Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13761 til 13780 af 176853
-
Hjælp til dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal tll min dansk eksamen analysere et digt, som hedder "Kun voksne" skrevet af Marianne Larsen. Jeg har et par sætninger, jeg ikke helt forstår, så måske er der nogen, der kan hjælpe mig. I strofe 6 står der "tidligere har de sikkert været alt muigt andet" og i stro... -
Spørgsmål til eksamen
ForumindlægJeg har fået nogle spørgsmål til min Matmeatik eksamen C men jeg forstår dem ikke, er der nogen der kan hjælpe?? det er inden for Lineære Funktioner og Beskrivende Statestik Delspørgsmål: 1. I forbindelse med din redegørelse skal du redegøre for bestemmelse af forskriften for en ret linie der g... -
Fysik A eller astronomi C?
ForumindlægGodaften, Jeg har 1 valgblok tilbage, og som I sikkert ved så skal den bruge på et eller andet. Her er jeg kommet fremtil at det enten skal være fysik A eller astronomi C. Jeg har det nye fag geovidensskab A, som indebærer fysik B, så har muligheden for at opgradere det. Ved godt det også er a... -
Mediefag eksamen C
ForumindlægHej alle sammen, sommerferien nærmer sig, og gud hvor er det skønt :) Men nu har jeg jo lgie en lille bitte eksamen imorgen i mediefag som det lyder sig af overskriften ;) Så jeg håbede i ville svare på nogle hurtige spørgsmål? 1: Hvad er vigtigst at have med i "efterkritik" altså n... -
Ikke indstillet til eksamen i et fag?
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvad sker der hvis man ikke bliver indstillet til eksamen i et fag? Lad os sige man har valgfag på 2. år, som f.eks. Matematik, og man mangler nogle opgaver, og læren vil indstille en til ikke at komme op i eksamen i matematik, hvad sker der så helt præcist ? -
Matemtik A, HF
ForumindlægHej, Har problemer i samme opgave, som der tidliger er forsøgt besvaret for nogle år tilbage... jeg er dog ikke kommet tættere på en løsning af at læse de svar... --------------------------- Øl med temperaturen 25°C sættes ind i et køleskab, hvor temperaturen er 5°C. Øllets tempe... -
Eksamen imorgen...haster
ForumindlægEn der kan rette mit oplæg... skal til eksamen imorgen..Plz Skole og Internet kan nu fejre 10 års jubilæum ,det gælder for børn både i børnehaven iog i skolen Der schule und Internet hatte feriet ihren 10 Jahren Geburstag. --------------------------------------------------------- Computere b... -
Engelsk på A ! To korte artikler
ForumindlægHejsa allesammen, jeg har her skrevet to kortere artikler udfra et stykke, jeg har læst. Den ene skulle fylde max. 300 ord og være Broadsheet og den anden max. 100 ord og være Tabloid. Jeg har tit mange sproglige fejl i form af akavede vendinger og stavefejl, derfor ville det gøre mig meget glad,... -
Det vigtigste ved eksamen!
ForumindlægEr vi enige om, at den tekst man får tildelt til eksamen, har første prioritet? -
Beregn hastighed fra a til b
ForumindlægHej studie portalen :) Dette er førstegang jeg bruger dette forum og har valgt dette fordi det ser ud som om der er nogle kloge hoveder som gerne bil hjælpe :) og det er hvad jeg har brug for... Jeg spøger nok dumt? Men jeg har brug for noget hjælp til at færdig gøre et projekt inde for m... -
Karakter ??
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lidt forvirret omkring karaktersystemet på gymnasiet. Jeg går i 1.g, og som alle 1.g'er har jeg fag som jeg skal afslutte i år. Hvilke karakter tæller når man skal sende dem til videregående uddannelser. De karakter man får i standpunkt eller eksamens karakter. Og er de... -
Bestem forskriften for A(t)
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med den vedhæftede opgave. Jeg har løst opgave a, som jeg fik til 166,67 Men jeg kan ikke forstå hvad jeg skal i b. Kan i hjælpe? -
hvad er x,a og y?
Forumindlæghej. jeg har nogle regnestykker for, til i morgen. og jeg SKAL lave dem rigtigt!. der står ; 4x + x + 3x = 2a + 2a + 5a = 4y + y + 2y = !! :D. er det ikke noget med at jeg skal sige ( i den første ) 4 * 1 fordi at x er = 1 eller sådan noget? og jeg ved ikke hvad " a " og " y &... -
hvad sker der hvis jeg ikke går til eksamen?
ForumindlægJeg har fået nogle 11 og 13 taller, og jeg overvejer virkelig at ikke komme til min mundtlige tysk eksamen. Ville jeg bare få 03 så?? eller 00?? ( gammel ordning) tak! -
Isis kemi C - cd'en
ForumindlægHejsa..til bogen isis kemi C fra systime medfølger der en cd'rom. min cd'rom er imidlertidigt så beskadigt, at jeg ikke kan læse den. mit store håb er, at der blandt jer er en venlig sjæl der evt. har denne cd, og vil lave en image/iso fil af den og så sende en mail til mig om det. så ka... -
AT-opgave: Historie og kemi - metoder
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skriver om AIDS' rejse gennem tiden - fra 80'erne og til idag. Jeg har dog lidt problemer med brugen af metoder! I historie vil jeg bruge den samfundsfaglige metode, og i kemi vil jeg bruge den naturvidenskabelige, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal forklare m... -
Oversættelse A-niveau
ForumindlægHej! Jeg er ikke skide god til engelsk selvom jeg har det på A-niveau, så jeg skal bruge noget tid på det. Midt i SRPstresset har vi så fået nogle sætninger for til på onsdag, som skal afleveres. Derfor tænkte jeg på om ikke der er en der gider tjekke dem igennem for de værste fejl? det ville vær... -
Bestem en forskrift for A(x)
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe med bestemme forskriften, ved ikke helt hvordan den skal løses.. -
A Niveau - Engelsk oversættelse
ForumindlægHej, jeg har brug et par ekstra øjne til at finde fejl og rettelse i min oversættelse. Levi’s har ikke haft meget at glæde sig over de seneste par år: Salget er faldet med mere end en fjerdedel fra 1997 til 1999, og jeansmærkets omdømme er raslet ned. Mærket er med detailhandelsekspert Kurt Bern... -
værktøjer til mat A?
ForumindlægHej Er der nogen, som kan fortælle mig, hvilken lommeregner, man skal bruge til mat A i disse tider? Jeg har en TI-89, rækker den? Jeg har læst mig lidt frem til, at der også anvendes computerprogrammer - CAS? Hvad koster programmet, og hvor kan man købe det? Det er en del år siden, jeg ha...
