. Vi har prøvet at komme på et, men kan ikke. Er der nogen, der har nogle idéer? :-) Vores emne er "Tro", men vi har besluttet os for, at vi vil tale overordnet om det, altså vi vil ikke tale...
  • AT-eksamen

    Forumindlæg
    Nogle som er super søde at komme med lidt forslag til emne i AT-forløbet mht. Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914, som kunne gå ind under fagene historie (a) og samfundsfag (a)? På forhånd tak!
  • Differentiering af e^-x

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke huske hvordan jeg skal differentiere e^-x, og jeg kan ikke lave resten af mi naflevering hvis jeg ikke finder ud af det.. :/ Nogen, der kan hjælpe? Tak..
  • Gymnasie matematik A

    Forumindlæg
    Det radioaktive stof strontium 90 henfalder med 2,45% pr år. Et laboratorium indkøber 7 g af stoffet i 2004. a) Indfør passende betegnelser, og opskriv et matematisk udtryk, der beskriver hvorledes mængden af strontium 90 ændrer sig med tidfen.
  • Radioaktivitet

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklare hvad Becquerel, nukildkort og en minigenerator er.
  • Iltradikaler/de frie radikaler

    Forumindlæg
    Hej Er iltradikaler og de frie radikaler det samme, eller er der forskel på dem? Har brug for jeres svar meget hurtigt Mange tak på forhånd
  • det præmoderne samfund

    Forumindlæg
    hej i hvilke årstal skal man ca. være født i for at være fra det præmoderne samfund? på forhånd tak!!
  • diff

    Forumindlæg
    jeg har en funktion f f(x) = 2x+ e^3x bestem f`(o) differenter man den så først og sætter den i lig 0 bagefter?
  • Er der nogle der har tid?

    Forumindlæg
    Hvad betyder Solidarisk?
  • Primærkilde

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal til at skrive DHO, og vores lærer har valgt at den skal handle om den franske revolution. Han har lavet noget problemstillinger, som vi kan vælge. Jeg har valgt at lave min egen, derfor skal jeg åbenbart også finde en primærkilde. Er der nogle som har nogle idéer, eller s...
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hva er forskellen på globalt og lokalt ekstrema? og er der ogen som kan sige mig hvordan man finder frem til eller konkluderer at en funktion ikk har nogen ekstrema samt ekstrema værdier?
  • begreb for når mellem handleren springes over

    Forumindlæg
    Hej jeg har helt glemt hvad det kaldes når mellem handleren springes over, altså når fx lego selv har en lego butik som de sælger fra.
  • Eksponentialfunktioner

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal fortælle hvad det betyder hvis både a og b er ens for de to eksponentialfunktioner? kan nogle hjælpe, for jeg forstår det ikke!