Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14441 til 14460 af 22496
-
projektopgaven fremlæggelse..
Forumindlæghvor længe skal en fremlæggelse til projektopgaven vare? vi er fem personer i min gruppe. -
hvordan reducere man
Forumindlæghvordan reducere man (G*f^2*b^3)/(g^2*b^2*f) -
Magnetisk tiltrækningskraft
ForumindlægHvorfor er tiltrækningskraften særlig stærk ude ved de magnetiske poler? Eller er det ikke noget man umiddelbart har svar på...? Takker på forhånd -
A rhesus modtage blod
ForumindlægHvad vil der ske hvis en type A rhesus positiv modtager blod fra en B rhesus positiv? -
Tektoniske plader
ForumindlægHvad for nogle plader støder mod hinanden ? Og hvad for nogle plader bevæger sig fra hinanden ? + Hvordan kan man se det på pilene ?? :-) -
Reducér
ForumindlægHey :D Jeg blev bedt om at reducér følgende: (a+b)^2-a(a+2b) og har fået det til nedestående resultat. Men tvivler på om det er rigtigt. er der nogen der kan rette det for mig. (a+2b)^2 = a^2+(2b)^2+2*a*(2b) = a^2+2b^2+2ab -
Hvor mange elektroner bliver overført?
ForumindlægJeg har to halvcellereaktioner: A) PbO2 + HSO4- + 3 H3O+ + 2 e- -> PbSO4 + 5 H2O B) PbSO4 + H3O+ + 2 e- -> Pb + HSO4- + H2O Og jeg skal finde ligevægtskonstanten for reaktionen C) Pb + PbO2 + 2 H3O+ + 2 HSO4- -> 2 PbSO4 + 4 H2O ved formlen logK = (z*(Eh-Ev)) / 0.0592 Hvor mange el... -
Kan man...
Forumindlægkan man kalde det her for en Novelle? -
10. Klasse eksamen pensum og forberedelse.
ForumindlægHej alle. 2. spørgsmål Jeg går på efterskole, og skal som mange andre til eksamen om ikke så lang tid, og jeg tænker på at jeg vil forberede mig til den mundtlige del, så jeg vil høre lidt om hvordan jeg kunne forberede mig? Og så tænkte jeg på om i kendte til 10. klasses pensum? -
Er det sprogligt korrekt
ForumindlægShe doesnt works. -
Find fejl i sætningen. Hjælp
ForumindlægHej Jeg har en opgave, hvor jeg skal spotte grammatiske fejl i sætninger. Nogle af dem "snyder", da der kan være nogle som er helt korrekte. Jeg mangler dog en sætning, som jeg ikke er helt sikker på. What influence does the American people's distrust of the mainstream media hav... -
ligningsystemer
Forumindlæghej folkens sidder fast i en opgave, håber nogen vil hjælpe √2x = √8 x + y = 5 kvadratroderne gør mig forvirret :( -
hvem er glad for at de tog hf?
Forumindlæghej som overskriften også siger hvem er glad for at de tog hf? altså jeg overvejer lidt at tage hf efter 10 kl..og til den tid er jeg 17 år, når jeg starter på hf, og er der nogen ,som er glade for at de tog hf, og er de eksaminer svære når man skal afslutte sin første og andet år ... :) håber i ... -
Kender i den: konen og æggene?
ForumindlægHurtigt svar tak :) -
Tysk - modalverb
ForumindlægTysk modalverbum (wollen!) Ich weiss nicht, wass ich will. Weiss du, wass du willst? Wir wissen nicht, wass wir wollen. Weiss ihr, wass ihr wollt. Sie wollen wissen, wass wir wollen. - Man kann, wass man will. Ich will meine Ruhe haben. Sie will ihre Ruhe haben. Er wollte zum Theater. Nun hat er ... -
Stofmængde af HCl
ForumindlægJeg skal udregne koncentrationen af HCl, altså saltsyre. Jeg ved at jeg har 10,0 mL = 0,01 L saltsyre. Så vidt jeg ved kan jeg bruge formlen C= n/V, ikke? Men hvordan finder jeg stofmængden, altså n? Mvh -
Reducering
ForumindlægKan simpelthen ikke finde ud af følgende opgaver: 1. Reducer følgende udtryk uden hjælpemidler: a (6x)^2*y / (2y)^2 b 3/a-b - 6b/a^2-b^2 5. Isoler uden hjælpemidler y i formlen 1/z=1/z+1/y På forhånd tak for hjælp -
Er linierne parallelle?
ForumindlægHej, jeg har fået opgaven: Undersøg om m og l er parallelle: m: 3x+y-8=0 l: 2x-6y-1=0 m: -3x+2y-4=0 l: 9x-3y-1=0 hvad skal jeg? Tak på forhånd -
Rigtigt overaætelese
ForumindlægHej har lidt problemer med de rigtige ordstilling... Jeg skal oversætte 16 sætninger til tysk, de her sætninger 1: Han stiger, at jeg har ret. 2: Vi mener, at svaret er rigtigt. 3: Han så, at jeg kom alene. 4: Manden ser, at varerne er billige. 5: Hvis de er billige, køber han dem. 6: H... -
Kausalanalyse
ForumindlægY^s: udbudt mængde Y^d: efterspurgt mængde P^s: sælgers stykpris P^d: køber betaler pr. enhed t: afgift Jeg er blevet bedt om at lave en kausalanalyse af hver af de fire modeller, men ved ikke rigtigt hvordan man griber det an.
