Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13961 til 13980 af 48931
-
HJÆLP plzzz!
ForumindlægHeeY.. håber virklige at der er en der kan hjælp mig med at rette min oversættelse fra dansk til engelsk hurtigest muligt. tak.. Barndommen krymper Tidens ny børn er født med mus i hånden og en computerskærm som vindue mod verden. De er kompetente og selvstændige aktører i eget liv. Tweens e... -
Laveste karaktere
ForumindlægHej!hvad er detlaveste i har fået i karakter! -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Oversættelse af kortmemo
ForumindlægHej!Sidder her og bøvler med en oversættelse af et memo fra eksamen i eng. niv. b maj 2005.Oversættelsen lyder således:Tak for dit memo. Dine forslag til, hvordan vi kan gøre brug af ny teknologi, er interessante.Jeg har også selv gjort mig nogle tanker om, hvordan vi bevarer eller endda øger vor... -
hjælp til nogle rettelser i sætninger
ForumindlægHej , jeg har forsøgt at rette fejlene ti disse 6 sætninger, men tror ikke at alle fejlene er korrekte og fundet. er der en som kan kigge dem i gennem og hjælpe mig med rettelserne hvis de ikke er korrekte? 1. We are all affected of other peoples opinions Der skal ikke være “s” på peo... -
Kendte gode bøger...
ForumindlægHejsa igen. Jeg vil bare høre om i har læst nogle rigtige gode bøger eller kender nogle rigtig gode nogle så må i gerne fortælle mig, Titel, genre og forfatter. Ikke nogle Klaus Rifbjerg har læst dem alle :) -
Matematik lærer til 3.ger
ForumindlægHejsa jeg er en pige fra indre vesterbro som er utrolig interesseret i at finde en matematik lærer eller et kursus eller lignende hvor jeg kan få ekstra undervisning. kender du til noget eller kender du nogen der kan hjælpe mig må du meget gerne svare på indlægget. og jeg betaler mig gerne far d... -
Vurdering af mit digt
ForumindlægNogle der gider, at vurder mit digt, evt. analyse, fortolkning, karakter, kommentar. Det er et filosofisk digt, har kaldt det "ontologi?" den er vedhæftede i pdf format. Jeg går godt nok i 10. klasse, men vil gerne have svarene på A-niveau. Tak på forhånd, selvom jeg nok siger det igen ;) -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige afsluttet engelsk b-niveau på stx. Årskarakter skriftlig: 02 Årskarak mundtlig: 02 Mundtlig eksamen: 02 Betyder det så at jeg kommer til at have 3 gange 02 for engelsk, eller går årskarakteren ud i stedet for eksamen? på forhånd tak :) ... -
Karakter til gymnasiet
ForumindlægHej. Jeg går i ottende klasse, og har lige fået min halvårskarakter. Jeg ønsker virkelig at komme på gymnasiet efter niende, altså stx. Men jeg er ikke sikker på at mine karakter er gode. Min lærer siger, at karakterne spille... -
Lisa sprogrejse
ForumindlægHej derude :) Jeg har virkelig brug for hjælp her. Overvejer at tage på en 3 ugers kursusophold i England med Lisa sprogskole. Det er udelukkende så jeg kan få forbedret min engelsk en smule. På psykologi uddannelsen på universitetet ser jeg, at der findes en masse bøger som står skrevet på ... -
lægeuddannelse i Polen
ForumindlægHej venner Jeg er lige gået ud af gymnasiet med lidt lav gennemsnit og er ikke kvalificeret til at blive optaget på min drømme uddannelse ( LÆGE) her i Danmark. Grunden til at jeg henvender mig til jer er at jeg vil meget gerne læse medicin men når jeg ikke er kvalificeret til det her hjemme ... -
Skoletræthed
ForumindlægJeg har fået stillet diagnosen skoletræthed. Af mig selv, forstås. Jeg tror, at det begyndte i den sidste halvdel af niende, hvor jeg omkring nytår fik en lettere depression eller måske er pessimisme et bedre ord. Jeg er endda rimelig heldig. Der er mange fra min klasse, der allerede blev skoletr... -
Gude ord/sætninger til eksamen
ForumindlægEr der nogle der har nogle engelske ord- og/eller sætninger, som vil få cencor til at sidde og rage på sig selv? ^_^ -
OKLAHOMA
ForumindlægHej. Jeg skal skrive om Oklahoma´s historie på Engelsk. Nogle der gider hjælpe? -
Personkarakteristik
ForumindlægHej Hvad skal en god personkarakteristik på engelsk indeholde. Skal skrive en opgave der udelukkende er en personkarakteristik. På forhånd tak for hjælpen. -
Mean/think
ForumindlægEr der en der lige vil fortælle mig kort, hvornår man anvender think/mean på engelsk? Det er jo ikke helt på samme måde som på dansk -
Oversættelse af ord
ForumindlægKan ikke rigtig finde et ordentligt ord for "trekantsdrama" på engelsk. En der kan hjælpe? -
SRP skizofreni
ForumindlægHej er der nogle der har forslag til gode engelske bøger om en der lever med skizofreni. Helst 300 sider. -
Hjælp til en rest af afl.
ForumindlægJeg mangler at rette denne sidste del til i min engelske stil. Har simpelthen set mig blind. Vil gerne om fejlene kun kan blive markeret så jeg selv kan finde og rette. Opgaven går ud på at skrive et offentligt brev til en avis. brevet skal indeholde grunde til ikke at have fyreværkeri i byen. D...
