Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13221 til 13240 af 25374
-
Hvad betyder 'merit' på engelsk?
ForumindlægHej alle I udlandsstudie-eksperter som forhåbentligt sidder derude! Jeg er blevet meget interesseret i at tage en bachelor i kunst i England, og den skole jeg gerne vil ind på optager udelukkende deres elever 'based on merits' som der står på deres hjemmeside. Jeg skal naturligvis snakke ... -
Skal værnepligten afskaffes?
ForumindlægSkal værnepligten afskaffes og forsvaret i stedet være 100 pct. professionelt? -
Hjælp til forfatningskampen?
ForumindlægEn der kan fortælle mig lidt om hvad forfatningskampen gik ud på og hvorfor den opstod? -
Gennemsnit for at være folkeskolelære?
ForumindlægHej alle sammen! Hvad skal ens gennemsnit være på gymnasiet, hvis man gerne vil være skolelærer? Jeg har hørt, at det er 7, er dette rigtigt? -
kan man sige ...
ForumindlægHej allesammen kan man skrive : Modsat dannelses- og udviklingsromanens én hovedperson, har kollektivromanen en hel gruppe af mennesker som hovedperson.. eller lyder det helt forskert? -
Lidt svære opgave fysik A
ForumindlægHej folkens. Jeg har en opgave som jeg har brugt meget tid på nu, men kan slet ikke finde ud af hvordan den kan løses. Nogle der muligvis kan hjælpe mig. Jeg har oploaded opgaven Håber nogle virkelig kan hjælpe mig -
Søger person, som vil rette opgave på omkring 200 ord!!
ForumindlægSøger person, som vil rette opgave på omkring 200 ord!! -
Essay - "A Journey" af Colm Tóibín (HJÆLP)!
ForumindlægHej, har været til terminsprøve idag og jeg tænkte om der ikke var nogen der kunne se på det jeg havde skrevet og eventuelt give noget feedback? Delprøve II – Essay on “A Journey” by Colm Tóibín. 1. Life is a never-ending circle, when someone dies, someone else is... -
hjælp til blodtype
Forumindlæghej, trænger lidt hjælp ang. blodtype. jeg skal skrive en rapport om blodtypebestemmelse. hva menes med: gør rede for den fysiologiske baggrund for blodtyperne? og gør rede for den genetiske baggrund for blodtyperne? hvad er forskellen mellem disse to? -
Valgkamp i USA
ForumindlægHej kære medstuderende og andre lærde folk(: Jeg går i 3.g, og skal derfor snart lave mit studieretningsprojekt. Jeg har valgt fagene: hovedfag engelsk og bifag samfundsfag. Jeg synes at valgkampen i USA er utrolig spændende og jeg følger den meget tæt. Jeg kunne derfor godt tænke mig at skrive... -
that ? who?
ForumindlægHej. Jeg har følgende opgave: “In my two-room apartment on West 109th Street, I heard the ceiling creak as my upstairs neighbor paced his floor, I listened to the howling battles of the couple that lived below me, their raging voices punctuated by thuds, bangs, and the sound of brea... -
BIOLOGI !! AFLEVERES !!
ForumindlægMin forklaring på begrebet DNA : (Hvordan kan jeg forklare den) MIn forklaring på begrebet gen : (Er det ikke noget man arver) Min forklaring på begrebet kromosom : (Det er noget med celledeling Nogle der vil forklare det kort .. Please ! -
lineær funktion
Forumindlægjeg skal bruge denne formel: y – yo = a (x – xo). Den rette linje som går gennem punkt (-4;2) med hældningen 0,33 (har selv fundet den) har ligningen: y – 2 = 0,33 (x – 2) ⇔ y = ? Hvordan kommer jeg videre derfra? -
hjælp til retning af dansk opgave
ForumindlægHej, jeg er gået lidt i stå, og ville elske hvis der var en der lige kunne kigge min opgave igennem for fejl og mangler. Håber i vil hjælpe mig lidt :) -
Mænd
ForumindlægHvorfor foretrækker de fleste mænd faglitteratur frem for skønlitteratur? Jeg er i gang med at skrive en kronik, hvor dette er det gennemgående tema i mit stiloplæg. Det ville hjælpe mig meget hvis I kunne svare. -
Fermats princip
ForumindlægHej med jer. Som i ved kan man bruge fermats princip til at udlede reflektions- og brydningsloven. Men i min fysikbog på gymnasieniveau bruger de en anden metode, men vil det være flottere at bruge Fermats princip til en eksamen eller hvordan synes i om det? Jeg har også lige et lille spørgsmål t... -
Genotype
ForumindlægHej! Spørgsmålet er "Hvad er genotypen for III-3 og III-4?" Hvordan skal jeg tegne det? Mange tak på forhånd! -
linær sammenhæng
Forumindlægnogle som kan løse disse opgaver -
analyse af sætning
Forumindlæg"What did you say" What --> spørgende pronomen Did = hjæleverbum you = subjekt say = hovedverbum KORREKT? -
vikingetiden
Forumindlæghej, er der nogen der har en god ide til hvor man ville kunne finde en god kilde til 2 problemstillinger der lyder sådan : Hvad kendetegner vikingetidens menneske? Hvad har ens plads i samfundet at gøre med ens levevilkår? send et link eller noget andet, syntes ville være nyttigt, skal bruge det ...
