Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14221 til 14240 af 321608
-
Rettelse af 4 sætninger
ForumindlægHåber at der er en som kan rette nedenstående tyskoversætteler (Dansk-Tysk, dvs. det er det tyske som skal rettes :)Den artikel, du lige har læst, stod i avisen i går:Den Artikel, der du eben gelesen hast, ständt im der Zeitung gestern.Den artikel, du lige har læst, fandt jeg igår i avisen:Den Ar... -
synopsis
Forumindlæghej :) jeg skal lave en synopsis i psykologi, jeg kan godt mit stof men er dog meget lidt kreativ til at finde på et ovenstående spørgsmål og en evt. problemformulering. mit pensum beskæftiger sig med: Freuds personlighedmodel, angst og forsvarsmekanismer primærprocesser og sekundærprocesser, vej... -
AT - Cost/Benefit!
ForumindlægHej allesammen. Jeg søger lidt hjælp og inspiration til mit AT-projekt (gerne hurtigst muligt!). Min lærer har påtvunget mig at benytte mig af cost/benefit metoden. Mit overordnede emne er "Malaria: en rejse af Danmark til Afrika syd for Sahara". Nu er mit helt STORE problem, at jeg i... -
Hvilke kollegier?
ForumindlægJeg er nu færdig med gymnasiet og skal læse jura på Københavns Universitet :) Men jeg mangler et sted at bo og har derfor overvejet nogle kollegier i KBH. Derfor håber jeg, at nogen af jer SP brugere kan hjælpe mig med at finde frem til nogle af de bedste kolligier. Altså hvilke kollegier er eft... -
Rotteforsøg med belønnignssystemet
ForumindlægJeg er igang med AT og benytter mig i biologi af følgende rotteforsøg, hvor man kigger på ændringen i hjernens belønningssystem i forbindelse med indtagelsen af kalorierig mad http://videnskab.dk/krop-sundhed/junk-food-virker-som-narko Jeg har i min synpose skrevet, at det er empiri i form af e... -
Fakultetbestemmelse
ForumindlægJeg har skrevet SRP (engelsk/psykologi) om individets udvikling og mønsterbrud, hvor jeg bl.a. tager fat på psykologifaglig viden og teori om omssorgssvigt, muligheden for at begå mønsterbrud og barndom- og ungdomsperioden. Senere analysere jeg en relevant fiktiv fremstilling der berører de her b... -
Behaviorisme og samfundssyn?
ForumindlægHej Alle.. I mit AT-projekt har jeg så valgt at have om det behaviorstiske gennembrud i psykologi (naturvidenskabelig metode) og samfundsfag (samfundsfaglig metode).. I psykologi er min tanke at jeg selvfølgelig skal ind og forklare hvorfor behavioristerne mener som de gør/gjorde - at samfundet e... -
Stx om igen?
ForumindlægHej Jeg er blevet student med et snit jeg slet ikke kan bruge til noget.. Og jeg Ville ikke kunne komme på uni. Kan I komme med nogle alternative til hvad jeg muligvis kan gøre? -
Kloner? hormoner?
ForumindlægHjæææælp! Er der nogen der ved noget om Kloning af børn og hormonforstyrrende stoffer for gravide? Google hjælper ikke og skal skrive en rapport om dette til imorgen :/ hvis i før har haft om emnet eller kender et link ville jeg blive glad for det . Tak. -
Nyttevirkning formel - haster (eksamen)
ForumindlægHej, vi har lavet en forsøg om nyttevirkning, men nu ser jeg at vi har udregnet noget forkert. Kan en venligst hjælpe mig :) FX: opvarmning af vand i mikrobølgeovn, den energi vandet får tilført har vi udregnet: Formel: Evand = mvand * Cvand * (tslut - tstart) altså: 0,5 kg * 4,186 J/kg . (61... -
Forstår ikke, hvad jeg læser...
ForumindlægHej! Nu ved jeg ikke helt, om dette er det rette sted at stille dette spørgsmål. Men jeg har vanskeligheder med at forstå og huske undertekster på film. Det er engelske undertekster, og jeg kan engelsk flydende, mundtligt og skriftligt, så det burde ikke være problemet. Det tager mig to timer at ... -
omdrejningslegmer
ForumindlægHej.. jeg har fået denne projektopgave hvor vi selv skal lave en funktion som et design. jeg har valgt et fad. som har funktionen cos(x)*2+ln(x)+5+2x. jeg bruger programel til at beregne arealet. men det passer ikke med min lommeregner. ville høre om der evt. var en der kunne hælpe med det rigt... -
Program R
ForumindlægHej. Jeg har problemer med program R. Opgaven går ud på at jeg ksla plotte den fundne fotenspunktion sammen med datapunkterne. Først har jeg plottet punkterne og derefter har jeg gemt potens funktionen P=e^5,44+(e^(-0,31))^a men så når jeg prøver at plotte dem sammen med add=TRUE siger den non-nu... -
Andengradsligning og hel løsning
ForumindlægJeg søger hint til hvordan man viser den følgende påstand: "For alle ulige tal a,b,c, har ax2 + bx + c = 0 ingen hel løsning". -
Forhold mellem 2 arealer
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at beregne et forhold mellem to arealer, men er lidt i tvivl om man skal minusse de to tal eller dividere? Jeg håber på hurtig hjælp:)) -
Integral
ForumindlægHej søde mennesker, håber i kan hjælpe mig med en opgave her, som jeg ikke kan finde ud af. Opgaven er vedhæftet, da jeg ikke kan skrive opgaven med integraltegnet her. -
Deduktiv matematik, type 3
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med en opgave? Bevis ved kontraposition (bevis af type 3) følgende sætning: Hvis k er et ulige, naturligt tal, så har ligningen x^2 + x = k ingen ulige, naturlige tal som løsning. [Vink: Udnyt, at x^2 + x = x(x + 1).] -
Hjælp til problemstilling!!!!!!
ForumindlægHej..... Jeg går i 3.g og skal derfor skrive AT, hvor emnet er "videnskabeligegennembrud og teknologiske landvindinger fra 1851 til 1914... Og under dette emne har jeg valgt at skrive om panamakanalen og malaria..... grunden til at jeg harvalgt disse ting, er at under udgravning af panamakan... -
Matematik - a og b
ForumindlægAlder (år) : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Længde (cm) : 310 348 386 424 462 500 536 572 610 Tabellen viser sammenhørende værdier af alder og længde for en population af spækhuggere I en model er sammenhængen mellem længde L (målt i cm) og ald... -
Dårlig engelsk lærer
ForumindlægMin engelsklærer kan ikke kende forskel på use og spend. Hun staver endda spend med t. Hun er gymnasielærer. Er det skidt, eller er det bare skidt?
