Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14021 til 14040 af 321608
-
Karakterer...
ForumindlægHey...Jeg skal op til Tysk FSA, her på mandag, er der nogle der kan komme med gode råd om hvordan jeg kan "overbevise" censor om at jeg kan finde ud af tysk?Eller rettere sagt hvordan kan jeg komme op på de 2 cifrede tal?Malfoyps. Svar kun hvis det er relevant for denne tråd. (Ja jeg he... -
Dividering med 0
ForumindlægNogle der kan hjælpe? -
kreativt produkt?
ForumindlægHej, er der nogle der har en god ide som vi kan bruge til et kreativtprodukt? vi arbejder med menneskets udvikling. (: - altså fra aber til mennesker og mennesket i fremtiden vi laver et powerpoint, så andet end det ville være godt. :D. -
Hjælp til differentialregning :(((
ForumindlægHej allesammen:) Er der nogle venlige mennesker, som kan hjælpe mig med denne opgave?? Opgave 1 Bestem uden hjælpemidler en ligning for tangenten til parablen med ligning f(x) = -0,5x^2 + 4,5 i hvert af skæringspunkterne med begge akser. Kan nogen hjælpe mig med at lave den færdig:)) -
tastatur tegn hjælp!
ForumindlægHej hvad kaldes de her tegn "-", "--" og "..."'? -
Bestemmelse af forskrift i matematik
ForumindlægHej søde mennesker, Vi er to piger, som har lidt problemer med denne opgave, og derfor kunne det være super dejigt, hvis I gad at kigge på opgaven og komme med nogle fif til, hvordan vi skal løse den. På forhånd tak. :-) Opgave 4: En bil kører med konstant fart. Sammenhængen mellem den ... -
nogen der...
Forumindlægnogen der kan fortælle noget om stamcelleteknologi? Altså hvordan det udvikler? og vil gerne høre jeres egne holdninger til det. Synes I at det er godt eller forkert? -
Aminah tønnsen
ForumindlægJeg har læst en tekst om ramadanen af forfatteren Aminah tønnsen. Jeg skal lave en analyse af teksten. Men jeg kan virkelig ikke finde ud af det. Det er jo ikke en redegørelse eller et resume eller en beskrivelse. Hvad skal jeg være særlig opmærksom på, når skal analysere -
brøker
ForumindlægHej Nogle der simpelt kan forklare hvordan man regner dette stykke ud (Tallene i parenteserne er angivet i brøkform): 5(1/4) - 3(1/2) Svaret skal være i brøk -
hjælp til opgave
ForumindlægHej.. Jeg har brug for hjælp til denne opgave.. ------------------- I stratosfæren kan trykket (målt i mb) for højder mellem 11 km og 25 km beskrives ved en funktion givet ved regneforskriften p(h) = 226e^-0,157(h-11) Hvor h angiver højden (målt i km) a) Bestem tallet p'(15), og fork... -
theogonien, perspektivering til ?
ForumindlægHvad kan man perspektivere skabelsesmyten, Theogonien med? Af pensum har vi haft: Odysseen, Bacchanterne(Dionysos, vin guden), Kong kroisos(herodot) og Platon: Staten. Skal op i morgen, så hurtige svar ville være rigtig dejligt, på forhånd tak :) -
Hjæææælp!
ForumindlægHey skønne menneske Er her en biologi geni der kan svare mig på det her spm: Hvilke konsekvenser kan brugen af bioethanol have? -
Hvad er bakterie? hvad gør det?
ForumindlægEn som kan forklar hvad bakterie er og hvad det gør ? -
lille vers
ForumindlægThe folk tale is partly magically, and thereby I mean that this folk tale happens in a magic world. The place where I mean the magic elements begins, is when we are getting introduced about the red calf that is able to fulfil wishes. From this moment we are moving into a magic world, where everyt... -
Eksamen historie : ' (
ForumindlægHej... Jeg har nu 24 timer til at forberede mig til eksamen i historie i morgen... Mit emne hedder "Danmark - Europa o. 1400 - 1800 dikront og synkront" det indeholder 3 tekster og jeg skal så tale om dem i 10 min plus jeg selv skal inddrage noget materiale jeg selv finder... Mit først... -
Tilbydes Dansk Retskrivning
ForumindlægIntensivt Dansk Retskrivningskursus tilbydes - Før din eksamen eller i dit studieforløb. Dansk Retskrivning er grundlaget for alle de andre fag i skole og uddannelse, så det er derfor vigtigt at have styr på hvordan man staver og beskriver for at bestå sin eksamen - mundtligt og skriftligt. I arb... -
Rækkefølge
Forumindlæg2,05 2,080 2,12 2,01 2,1 opgaven er at, jeg skal skrive de her tal i rækkefølge. -
helligånden
ForumindlægJeg sidder lige og læser om treenighed.. Kristne tror på Gud, jesus og helligånden.. Forstår godt at de tror på Gud og Jesus, men hvad er det lige de tror på med hensyn til helligånden? -
hjælp til et par spørgsmål
ForumindlægHvad betyder reformation, hvem stod bag den og hvorfor ville han det? Hvad er forskellen på nytteetik og pligtetik? Hvad er dydsetik?(Aristoteles) -
Faidon og Kriton.
ForumindlægOkay, det her er krise! Hvad skal man perspektivere/sammenligne FAIDON og KRITON, ja også apologien med? Vær sød at give gode forklaringer!! det haster :P :D
