Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 13241 til 13260 af 27765
-
Hjælp
ForumindlægHej... Jeg har valgt " I Danmark er jeg født..." af H.C.Andersen. Jeg ved ikke hvorfor jeg valgtet dette digt, men jeg skal give en god begrundelse... Er der nogen der kan hjælpe? Tak på forhåd... -
hvad hedder denne fejl?
ForumindlægHe used to sleep late on Saturdays, whereas she always waked up around seven. Hey :) Jeg ved det hedder, "She always woke up around seven".. Men, hvis man skal bruge faglig terminologi, hvordan kan en sådan fejl så forklares, og grundlæggende hvorfor hedder det ikke waked men woke? vh -
Hvordan bliver man bedre til samfundsfag?
ForumindlægHej. Har I nogle gode ideer til, hvordan man kan blive bedre til samfundsfag? Jeg læser i forvejen aviser og følger godt med i nyhederne, men det halter med karakteren. Jeg skal afslutte samfundsfag i år, og vil gerne nå at få et tocifret tal. -
Forbedre gennemsnit ?
ForumindlægHej alle. Jeg går på HF nu .. Min drøm er at komme ind på Jura senere hen .. Så vidt jeg ved skal man i gennemsnit have 7,2 i snit for af komme ind .. Men jeg regner ikke med mit snit kommer over de 4-5 stykker .. Mit spørgsmål er så, om jeg efterfølgende kan tage de fag jeg har fået 4 osv i o... -
Engelsk
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at oversætte. An experiment was carried out the university of Maryland USA. Students were asked to stay away from social media for 24 hours. Agter the 24 hours had passed the students were asked how it had been. Most of the students said... They felt worried that they ... -
Død over velfærden
Forumindlæghttp://www.berlingske.dk/kommentarer/doed-over-velfaerden Hej, er der nogle der har et bud på, hvad Anders Samuels dybe budskab er med dette? På forhånd tak! -
Fortsæt Systemet
ForumindlægJeg sad ovre i skolen og kedede mig. PLUDSELIG! Kom læreren over til mig med et stykke papir, hvor der stod: Fortsæt talrækken 32 - 41 - 59,5 - 89,25 - ? Det ville være herligt, hvis nogen gav mig en ide omkring, hvordan man løser disse former for opgaver. Tak på forhånd Christoffer. -
portræt
Forumindlægjeg har fået til opgave at skrive et portræt af en person, ved bare ikke hvordan jeg skal starte -
Nogen søde mennesker der kan rette min lille kort side?
ForumindlægVIL I RETTE MINE ENE SIDE? DET TAG MINDRE NED 5 MINUTTER. -
Standby, prioritering og kvote 2?
ForumindlægHej Jeg bliver student næste måned, og vil starte på en udannelse efter sommerferien. Jeg kan fra nu af forudsige at jeg ikke kan få det snit min drøm udannelse kræver. Jeg vil derfor søge en standby plads. Er jeg sikret en plads på et eller andet tidspunkt, hvis jeg får en standby plads, ... -
Hjælp med ligning!
ForumindlægGodaften! Sidder her og nørkler med en ligning jeg ikke kan få til at gå op, er der nogen herinde der kan forklare mig hvad fremgangsmetoden er? Her er ligningen: 16 - 10x 1 - 8x - 11 = 2 På forhånd tak! -
SRP - Kina
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP om Kina, og min opgaveformulering lyder: Redegør for Kinas økonomiske vækst, fra 1978. Vurder hvilken betydning den økonomiske vækst har haft for den regionale- og befolkningsmæssige udvikling, samt de erhvervsmæssige- og befolkningsmæssige konsekvenser af den økonomiske ... -
HJLÆLP I SPANSK!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er ved at være rigtig desperat. Jeg skal til imorgen lave en aflevering omkring datid, altså imperfektum og præteritum. PLEASE HJÆLP! det ville være så dejligt. -
Eksamensspørgsmål hjælp
ForumindlægJeg har netop trukket mit eksamensspørgsmål i Historie. Emnet hedder "Danmark under 2 verdenskrig Hvidstensgruppen". Kilderne dertil indeholder interne breve og andet indenfor emnet Har nogle prøvet det før, eller har nogle gode råd?... -
SU - Jeg har ikke modtaget den???
ForumindlægHej! - Jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg havde søgt om SU d. 1 juni i håb om at modtage den d. 1 juli! - (Jeg havde fødselsdag d. 8 juni.....) Men jeg har IKKE modtaget den? I SU.dk, under "status på ansøgningen," står der; "Vi har modtaget din ansøgning, som vi vil behand... -
Tjek tekst
ForumindlægHej jeg har skrevet noget på spansk, og der er en del af det som jeg er meget i tvivl om. Så jeg håber der er nogen der vil tjekke det. Jeg har skrevet en grov dansk udgave af hvad jeg vil have der skal stå. Det er vedlagt. På forhånd tusind tak. -
Essay
ForumindlægNogle gode idéer til et godt essay? (Det skal handle om ''Ansvar'') -
eksponentielle funktioner
ForumindlægHej SP, nogen som kan hjælpe mig med denne opgave ? om en eksponentiel funktion f oplyses det, at fordoblingskonstanten er 8 og at f(3)=12 bestem f(11) -
Hjælpp
ForumindlægJa okay.. Det virker nok lidt underligt, at læse dette men.. ja Jeg vågnede klokken 11:30 i dag, hvilket betyder, at de lige blevet færdige med terminsprøve i dansk. I skullle have set mig, da jeg vågende! Jeg sagde det lige ud til mig selv, "Hold kæft, hvor er det her irriterende" - o... -
Har livet nogen betydning?
ForumindlægHej folkens, i dag sad jeg og tænkte på, hvorfor jeg ville være læge. Jeg kom frem til at jeg havde fået lysten siden min farfar døde, hvorefter jeg ville være læge for at hjælpe andre. Men jeg kom også i tanke om noget andet. Hvorfor lever vi, og hvad er vi blevet skabt for. som Einstein også s...
