Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 14561 til 14580 af 14598
-
The catcher in the rye
ForumindlægHey!Jeg kan huske, at der var en som nævnte, at han skrev SSO i engelsk om "The catcher in the rye".Her er noget, hvis du ikk allerede har det! 1. A essay on "The Catcher in The Rye" A character Review of Holden and ageneral overview of the book. Written in englishThr... -
Hjælp mig! Please
ForumindlægOkay, jeg har siddet og skrevet en stil til noget FSA -prøve halløj, og nu er det jo sådan, at jeg ikke har et godt og solidt forhold til kommaer, gider nogen hjælpe mig? Og forklar mig venligst noget om det gamle komma, jeg er nemlig bange for at jeg har gjort noget forkert :)Her er stilen:---Bu... -
Flypaper
ForumindlægHurtigt lavet engelskaflevering.. God nok hvis man står og mangler en del...Omhandler kunst..Flypaper:Flypaper is a short story written by Simon Armitage and was first published in New Writing in the year 2000. It mainly deals with what makes good art and how some people both live and die for the... -
Tekst
ForumindlægHej, det er sådan at jeg skal læse denne tekst... Det er ikke det der er problemet, jeg har læst den flere gange, menjeg kan ikke fatte enprik af det...Håber der er nogle der kan forstå den, da jeg skal have besvaret 2 spørgsmål, her kommer teksten:Vores verden har netop fundet en anden verden (o... -
Rettelse/gennemgang af stil :)
ForumindlægHej allesammen ! Jeg er just blevet færdig med min engelske stil, så jeg tænkte om nogen evt. ville gennemlæse eller rette den :) Forventer intet stort, men det ville være dejligt med lidt kritik. Det er et Essay kaldet 'Behind the screen' :) ---- ---- I have crossed the four oceans and ... -
please help meee
ForumindlægEr der ikke en flink person der lige gider at se på min stil og rette eventuelle stavefejl...TUSIND TAK PÅ FORHÅND! The need for attention has always played a major role in our society. A person gets attention from his birth to his death, and when the positive attention and discipline suddenly d... -
Rette engelsk tekst
ForumindlægJeg har kigget min engelske tekst igennem flere gange for fejl og synes at det ser rigtigt ud. Nogen der gider at kigge den igennem? ---------------------------------------- Law politics in USA and Denmark in connection with the topic “Living differently” Introduction USA has in many ways a g... -
Stil af MOT Time
ForumindlægJeg har skrevet en stil om MOT Time - er der nogle der vil kigge den igennem en gang til for evt. fejl?? In this short story we hear about family relationships between the parents and the siblings. The main character in this short story is Jenny. She is visiting her father, Victor. She is only ... -
rettelse af rapport om Energi
Forumindlægnogen som vil rette min rapport om Energi selve øvelse ligger her Frit fald. I øvelsen lader vi et faldende 1kg-lod trække en timerstrimmel igennem en timer. Hvis vi kan se bort fra luftmodstand og gnidning, vil den mekaniske energi være konstant under faldet. I øvelsen undersøges i hvor hø... -
Skriftlig Engelsk A Eksamen - Hjælp til at rette stil :)
ForumindlægHej, jeg var til engelsk A eksamen igår, og så tænkte jeg om der er nogen der vil kigge mit essay igennem eventuelt gætte på en karakter? :) Assignment (A) The decadence of a human being is not a beautiful sight to see, especially if it is one of your own loved ones. The question usually asked i... -
Grundlag for klage?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig eksamen B, som ligger lidt under mit normale niveau. Egentlig er jeg ikke meget for at skulle gøre en sag ud af det, da jeg for det første tror på, at censorerne vurderer på et retfærdigt grundlag og da det ikke drejer sig om dumpekarakter... -
HJÆLP SPANSK EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægJeg skal til spansk mundtlig eksamen imorgen. Og havde tænkt mig at øve på et talepapir. Jeg har til at starte med skrevet min ''tale på dansk'' og derefter oversat det til spansk. Sætter både det danske og spanske udgave ind, i håb om at der er en venlig sjæl der vil kigge på d... -
Bedømmelse af skriftlig eksamensopgave
ForumindlægJeg har for kort tid siden fået svar på mine skriftlige eksamener, og jeg er lidt overrasket over resultatet i skriftlig engelsk A (STX). Umiddelbart har jeg ingen intentioner om at klage, men ikke desto mindre er jeg interesseret i at vide, om der skulle være grundlag for det. Det skal lige sig... -
Ved der er mange fejl. men er der noget der virkelig er underligt? plz help.
ForumindlægThe issue about organ donation Donation and transplantation of organs has become an established form of treatment in the Danish health and, in lots of other contries around the world. Organ donation is today in most cases a relationship between a deceased person who has healthy organs to give an... -
Formueret III
ForumindlægJeg studerer jura ved KU på 2. år, og det gik fint indtil min verden blev forstyrret af faget formueret III. I min vurdering er faget blevet skabt pga. mangl. idéer på andre måder at belaste os. Bogen er elendig, og det er et meget komprimeret fag som hænger dårligt sammen med de andre fag på 2 å... -
Analyserende oplæg
ForumindlægHej jeg vil høre jeres mening om denne opgave Jeg skulle skrive et analyserende oplæg med fokus på temaet eventyr, hvor jeg skal analysere og fortolke teksten: allerkæreste søster, af Astrid Lindgren Jeg er HF studerende Min hemmelige tvillingesøster Almen indledning om genren Eventyr er... -
At være gymnasielærer
ForumindlægAndre end mig der har overvejet at blive gymnasielærer? Jeg går stadigvæk i 1g, så meget kan ændre sig, men jeg hat altid gerne ville være lærer. Efter gymnasiet har jeg tænkt mig at tage et år som lærervikar på min gamle folkeskole, men jeg tror alligevel hellere jeg vil være gymnasielærer end f... -
Læse i USA eller Canada
ForumindlægHej folkens, Jeg skal starte i 2.g her til august, men har siden jeg gik i 8. klasse gerne ville jeg læse en bachlor grad (og måske en master degree) i (forensics) chemistry i enten USA eller Canada. Til dette har jeg et par spørgsmål. 1. Er det 'bare' karakterer universiteterne bedømmer ... -
Emner i samfundsfag
ForumindlægHej Vil gerne hjælpe i samfundsfag, nu når det snart er eksamen. Folkestyret og grundloven økonomi politik sociologi velfærd EU ideologier Arbejdsmarkedet og andre emner. Bare skriv på tråden, hvis I er interesseret-lige meget hvilke niveau -
Hitler, demokrati og ideologi
ForumindlægHej hvis der er nogen der har tid til at læse dette igennem og på nogen måde hjælpe grammatisk, men også med selve sammenhængen eller hvis der er noget unødvendig materiale i forhold til min problemformulering, vil jeg være meget taknemmelig. Skal afleveres fredag d.16.2 Hitler, demokrati og ide...
