Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14501 til 14520 af 22496
-
Fysik eksamen mundligt 2011 (FOLKESKOLEN)
ForumindlægHi, Til alle jer der ude, der har vaeret op til fysik eksamen. Jeg ville bare spoerge om nogle af jer der har vaeret op til eksamen om i kunne give mig et par fifs om eksamen, siden jeg skal op iovermorgen. F.eks. hvad jeg skal sige og hvorlang tid forberedelse man har. TUSIND TAK -
Protein syntesen step by step
ForumindlægHej, Jeg har alvorligt brug for en hånd mht. til at forklarer proteinsyntesen. Håber nogen kan hjælpe! Vh Anna :) -
Integralet af GROMK
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder lige og arbejder med lidt driftsøkonomi men har fået et lille forklaringsproblem: Man kan vise at GROMK=d(TO)/dx=d(VO)/dx og dermed kan vi jo få at TO+c1=int(GROMK)=VO+c2 Her er det jo selvfølgelig konstanten der vil være forskellig. Men hvis vi lader integralet løbe fra 0... -
Normalfordeling i excel??
ForumindlægOpgaven lyder: Under antagelse af at antallet af personer der har set reklamen en tilfældig gang kan beskrives ved en normalfordeling med middelværdi(u)= 120.000 og std.afvigelse(o)=35.000 bedes du besvare nedenstående: Opgave 1) Beregn sandsynligheden for, at antallet af personer der har set re... -
Bog i Matematik A
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig, at høre, hvilken bog man bruger i gymnasiet i matematik A? Jeg skal til at supplere i matematik A, og vil derfor gerne forberede mig selv lidt på hvad der venter mig... -
Hjælp til eksponentiel funktion
Forumindlæghar brug for hjælp til at kunne forstå både a og b -
Udregn f(xt+h) og xt-h)
Forumindlægudregn f(xT + h) og f(xT - h), når f(x)=a*x^2 + b*x + c Kunne godt bruge lidt hjælp, er helt lost /-: -
er sider vigtige
ForumindlægKan man få 12 med 15 sider såvel som 12 med 20 sider, spiller siderne en stor rolle i bedømmelse, vel at mærke at man har skrevet 15 sider kvalitet? -
SRP - analyse af Mars' bane
ForumindlægHej. I min SRP skal jeg bruge et program til at analysere Mars's bane, og herefter argumentere for, at Mars bevæger sig i en ellipse, og ikke i en jævn cirkelbevægelse. Jeg har et program der hedder stellarium.org, hvor jeg kan spole i tiden, og finde Mars' "phase angle" og... -
Forklaring på begrebet optimering
ForumindlægHej. Nogle der kan hjælpe mig med en forklaring på begrebet optimering i lineær programmering? -
Hjælp til vurdering af min srp
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og skal op til srp mundtligt eksamen om 2 dage. Jeg synes selv at jeg har skrevet en knap så god opgave (måske 02-4) i fagene matematik a og design og arkitektur c. Jeg vil hører jer ad om i ville være interreseret i at læse min opgave igennem og give et bud på hvor den... -
teorier i Samf
ForumindlægHvordan ville i vudere konflikten mellem Israel og palæstina udefra samfundsfaglige teorier ( idealismen og realismen) -
Who/Whom ?
ForumindlægHar set nogle videoer i studieportalen. Når man bruger who/whom Der er en regel de bruger: Who = skal man sætte he/she ind Whom = him/her -
Termodynamik
ForumindlægHej alle kan nogen hjælpe mig med at lave to "små" opgaver omhandlende termodynamik? Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal lave .... Mvh Ludvig -
Fisher's exact
ForumindlægHej, jeg ønsker hjælp til at laver Fishers test (two tailed) på dette dataset (se vedhæftede excelark): 164 24 15 5 Jeg har forsøgt "i hånden" i excel og får p-værdien 0,24985925 Når jeg forsøger at regne efter med diverse online Fisher calculators får jeg p værdi 0,167, s... -
Whats wrong ?
ForumindlægHeej Jeg har skrevet en sætning, og der er en fejl ved ordet succeed. Hvad skal det så hedde i stedet for suceed ? She knows she has something good in store, but it takes times, and she must be quiet and patient and it succeed. -
fejl ?
ForumindlægHeej Hvad er fejlen i denne sætning: Laura is afraid of her husband, John, and she cannot be against him. -
Transiente balancer (Regulering og styring af kemiske processer)
ForumindlægHej, Kan nogle af jer hjælpe med hints til opg. 2-4? Opgavetekst med figur er vedhæftet. 1) Opstil en masse- og komponentbalance for hvert af de to trin 2) Antag nu at volumenet i de to trin er konstant. Udtryk den tilbageværende komponent balance for tank 1 og 2 ved F0, G0, λ0, &lamb... -
Mikroøkonomi og makroøkonomi
ForumindlægHvad er forskellen på disse termer? Tak på forhånd og god aften -
Varistor
ForumindlægJeg forstår virkelig virkelig ikke, hvordan jeg skal give en forklaring på dette spørgsmål. Hvis der er nogen der har styr på det, må de gerne give mig en dybdegående forklaring. Mange tak!!
