Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 13901 til 13920 af 18642
-
Aflæsning af tabel
ForumindlægEr der ikke godt en som vil hjælpe mig lidt i gang, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kan sige noget om den vedhæftede kilde, kun hvornår den er ..... og mange mange tak:). Det er en virkelig stor hjælp -
Den franske revolution - demokrati
ForumindlægDen franske revolution medførte til store ændringer i samfundet , demokrati , og menneskerettigheder .. Men jeg skal skrive en opgave om følgende ; Analyser hvilkne betydning den franske revolution har haft for nutidens demokratiforståelse? OG! diskuter konsekvenserne af at forsøge at sprede... -
kold krig
ForumindlægHej."I april 1946 tog tog Sovjet i sin zone initiativ til en sammenslutning af kommunister og socialdemokrater i et nyt parti, SED, Tysklands socialistiske enhedsparti" efterfælgende står der at "vestmagterne så sammenslutningen værende i direkte strid med de indgåede aftaler i Pos... -
HJÆÆÆLP - Moms
ForumindlægHvilke fordele og ulemper er der ved at sænke momsen ? -
kendetegn ved nationalromantikken?? Hjælp
ForumindlægNogen der kan fortælle mig Hvad kendetegnene ved nationalrommantikken er?? Jeg kan ikke finde noget som fortæller mig Præcis, hvordan man kan se f.eks. hvordan man kan se en tekst stammer fra denne periode??Håber nogen kan hjælpe, og på forhånd tak!!!//OrmstrupDk -
svagt lys?
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med oversættelse af denne sætning. Parenteser angiver stor tvivl.Da månen var det svageste lys skulle den oplyse natten, mens solen, som var den kraftigeste lyskilde skulle oplyse dagen.Als der Mon der (schwacheste) Licht war, sollte er die Nacht (erleuchte), (medens)d... -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer? -
Sange, digte eller tekster som handler om Tyskland
ForumindlægHej Har I nogle sange som handler om Tyskland. Jeg har allerede Tysklands Nationalsang og '72, '80, '96, 2008 fra Tobee. Det må også være digte eller bøger. på forhånd tak -
R- og S-sætninger, ethanol, ethanal og ethansyre
ForumindlægHej Jeg synes umiddelbart ikke jeg kan finde dem på nettet. Måske der er nogen derude der kan hjælpe mig? :) Tak -
Mellemkrigsperioden
ForumindlægJeg ville bare høre om der var nogen, som havde nogle brandgode notater til mellemkrigstiden altså fra 1945 og frem til ca. 1990 -
Nogle der gider læse 10 linjer?
ForumindlægHey, en der gider løbe det her igennem for fej`l? Vil være evig taknemmelig.. Der Erzähler in dem folgenden Text ist ein junger Mann, der im östlichen Teil Berlins aufgewachsen ist. Er ist als Koch ausgebildet, hätte aber eigentlich gern Medizien studiert. Ein paar Jahre nach dem Fall der Mauer... -
''SKIFTE GYMNASIUM''
ForumindlægHej. Ja, som i kan læse så er det det jeg har overvejet i næsten 2 mdr. hver dag. Jeg ligger på et gennemsnit mellem 6 & 7. Jeg er ret aktiv i timerne og laver altid lektiernæsten). Problemet er at jeg går i en dårlig klasse/ skole. Det er nemlig det sociale netværk som jeg er træt af. Da det er... -
oversæt
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med at oversætte disse sætninger korekt da det er vigtigt. tak på forhånd. hun har købt en bog vi købte en vogn han har haft en ven han har en ven du havde en ven hun er blevet stor du blev glad jeg bliver glad han ser manden det er en tekst i t... -
barokken resume måske
Forumindlæghej hvad handler generelt barokken helt om. håber i gider for har læst lidt men havde svært ved at fordtå den. tak på forhånd -
Hjælp - det haster.
ForumindlægHey alle:) Jeg går i niende klasse. For nogle dage siden, snakkede jeg med min Uu-vejleder og hun sagde at jeg er gymnasie klar. Men alligevel går jeg tit og er bekymret, over om det bliver for svært. Eller kan jeg klare det eller dropper jeg ud efter en måned? Jeg ville virkelig gerne t... -
Er der nogle der har link til Engelsk
ForumindlægHej kære venner er der ikke nogle af jer der har link til engelsk hvor man kan oversætter tekster eller til at tale og lytter til en tekst?? har meget brug for den håber i hjælper mig venlig hilsen lolo -
nydanskere med accent
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige høre folks holdninger til mennesker, der taler dansk med accent. Ifølge sprogforskere er Danmark et af verdens mest intolerante sprogsamfund. Hvad mener I? Gælder danskernes typiske holdning kun over for personer med udenlandsk baggrund, eller gælder den også internt imel... -
Hvilket verbum?
ForumindlægHej Når der i en ledsætning er et bøjet verbum og et verbum som står navnemåde, hvilken skal så stå sidst i sætningen? Og hvad nu hvis der også var en førtid? -
Hvor skal der sættes kommaer?
ForumindlægJeg øver mig i denne tid i at sætte kommaer og vil gerne have hjælp til at sætte komma i denne sætning ud fra reglerne om det grammatiske komma: "Tror I ikke at mange der ikke er medlem af folkekirken sammen med slægtninge dukker op til julegudstjenesten?" Er det ikke sådan her? Tr... -
har brug for en hjælp!!!!!
Forumindlæghej. jeg skal skrive en historie-opgave. og vores store emne er "Mellemkrigstid" og mit emne er: "den nazistiske ungdomsopdragelse". og jeg skal redegøre for: "nazistiske ideologi". så mit spørgsmål er hvordan og hvad er det jeg skal skrive under "nazistiske ide...
