Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 13441 til 13460 af 39570
-
AT HJÆLP - HASTER! HASTER! HAASTER!!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive om De Unge Mødre i fagene dansk og samfundsfag. Under samf vil jeg tage nogle statistrikker, etc. men jeg aner ikke hvad jeg skal lave dansk - altså hvad skal jeg analysere? hvordan? skal det være en episode? og hvilken analyse model er der, dér? På forhånd tak! Har virrkelig... -
Økonomi Teorier
ForumindlægHejsa! Jeg skal om ikke så lang tid op i skriftlig samfundsfag A. Jeg mener selv, at jeg har nok teorier, hvad angår sociologi og international politik (kunne godt bruge lidt flere i IP) Men mest af alt, så mangler jeg teorier i økonomi. Er der nogle der har nogle ideer til nogle teorier/øko... -
SRP emne??
ForumindlægHej alle. Jeg skal have valgt SRP emne i morgen, men jeg ved simpelthen ikke hvilket emne jeg skal vælge. Der er næsten frit på alle hylder Det ene fag er Kommunikation/IT Det andet fag kan være Samfundsfag, Dansk eller Matematik Jeg går på HTX Help me!! :-) -
7 taller ?? hjælp
ForumindlægHej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner... -
Mål for snit?
ForumindlægMåske et mærkeligt spørgsmål, men ikke desto mindre et spørgsmål om noget, som jeg har indtryk af, at mange gør sig tanker om:Hvilket gennemsnit er det dit mål at få ? -
Dit endelig gennesnit?
ForumindlægHvad bliver dit endelige gennemsnit? Mit bliver omkring de 9,7 (kommer an på de sidste eksaminer), intet fancy, men dog stadigvæk nok til at komme ind på de uddannelser, jeg vil. -
Perfekt AT-synopsis?
ForumindlægJeg hører fra mange at det ikke gøre noget hvis ens synopsis ikke er helt perfekt fordi det er allligevel fremlæggelsen og metoderne som er vigtigst, er det rigtigt? Fordi jeg sidder og laver min synopsis nu og jeg synes det er så tarvligt at man skal analysere aaaalt sin materiale nu når man h... -
At dumpe
ForumindlægHej alle sammen Jeg har i dag dumpet min første eksamen. Har været til 3 eksamner på 1 semester og jeg har dumpet den ene. Er der andre der har prøvet at dumpe en eksamen på første semester? Jeg føler mig mega dum lige nu og som om jeg slet ikke høre til på studiet, og vil derfor høre om der va... -
hjælp haster!!!
ForumindlægJeg sidder her til mundtlig matematik eksamen, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre... har fået sådan nogen ark hvor det hedder: paris byernes by. hvor at jeg f.eks. kan planlægge en rejserute m.h.t. til længde, pris m.v. sammensætte en middag og beregne pris. lave statiske beregninger o... -
9.klasse
ForumindlægHey!Skal op i fysik i overmorgen...:/ Og har brug for hjælp. Mangler nogen forsøg til-Vekselsrøm-Radioaktivitet-KalkOgså skal jeg op i engelsk d. 6/7:(Er meget, meget nervøs! Plejer at få 8...ikk det bedste.. og vil self. også gerne have 8 til eksamen!Hvis nogen ligger inde med notater til følgen... -
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ... -
Dansk/samf AT
ForumindlægHej. Jeg skriver om følgende: Samfundsfag: Ulrich Becks teori om risikosamfundet Dansk: Al Gores film "En ubekvem sandhed" Mit overordnet forudsigelse er: "Vi kommer til at leve i et samfund præget af risici og produceret usikkerhed." Hvilken empiri, teori og metoder har je... -
nogen der vil rette?:)
ForumindlægPlanter og fosfor her er opgaveformuleringen:) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-6-1.pdf Aa. Grundstoffet fosfor er nødvendigt for alle levende organismer. Og et vigtig næringsstof for planter. Planter optager meget fosfor i form af uorganisk fosfat via. rødderne. Fos... -
matemamtik
Forumindlægplease hjælp mig med så mange som muligt, har lagt fil ind sidder til eksamen lige nu pls -
Hjælp!
ForumindlægJeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan en naturgeografi mundtlig eksamen kommer til at foregå? Jeg har fået af vide at vi har 24 timers forberedelse og jeg skal trække et emne her på mandag.. På forhånd tak.. -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc.. -
hjælp til skriftlig dansk
Forumindlægjeg skal op til dansk eksamen på tirsdag og jeg har haft dansk som selvstuderende og er hel lost! jeg aner altså slet ikke hvad jeg skal læse og hvordan jeg skal forberede mig? PLZZ hjælp mig, for jeg skal BESTÅ! -
Ikke tilstedeværende lærer i mat C
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at tage online mat C ved siden af arbejde. Men jeg står i den situation at min lærer stortset ikke besvarer spørgsmål eller emails. Og desuden heller ikke godkender mine opgaver til tidsfristerne. Hvilket betyder at jeg ikke kan udfylde de næste opgaver som indeholder opga... -
Flytte mit studie og (kun) nogle af mine eksaminer?
ForumindlægHejsa Jeg går i 3.g lige nu. Jeg har dumpet min SRP. Jeg ville høre om der er mulighed for at tage den om til næste år, eller skal man så gå hele 3,g om? Herudover vil jeg også rigtig gerne flytte (min familie er flyttet fra den by jeg bor i), jeg vil derfor gerne flytte hjem til dem (lige nu b... -
Eksamensråd!
ForumindlægKære studieportal, tænkte vi måske kunne starte en lille tråd til ære for alle vores eksamenstips og råd? Skriftligt såvel som mundtligt!
