Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13141 til 13160 af 14598
-
strukturformel
ForumindlægEt stof har flg strukturgormel: Ch2=chch(streg ned ch3)ch2ch2ch3. Tegn en struktformel hvor alle bindinger er vist. Hvordan? Ved jeg hvornår.det.er..enkelt, dobbelt osv? Redegør for rumlig opbyging ?? -
Oxford Universitet, kan det blive til virkeligheden?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige på 8.klasse og jeg har altid drømt om at komme ind på Oxford Universitet. 1.Men hvad skal jeg gøre? 2. Jeg har hørt om at man skal læse IB i stedet for de almindelige gymnasier som STX, HHX, HTX og HF? 3. Jeg vil gerne ind på UWC, men hvad skal man gøre for at ... -
Forskellen mellem den moderne og den traditionelle novelle
ForumindlægJeg har brug for hjælp til, at skildre forskellen mellem den moderne og den traditionelle novelle. På forhånd tak :-) -
grantræet
Forumindlægeksame hjælpe hej er der nogen som ligger inde med en analyse eller lignende af hc andersens grantræet?? jeg har søgt meget på google, men kan virkelig ikke finde noget -
Valg af Hf.
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i en virkelig presset situation lige nu, og jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg går lige nu på stx, og er igang med 1.g. Jeg skal starte på VUC efter sommerferien, og der skal jeg tage en hf-enkeltfag, med den udvidedefagpakke, da jeg gerne vil læse medicin. stx var ik... -
Mathon/peter ind hjælp!!!
Forumindlægkan i hjælp? -
tysk oversættelse
ForumindlægHåber der er nogen der vil kigge min oversættelse igennem. er mega dårlig til tysk grammatik. det er en sammenfattende øvelse. man skal finde ud af om det er et løst eller sammensat verbum. Har prøvet at oversætte det men der er 100 fejl i den.... Så håber at der er nogen der vil rette den. tak ... -
Tysk oversættelse :)
ForumindlægHej… jeg vil høre om der er nogen der gerne vil kigge min oversættelse igennem. tak på forhånd:) Teksen der skal oversættes: Jeg opgiver(aufgeben) forsøget. - Jeg afsender (abschicken) brevet i dag. - Toget kører ind (einfahren) på spor 10. - Vi besvarer (beantworten) brevet straks. - Han... -
Essay: Long nights, low pay and no play
ForumindlægHey peops. Sidder fast med en fortolkning og analyse af artiklen Long Nights, Low Pay and No Play. Er i tvivl om, om det jeg har skrevet kan defineres som analyse, eller om der skal mere "kød" på og i da fald hvad? Det her er, hvad jeg har skrevet so far: The article “Long Night... -
HURTIGT HJÆLP TAK
Forumindlægnogen der kan oversætte der her fuldt ud for mig, nej skal ikke bruge det til en stil skal øve mig til en mundtlig prøve snart, og JA stinker til tysk skriftlig og tysk grammatik: Alexander fortæller om at han bor i en by der hedder Neuenkirchen og synes det er fedt at bo på landet, fordi han e... -
rettelse af summary
ForumindlægHejEr der nogle, der vil komme med rettelser til mit summary?TakHER KOMMER DET:In five years the Dane Jacob Holdt bums around without any money and lives both in the poor ghettoes and among some of the riches people in America. He writes a book and makes a show about those experiences he makes du... -
SSO retning af min Indledning
Forumindlæghej jeg er igang med SSO. Jeg har lavet en indledning som jeg meget gerne vil have tjekke ;D Indledning I den følgende opgave vil jeg give et svar på opgavetitlen Rødby-Puttgarden af Helle Helle. Min opgaveformulering lyder således ”Giv en analyse og fortolkning af Helle Helle: Rødby-Putt... -
Engelsk hjælp
Forumindlæg"stilen" i disse anmeldelses uddrag? (Jeg skal skrive svarene på dansk og komme med eksempler) 1: "Waters "bomb story" does not read at all like a piece of fiction. It reads as utterly new and fresh and urgent. Both in what it says and the way it says it. It´s a work... -
Lille oversættelse til i morgen
ForumindlægHej, jeg håber meget på at der er nogle som vil hjælpe mig med at rette den her oversættelse, da jeg er meget dårlig til tysk!I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. Det var en bevægelse, hvirs størrelse man ikke rigtig kendte. De grupper, det dr... -
rettelse af oversættelse..
ForumindlægHer er nogle sætninger som jeg har forsøgt at oversætte bedst muligt, så hvis jeg kunne få en til at rette fejlene vil det være meget rart:)1) Min far har haft et godt arbejde i mange år, men nu har firmaet indført computere, og han kan ikke lide at gå på arbejde mere. Jeg håber, at han kan få an... -
Tysk - Lille oversættelse
ForumindlægVille sætte pris på en venlig sjæl der kunne kigge lidt på min oversættelse :-) tak :-) Den danske tekst: Vi sendte ham tilbuddet, men han har endnu ikke givet os en ordre. Firmaet er stort, men det er ikke særlig kendt. Jeg finder filmen kedelig, men nu er den heldigvis snart slut. H... -
Hjælp til engelsk stil
ForumindlægHej, har nogle sætninger fra min stil som jeg, specielt med hensyn til kommaer, gerne ville have lidt hjælp til. Ved godt der er en del men håber alligevel en gider at skimme dem igennem :) Nevertheless, most people tend to forget this, or just simply will not accept it. By doing so, they commit ... -
Fransk!
ForumindlægSer det ok, ud mht. grammatik og sætningsopbygning?Jacques Cousteau og CalypsoenJacques Cousteau er en fransk havbiolog, der er kendt over hele verden. Det er måske især hans udsendelser om havet, der har gjort ham berømt. Han var først officer i den franske marine. Senere købte han et skib, som ... -
Kig forbi :)? (Indledning)
ForumindlægHej allesammen Nogen der vil kigge min indledning igennem det er til min SRP. Bare for at se om man kan stille den op således og hvad der er godt og dårligt. Tusind tak. Indvandreres og flygtninges kultur og tilhørsforhold til Danmark er et stadigt tilbagevende emne i den offentlige debat. Je... -
Lyst til kigge (indledning) ?
ForumindlægHej, nu har eg rettet lidti min indledning til SRP så ville gerne hører om der noget som kan gøres bedre el anderledes. Indledning Indvandreres og flygtninges kultur og tilhørsforhold til Danmark er et stadigt tilbagevende emne i den offentlige debat, hvilket ses ud fra 24års-reglen. Jeg e...
