Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 13421 til 13440 af 35989
-
Organisk Kemi - Solvent effekt
ForumindlægHvad gør man når man til eksamen skal forklare solventers effekter, om de er protiske, aprotiske, polære eller upolære MEN hverken solventer ELLER prøver indeholder Leaving Group... Så kan man jo ikke fortage en Sn reaktion med nukleofil eller elektrofil, hvad skal man så kigge på? Mere simpe... -
Mundtlig historieeksamen
ForumindlægHej, nu skal jeg op i mundtlig historie til eksamen. Jeg har fået at vide vi får en kilde. Efter man har behandlet kilden, wtf gør man så?Så fortæller man lidt om perioden eller hvordan?Hvor lang tid har man ? -
Idræt på gymnasiet
ForumindlægHej. Er jeg den eneste der synes, at idræt ikke burde kunne tages på gymnasiet på mellem- eller højtniveau? Som i nok ved har vi lige fået offentliggjort vores eksaminer i dag. Her fandt jeg ud af at en af mine venner skulle op i idræt mellemniveau. Tilsyneladende består eksamen af at komme op i ... -
Udregning af gennemsnit?
ForumindlægVille lige høre om nogle kan fortælle mig hvilke fag jeg skal regne med i mit gennemsnit? Har/vil afslutte følgende fag inden sommer: Dansk A mundtlig Dansk A skriftlig Engelsk B Mundligt Engelsk B Skriftlig Matematik B Mundtlig Matematik B Skriftlig Biologi B Mediefag C Tysk C Naturvidenskabelig... -
Mdt. Dansk (10 eller 11 tal?)
ForumindlægDa jeg på torsdag skal op til mundtlig dansk eksamen (FSA, er jeg på jagt efter nogle guldklumper! :D Problemet er at jeg er MEGA nervøs! Jeg vil utrolig gerne score et 10 eller 11 tal, men har dog ingen til at biddrage med tips, råd eller noget som helst. Jeg har selvfølgelig læst, men har dog ... -
Hvordan forbedrer jeg eksaminationen?
ForumindlægHejsa.. Min første mundtlige eksamen blev overstået i sidste uge.. Jeg fik ikke højere end 7 ud fra argumentet, at jeg havde kigget for meget i de notater, jeg havde skrevet i forberedelsen.. "du kom fint igennem det hele, men...." øv! Har fået karakteren og det er selvfølgelig for... -
Skal jeg gå 1g om?
ForumindlægSkal jeg gå 1g om???? Jeg er en 1g elev med et årskarakter snit på 4,5 men et eksamsnit på under 2,0 Jeg har fået en masse at vide for at kravene for oprykning er mindst 2,0 i årskarakter snit, og dit eksamsnit ikke som sådan kan påvirke din mulighed for ikke at rykke op i 2g. Derudover har jeg ... -
Reeksamen & 3 eksamenforsøg
ForumindlægHej allesammen Jeg er lige startet på økonomiuddannelsen på Københavns Universitet. Jeg læser pensum til forelæsninger, afleverer mine opgaver og synes egentlig at jeg lægger en stor indsats i studiet. Alt i i alt går det udmærket for mig, selvom det kan være lidt hårdt til tider her i starten. ... -
trist :0(
Forumindlæghey..jeg var til historie igår.. jeg fik 6. jeg er bare så ked af at få så dårlige karakter. Jeg har læst så meget jeg kan,men lige så snart jeg kommer til eksamen, så glemmer jeg simpelthen alt.. det irritere mig virkelig, for da jeg gik på folkeskolen, var jeg så god til alt. men nu hvor jeg gå... -
At læse op
ForumindlægGoddag kære brugere. Jeg kunne godt tænke at høre fra jer, hvordan i har tænkt jer at læse op til de kommende mundtlige eksamer. Jeg har 4-6 dage mellem hver af mine 4 mundtlige eksamer, men er itvivl om jeg kan nå at læse alt op på disse dage, eller om det er bedst at begynde at læse op nu. De... -
Sygeplejebøger sælges
ForumindlægSkal du igang med sygeplejestudiet er eller du igang så har jeg en masse bøger jeg sælger! Jeg har omkring 46 stk og der er ikke overstregninger eller noget i nogen af dem! Det eneste er mit navn skrevet i et hjørne. Hvis du er interesseret kan du sende mig en mail så sender jeg dig en ... -
Ligning - vektorer
ForumindlægHvordan får jeg x'erne og y'erne til at stå alene og derefter fjerne 1/2?? -
Bestem g'(0) af g(x)=(4x-1)^3
ForumindlægJeg sidder med funktionen Og skal bestemme g'(0) Jeg bruger reglerne (k * x)' = k (k)' = k Nu får jeg så Men hvor er det jeg laver fejlen? -
Karakteristikker
ForumindlægHvilken formel skal man bruge, hvis man skal bestemme resistansen ved det halve af driftsspændingen og effekten ved det halve af driftspændingen? taaaak på forhånd :) -
Matematik mundtlig A-niveau - hvor svært?
ForumindlægJeg står i den situation at jeg rigtig gerne vil have et 4-tal til den mundtlige mat A eksamen. Hvor meget bedømmer I at man skal kunne, før dette kan lade sig gøre? Har tænkt mig at fokusere mest på beviserne, og undgå så mange af deres spørgsmål som muligt... SKAL man desuden gennemføre et bev... -
AT - spørgsmål
ForumindlægHej. Er der nogen der ved om man må ændre noget på sin synopsis til AT-eksamen? Jeg kan nemlig se, at min konklusion ikke hænger helt sammen, så jeg vil meget gerne ændre noget på den. Anyone? -
Niendeklasse fysik/kemi afgangsprøve
ForumindlægJeg skal op til fysik/kemi eksamen om et par dage, og jeg er ikke helt sikker på hvordan den foregår. Den varer to timer, og jeg ved godt at man trækker et emne og laver forsøg, men hvad sker der ellers i de to timer :) -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
mundlig spansk oplæg
ForumindlægJeg skal til eksamen i mundlig spansk på tirsdag. En del af eksamenen består i at holde et mundligt oplæg om Madrid. Jeg har lavet oplæget, men vil meget gerne have nogen til at læse det igennem og tjekke det for eventuelle fejl.Mvh. Louiseline -
Studie
Forumindlæghej har lige et spørgsmål.\n\njeg går i 1.g, og jeg afslutter 4 af mine fag i år. \nhvis jeg nu får dårlige års-/eksamens karakter, kan jeg så godt ændre det, på et eller andet tidspunkt?
