Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13721 til 13740 af 109300
-
Biologi mht. Udd.
ForumindlægHejsa!\n\nJeg ville lige hører en mere generel mening om mit valg?.. Så jeg er sikker på jeg gør noget der kan komme mig til gode i sidste ende!\n\nJeg håber på at komme ind på medicin studiet, når jeg er færdig med min HTX..\n\nVi skal til at vælge valgfag, som vi får på 3.år.. Jeg er på 1. år..... -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
rettelse
Forumindlæger der nogen der gider og rette de sætninger som jeg har oversættet på engelsk 1)he sit and see television 2)my father running in the wood every day 3)while we drove home, the car break down 4)the pupils sits and discus about their teacher. 5)Lisa walks in the street, then she meet some old frie... -
hjælp til oversætte
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et brev til Ikea, men er ikke så god til engelsk. Er der mon en, som har lyst til at hjælpe mig med at oversætte et kort brev fra dansk til engelsk. Det er lidt under en side. På forhånd tak. -
funktion
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål, til en opgave, opgaven lyder, i en model kan længden af dagen i Anchorage Alaska som funktion af tiden beskrives ved f(t) = 6,61 * sin(0,0167 t - 1,303) + 12,2, 0 ≤ t ≤ 365, hvor f(t) er længden af dagen (målt i timer) til tidspunktet t (målt i døg... -
Kan jeg komme ind på 2 årig STX?
ForumindlægHej folkens. Jeg har for nylig afsluttet min elektriker uddannelse, som jeg aldrig har brændt for. Jeg tog kun uddannelsen fordi, jeg ingen interesse havde for noget som helst, på det pågældende tidspunkt. Nu har jeg en plan, eller rettere en "drøm" om det (i mine øjne) perfekte stu... -
Hæve gennemsnit - Suppleringsfag?
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har nu læst jura i 1 år, og har fundet ud af at det er bare ikke mig.. Til gengæld vil jeg gerne læse økonomi i stedet - Men en af de uddannelser jeg er interesseret i kræver et snit på 10,8. Mit snit fra gymnsiet er på 8,29 og derfor ikke højt nok. Det er et ret stort sp... -
Syrer og Baser
ForumindlægHejsa, er der nogle som kan hjælpe med med opg. c) d) og e) i den vedhæftede opgave? Jeg har fundet frem til a) og b) På forhånd tak. :) -
Indekstal og procent
ForumindlægJeg tænkte om man kunne regne talene om til procent? Eller om man kan gøre noget andet ud af ? Tabel 2. Udviklingen i boligpriser. 2005-2014 (1. kvartal). Prisen pr. kvadratmeter. Indeks (2005 = 100). Region 2005 2007 2009 2011 2013 2014 Huse Nordjylland 100 130 130 133 132 132 Midtjylland 10... -
Sætningsoversættelse på nettet
ForumindlægFandt på et tidspunkt en hjemmeside herinde som kunne oversætte hele sætninger til Engelsk.. Men kan ikke finde siden længere.. Så hvis der er nogen der lige ved hvad det er for en så skriv lige.. :) Tak.. -
Forskel på epsilon-delta definition og en fra DTU e-noter
ForumindlægHej derude Sidder og læser lidt op på noget matematik inden jeg starter på DTU og har prøvet at lede efter en forklaring på engelsk af den definition de giver af kontinuitet i DTUs e-noter, men kan ikke finde nogen på google. http://01005.mat.dtu.dk/materialer/enoter/afsnit/NUID27-tn14/ På den... -
Jeg vil gerne være ingeniør på STX men hvad linje vælger jeg?
ForumindlægHej jeg har i rigtig lang tid gerne ville være ingeniør, først overvejede jeg HTX da det for mig er det mest normale. Men så så jeg på STX og det lød meget bedre i min optik fordi der er så mange forskellige fag at vælge mellem. Dog er mit spørgsmål hvad linje skal jeg vælge for at blive ingeniør... -
Søge ind- kvote 2 JURA
ForumindlægHej alle sammen... Jeg vil gerne søge ind på min drømmeuddannelse, som er JURA! Jeg har desværre ikke det højeste gennemsnit, da det ligger på cirka 6,7. Jeg ved, at jeg kan gange det med 1,8 efterfølgende. Vil det overhovedet være muligt for mig, at skulle betragtes som en egnet kommende jurast... -
ret stil
ForumindlægHej Jeg har lavet en stil til imorgen er der nogen vil se den og hvis der er noget fejl som kan rette.. -
Adgangskrav til universitet
ForumindlægHej jeg er en ung dreng som går i 1.g. Jeg har nogle spørgsmål om karakter og afgangskrav til uni 1. Hvor meget tæller min karakter i 1.g i forhold til uni 2. Hvad er afganskrav for at blive optaget på sdu odense hvis man skal være software engineer -
Antal Eksamener og spørgsmål om AT
ForumindlægOkay, jeg har 2 spørgsmål. 1) Jeg ved man skal op i 10 eksamener i alt, men er der et bestem antal fag man skal op i på hvert niveau, f.eks. at man SKAL til mundtlig eksamen i 2 A niveau fag? 2) Er der nogen der ved hvilket niveau en AT eksamen gælder for? Mine lærere ved det nemlig ikke, og de... -
Udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har nu lavet nye versioner af regnearkene til gennemsnitsberegning, som tager højde for bonus A. De er ikke gennemtestet på kryds og tværs, så hvis nogle mener de har fundet fejl, hører jeg meget gerne om dem: http://www.solgym.dk/udregnsnit.htm -
Opstil en funktionsskrift, [2.6 Affald på Roskilde Festival]
ForumindlægJeg er i gang med at lave en matematik aflevering, hvor jeg har haft lidt problemer med flere af opgaverne, men kunne specielt godt tænke mig at få en forklaring på, hvordan jeg opstiller en funktionsskrift til opg. 2.6 i afleveringen [Affald på Roskilde Festival] Funktionsskriften skal vise sam... -
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
trekant
ForumindlægJeg had det svært med at løse den opgave. gid nogen kan hjæle til det
