Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14061 til 14080 af 48931
-
Oversættelse af “pis mig i øret”
ForumindlægEr der et udtryk på engelsk som svarer til det danske “pis mig i øret”? -
New Year's Speech - Skal finpudses!!
ForumindlægHej. Jeg har skrevet min engelske nytårstale, men jeg har virkelig brug for hjælp til at finpudse den. Er der ikke en der er en ørn til engelsk grammatik og har lyst til at bruge lidt af sin tid på at hjælpe mig? Jeg har i linket en tale på dansk og en på engelsk. Det er selvfølgelig den enge... -
HJÆLP TIL FRANSK
ForumindlægHej, er der nogen der er gode til fransk, og vil rette min franske stil igennem? Hjælp!!! Ecole Salut! Je m’appelle Katrine, j’ai 15 ans. Je vais á une école á (Privat), l'école s’appelle école des (Privat) il est un école mixte. il y a environ six cent vin... -
Hjælp-DET HASTER
ForumindlægSarah 8.b Skriftligfremstilling Hos fotografen Indledning Jeg var oppe på loftet,og ordnede ting og sager. Det var længe siden, jeg sidst havde ryttet op her. Der var masser af støv, der f... -
Grammatik - Forståelsen iuorden
ForumindlægJeg sidder med denne engelsk-grammatik opgave, hvilken lyder således: Change the following extract from active into passive: Her kommer en sætning som er lavet korrekt: uændret): The basic theory of cosmeticsis that they make a woman beautiful. ændret) A beautiful woman is made beautiful by th... -
Nordisk National Socialistisk Ungdom
Forumindlæghttp://www.nnsu.1go.dk/nnsu.htmlDenne side linker til, NNSU, en forening af nationalsocialister.Respons? -
Hej (Dansk genretræk Essay)
ForumindlægHej, kan i være søde, at hjælpe mig med at finde genretræk i dette tekst !!! :-) Find genretræk med eksempler: Sprog Udsagn Indhold Jeg ligger i sengen og hører min mor komme ind for at vække mig. Utroligt nok er jeg ofte vågen, før hun enten kommer, eller vækkeuret ringer. Hun komme... -
skriftlig eksamen dansk 2004?
Forumindlæghvordan er det gået med jer folkens? hvilke emer valgte i? er der nogen der skal op i tysk her på onsdag? -
ENEEELSK
ForumindlægHey nogle der vil rette lidt engelsk? sender til din indbakke :-) -
kokain
Forumindlæger der nogen der ved, hvilket indflydelse har benzenringen i kokain? -
eksame råd.
Forumindlægjeg står her og skal op til min 9 klasses eksamen her til maj, så ville lige høre om der var nogle råd både til dansk, matematik altså råd til alle fag, fx - hvordan man bedst forebereder sig, hvordan gør man sig bedst ud, noget til hvis man går i stå, noget til undervejs osv. alle slags råd er v... -
Muslimerne ?
ForumindlægVar deres verdensbillede ligesom de kristne? Eller hvad? Det ville være dejligt, hvis en muslim kunne svare mig på dette. Kan desværre ikke finde noget om bogens folks verdensbilleder :S. (nederen). Håber virkelig at få hjælp, da jeg er i tidsnød mht. min rapport. På forhånd tak. -
Adverbium eller adjektiv?
ForumindlægEr BEASTLY i dette tilfælde et adjektiv eller et adverbium?: Most of the cabinet colleagues I have spoken to feel unhappy about speaking disloyally of him. They still admire his values and his courage. They dont want to be BEASTLY. -
Kan jeg søge ind?
ForumindlægHejsa Jeg vil gerne læse til procesteknolog til sommer, problemet er så bare at jeg ikke bestod engelsk A på gymnasiet. Jeg har gået på STX og følgende adgangskrav er: Du skal have en af følgende uddannelser for at søge om optagelse: Studentereksamen (stx), højere handelseksamen (hhx), høje... -
Målet opgave 2 hjælp det er svært
Forumindlæget fodboldtmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højdt. målene er omsætning fra engelske mål hvor målets højde er angiver til engelske fod og målets bredde er angivet til 8 yard. opgave 1. vis ved beregning at en engelsk fod er 0,31 m ( hvordan gør jeg ) opgave 2. find længden af en yard... -
Har brug for hjælp til tysk rettelse...
ForumindlægHej!Er der nogen der vil rette det jeg har fået skrevet?!Der Sport in der DDR war sehr elitär. Sportstalente wurden ausgewält in ein sehr Jungen Alter, und der Stat brauche viel Gel dum sie zu tranieren. Die Ergebnisse ziegten sich zum Beispiel bei den Olympischen Spielen, wo die DDR war ein von ... -
Terminsprøve HASTER.
ForumindlægHej jeg skal til terminsprøve i tysk, men jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Er du nogen som for et stykke tid siden har været til en tysk terminsprøve eller noget lignende? - hvordan kommer bl.a. den skriftlige fremstilling til at foregå? Hvad er fx. vigtig når man skriver en tysk stil? ... -
Dansk .. :)
ForumindlægHej derude! Er der ikke lige en der er god til dansk, fordi jeg vil have en der lige kan få rettet min stil igennem. Jeg vil ikke have det skal lyde som om, jeg slet ikke har rettet den igennem, fordi det har jeg.. :) Tusind tak på forhånd! :) -
Essay - yellow
ForumindlægNogen der har lavet opgaven YELLOW ? Fra et delprøve hæfte. Jeg har ikke mulighed for at hente dem på studieportalen da min lærer hurtigt checker stedet. Så hvis der er en der ligger inde med stilen, som ikke er en kopi fra nettet, skriv venligst med det samme :) På forhånd mange tak -
Rejser
ForumindlægVi har fået en stil om hvad, hvor vi skulle skrive om, hvordan det var at sejle med et krydstogtskib fra det 19 århundrede. Kunne I give mig nogle ideer til, hvad der sker på sådan et skib bl.a. spændende, trakisk, dramatisk og sjovt.
