Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14181 til 14200 af 42938
-
Hvordan man finder skæringspunkter mellem en parabel og en ret linje
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet: "Beskriv hvordan man finder skæringspunkter mellem en parabel og en ret linje" til min mundtlige årsprøve i matematik. Nogen der kan forklare mig hvordan det skal gøres? -
En lille oversættelse :D
Forumindlæghej zøøøøde mennesker. jeg har bare et spørgesmål, hvordan siger man: amelie bliver forelsket på fransk? håber i gider hjælpe. møzzz og knuzz -
Optagelseskrav -
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og studser lidt over, om det er de samme optagelseskrav til HF- forhold til de andre, som vare i 3 år. På forhånd tak! -
Fosterdiagnostik i bio/rel - Metode?
ForumindlægHej! I min AT-eksamens opgave har jeg valgt at behandle området: Vurdering af fremtidens fosterdiagnostik på baggrund af biologi og etik. Min problemformulering er så følgende: Hvorledes kan den nuværende viden og de senere års udvikling af fosterdiagnostik benyttes i fremtiden til at afsløre... -
Generelle spørgsmål om programmeringssprog
ForumindlægHej besøgere. Jeg har valgt programmering C på HTX som valgfag næste år, og har et par generelle spørgsmål om faget og dets indhold. Først og fremmest: hvad er pensum? Er der noget specielt fagligt stof man skal i gennem, eller handler det mere om projektorientret arbejde? Hernæst: Hvilke spr... -
Mat A vægtning?
ForumindlægJeg var KUN op i skrft. mat A for ikke så længe siden og nu bilder en ven mig ind at den karakter jeg får til eskamen tæller 2? Jeg har jo ikke været op i både mdt og skrft. så tæller den ikke kun 1? -
Eksamensangst - Video 11 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Johannes Schultz-Lorentzen, Victor Ørskov og Mads Fridolin fra Frederiksbergs Gymnasium og Ørestad Gymnasium. Stem på denne video ved at sende VIDEO 11 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takstDette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se... -
Hjææælp!!! til dansk digt
Forumindlæger der nogen der har analyseret digten de uberørte af benny andersen? -
Spansk A selvstudium
ForumindlægHej! Sagen er den at jeg står og skal til at begynde i 3.G igen efter et års udveskling i Mexico. Det vil også sige at jeg rigtig gerne vil have spansk A! Da jeg har haft tysk B og har afsluttet det er kommer det bare ikke til at være muligt at følge et hold (der er desuden ikke plads til fle... -
Redegør kort for egenskaber ved de trigonometriske funktioner
ForumindlægHvis jeg siger følgende som svar: Tidligere har vi anvendt cos, sin og tangent som redeskaber til beregning af i trekanter. Disse trigonometriske funktioner beskriver en sammenhæng mellem vinkler og det trigonometriske udtryk, og derfor kan de beskrives som funktioner. Yndividere kan man sige a... -
Antal eksamner
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange mundtlige eksamner man som sproglig skal igennem i løbet af de tre år? -
STOR historieopgave - HJÆLP!
ForumindlægHej, Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min dansk/historie opgave, hvor jeg så har valgt at skrive i historie.. Jeg har valgt emnet Kvindekampen i Danmark, hvor jeg især fokuserer på 60-70'erne, hvilke kvinder det var samt at sammenligne med nutiden, og hvordan det har påvirket kvindern... -
2. prøveforsøg
ForumindlægHer dagen før dagen, hvor det offentliggøres, hvilke fag der er udtrukket til ”eksamen” har jeg lige et spørgsmål til 2. prøveforsøg, som er foranlediget af tråden fra sidste år @ allan_sim : hjælp.Jeg blev nemlig ikke helt klar over:Hvorvidt reglen om 2. prøveforsøg blev afskaffet ved den nye gy... -
Nervøs over karakter
ForumindlægHej allesammen! Jeg håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg er sproglig studenterkursist (stx på to år, stadig gammel ordning), og jeg er pludselig blevet lidt i tvivl om alt det her karakter-halløj! Jeg er super super dårlig til eksamen, og det har afgjort sat sine spor. Men nu til det tvivlsomme.... -
chance for mat
ForumindlægHvad er en chancen for at man kommer op i matematik mundtligt ? -
AT - kritik af egen synopsis
ForumindlægJeg har tænkt på en ide, som jeg meget gerne vil høre hvad i synes om, for jeg kan ikke helt finde ud af om den holder i "byretten" :) Jeg sidder og er ved at lave mit talepapir til den mundtlige AT årsprøve, og er stødt på et problem. Jeg har om individets rejse fra land til by, og ... -
HF EØ hjælp
ForumindlægHey hva så der Jeg sidder her og kigger lidt på EØ. Jeg er HF'er og ska til mundtlig eksame på mandag. Mange ved at der er 2 eksames former. Jeg har har taget formen nr 2. Hvor jeg sgu vælge et emne og forberede mig. Når jeg komemr til eksamen får jeg jeg halv times forberedelse hvor man f... -
NOGET HISTORISK VED YTRINGSFRIHED
ForumindlægNogen det meget gerne vil hjælpe mig med emnet ytringsfrihed er der noget historisk ved det `? -
"Grundig" som adverbium
ForumindlægHvad hedder grundig som adverbium på fransk? Kan kun finde ordet som adjektiv i ordbogen. Eksempel: Filmen fortæller ikke grundigt ... Le film ne raconte pas "........" ... Andet spørgsmål: Er der et bestemt regel på fransk for hvordan man skal udtale/skrive adjektiver s... -
Hjælp til stx start... Plzz svar
ForumindlægHej. Nogen der ved, om man kan komme på stx uden tysk/fransk?.. Har ikke haft det i Folkeskolen..Håber der nogen der kan hjælpe.. Jeg sidder derhjemme og laver ikke en skid. Har tænkt mig, at starte på stx, men mange siget, at man kan ikke uden tysk/fransk.. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre? Må...
