Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13421 til 13440 af 176853
  • Engelsk A-Niveau 3G

    Forumindlæg
    Nu skal jeg op i engelsk på A-niveau i morgen, og som sagt skal vi skrive et essay som vi normalt gør (: .. Nogen der har nogle gode noter, eller fine opgaver man kunne se igennem? Gode råd & vink evt. Jeg har altid været en dør til at skrive essays, nogen der kan komme med nogle gode råd? ogs...
  • a og b værdi

    Forumindlæg
    g) Angiv a-værdien for linje 2: y = 0,5x - 1,5 Kan det passe at den er 0,5 h) Angiv b-værdien for linje 2: y = 0,5x - 1,5 Kan det passe den er 1,5 Får nemlig fejl ved dem opgaver g og h Hvad er facit så??
  • Finde a og c i en retvinklet trekant

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har fået som lektie at finde siderne a og b i en retvinklet trekant. Opgivede oplysninger: vinkel A = 43, vinkel B = 47 (vinkel C = 90) og side c = 5 Så mit spørgsmål er: Hvordan finder man side a og b når man har fået opgivet én side og vinklerne? Jeg håber på ...
  • Trigonometri: Beregn ∠A

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan beregner jeg ∠A, når jeg kender til at c = 7,67, b = 3,14 og arealet af trekanten er 29,8? Tak på forhånd!
  • A Clockwork Orange

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive studieretningsprojekt om A clockwork orange, saa leder efter nogle subjektive artikler til filmen eller bogen, men er umuligt at finde. Haaber i kan hjaelpe!
  • Bestem tallende a og b

    Forumindlæg
    nedstående tabel viser antal år efter 1970 og antal unger. År efter 1970 Antal unger 0 700 8 2500 11 3400 14 5200 17 7500 20 ...
  • Vektorfunktioner. Mat A

    Forumindlæg
    Mangler hjælp til denne opgave. Opgaven er også vedhæftet, da min beskrivelse ikke rigtig kan skrives korrekt på studieportalen.dk Opgave 4 Vektorfunktioner En bil kører på en landevej mod øst og krydder en tværgående landevej, hvorpå en anden bil kører mod nord. I et koordinatsystem, hvis akser...
  • Finde konstanterne a og b

    Forumindlæg
    Jeg har funktionen f(x)=ax3+b2 grafen har lok. ekstremum i A(2,2) Jeg har prøvet at differentiere og indsætte førstekoordinatet, men jeg kan ikke få noget ud af det. Er der en som vil hjælpe?
  • parametrene a, b og c

    Forumindlæg
    Hvordan påvirker disse parametre grafen for andengradsligningen?
  • Differentialregning - bestem grænseværdien a

    Forumindlæg
    jeg har f(x) = 2x - 1 , hvor x0 = 3 Her vil jeg så gå ud fra 3-trinsreglen og starte med at beregne funktionstilvæksten Men det er forkert, fordi facit til opgaven er 5 og hvis jeg går videre til trin 2 får jeg igen h og i trin 3 formoder jeg at mit svar ville være 0 Er der en der kan hjælpe?
  • TYSK A-NIVEAU

    Forumindlæg
    hey...er der nogen derude som har valgt tysk på højt niveau og evt. kan fortælle mig noget om hvordan det er med hensyn til sværhedsgraden, antal opgaver og hvor meget der forventes af en for at kunne få 10-11...på forhånd tak:)
  • Skr. Stx. Sproglig (A)

    Forumindlæg
    Er jeg den eneste der fandt teksten noget tam og alt for tør til at skrive noget klogt om?
  • Liste over hvad man skal kunne - Mat A

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg er igang med at repetere til matematik terminsprøven Er der ikke en liste på nettet over hvad man skal kunne, både uden og med hjælpemidler? håber der er nogen der kan hjælpe.
  • Bestemme værdier af a.

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med at finde ud af opgave b i vedhæftet opgave. Nogle der kan give et hint til hvordan jeg skal bære mig ad?
  • Økonomiske principper A

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der kan hjælpe med at løse opgave 2 i vedhæftede bilag. Tak på forhånd! :)
  • bestem tallene a og b

    Forumindlæg
    Hej alle Beskrivelsen til min opgave fortæller mig, at en funktion f er af typen f(x)=b*x^(a), og der gælder, at f(2)=4 og f(4)=64. Jeg har til opgave at bestemme tallene a og b. Jeg har vel allerede x, men jeg har svært ved at se, hvordan jeg finder værdien af a og b. Jeg håber, nogen kan...
  • Engelsk eksamen i 1.g?

    Forumindlæg
    Kort spørgsmål: Hvordan forløber denne eksamen? - vil gerne lige have lidt styr på hvad det egentlig er jeg skal... :-)
  • Vigtige begreber til eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa.. Hvilke faglige begreber er det vigtigt at kunne til eksamen?
  • Bestem tallene a og b

    Forumindlæg
    Hej jeg har vedhæftet billede af opgaven og den er med hjælpemidler. Jeg ved godt hvordan man finder a og b på geogebra men er bare i tvivl om hvad man skal kalde årstallene derinde på geogebra: er det 0,1,2,3,4 og 5? eller skal man skrive 2009,2010 osv..
  • Beregn firkantents A

    Forumindlæg
    Hej!Har siddet med opgaven i en time nu, kan ikke få min resultat til at passe med facitlisten..en firkant har en vinkel A =125 graderAB=30BC=40CD=50AD=20Hvad er areal?på forhånd tak!