Søgning på: molins model forklaring. Resultater: 14181 til 14200 af 26896
-
Menstrationscyklus
ForumindlægNogen der kan forklare mig, hvad disse faktorer har af virkning i fht. menstrationscyklusen. (herunder feedback). Faktorerne er : FSH, LH, Østrogen, Progesteron. -
Bestem f´(4) ved hjælp af figuren
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med denne opgave? Lavede en tangent gennem to punkter på grafen, og fik tangenthældningen til at være 2. Det fandt jeg ud af da jeg kunne aflæse at hver gang man gik en ud, gik man to op. Men vil det så sige at f'(4) = 2? -
Ideér til min SRP
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP i uge 5 og 8. Jeg har valgt H&M som virksomhed og fagene er afsætning og international økonomi. Grunden til jeg valgte den virksomhed, var får at kunne skrive om den måde de brander sig selv på, men den vinkel på opgaven stemmer ikke overens med mine to fag, derfor vi... -
Plzz hjælp med lidt Latin :/
ForumindlægHej jeg har opgaver fra a - o .. har lavet frem til f, og kan ikke resten :s, er total lost , håber nogle som gider hjælpe lidt, da jeg snart skal op til den skriftlige AP-Latin del .. /: F). Stammen cyrs- angiver noget med "at løbe". Hvad betyder altså cursor => (de løbere?) g). R... -
Bjerges forfald
ForumindlægKan nogen svare mig på hvorfor det er at bjerge på et tidspunkt begynder at nedbrydes? -
Hjælp, forstår ikke opgave! En partikel...
ForumindlægEn partikel bevæger sig ret på en linje. Den strækning s (meter), partiklen har bevæget sig til tidspunktet t (sekunder), er givet ved s(t) = 5t^1/2 Bestem det tidspunkt, hvor partiklens hastighed er 2 m/s Jeg har siddet og læst en masse tråde hvor de alle siger jeg skal differentiere. Er d... -
Henvisning
ForumindlægHej! Hvordan laver man henvisninger, og hvad er det egentlig? Har fået det af vide af min lærer, at det er vigtigt at henvise til de tekster man har brugt, men mener ikke hun har fortalt, hvad det egentlig er. Håber nogen har tid til at forklare det. Tak på forhånd. -
Redegør?
ForumindlægHvad betyder redegør? -
Kemisk termodynamik - bøger
ForumindlægHej. Jeg skal fra den 7.12 skrive studieretningsprojekt i kemisk termodynamik. Derfor ville jeg høre om der er nogen som kender nogle gode bøger, som behandler dette emne? De skal helst være på dansk. Jeg skal skrive i fagene kemi A og fysik B og bøgerne skal derfor være på dette niveau eller hø... -
Stress og de vitale parametre
ForumindlægHej, jeg er i gang med et 2. Semester projekt, om Stress og de vitale parametre, lige nu er jeg i gang med at undersøge hvordan de vitale parametre er på virket under stress. Men jeg mangler virklig kilder der kan fortælle mig noget om hvad der sker under stress med parametrene. De parametre je... -
sprogproblemer!!!!
ForumindlægHEY.. jeg går på gymnasium.. 2. g.. jeg har været meget flittig siden jeg starte på gym. har altid lavet lektier.. osv.. men jeg har det bare sådan.. jeg det jeg siger er forkert.., men jeg tænker rigtigt.. men kommer aldrig frem med min mening..jeg kan ikke sige, det jeg tænker.. altsååå.... je... -
Oversættelse
ForumindlægEr der evt. nogen der kan hjælpe mig med at oversætte det her: The mass of the column of a given height increases as the area, but so does the area on which the force acts, so the two cancel -
Forhold og moderne værdi
ForumindlægHej, jeg har problemer med 2 opgaver som uploadet på nedenstående link. http://peecee.dk/upload/view/390007 Nogen der kan komme med nogle hints til, hvordan man kan takle opgaverne. På forhånd tak -
At have...
ForumindlægHvordan siger man at have på tysk? Fx i denne sætning: det ser altid smart ud at have en sort jakke på = es sieht immer schick eine schwarz Jacke ...??? -
Differentiering af sammensat funktion?
ForumindlægSkal nedenstående udtryk differentieres som en sammensat funktion? Hvis ja, hvordan? Hvis jeg umiddelbart selv skulle differentiere det ville jeg få: Men jeg ved at det er forkert... -
Elementarpartikelfysik og subatomare partikler
ForumindlægHej, Betyder en subatomar partikel det samme som en elementarpartikel? Hilsen André Boroujerdi -
Underemne til overemnet Helden til mundtligt tysk eksame
ForumindlægHej alle. Er der nogen som kan komme med nogle eksempler til emnet Helden. Det skal kunne relateret til et tysk talende land og det tyske samfund. Jeg har selv tænkt noget med sportsstjerner og 2. Verdenskrig. På forhånd tak for hjælpen :-) -
Kvantefysik, Double slit eksperimentet (lys)
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har et meget interessant emne jeg gerne ville have et lidt klarer syn på! Da jeg ikke vil til at forklare dette forsøg, antager jeg i kender til forsøget som jeg nævner i titlen hvis i giver et svar. Jeg ved at dette forsøg længe har været et mysterie som ikke har kunne... -
Hasteer.. messiasforventninger
ForumindlægNogen der kan fortælle noget om jødernes messiasforventninger?? -
Lagrange min/max
ForumindlægNogen der kan forklare mig, hvordan man kan se om det er et minimum eller maximum man finder vha Lagrange? Jeg er med på selve udregningerne, men kan ikke se, hvordan jeg kan konstatere ovenstående...?
