Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 14581 til 14600 af 18642
-
Demokratisering af EU's institutioner
ForumindlægJeg er i gang med et vejledende studieretningsprojekt i 2.g. Jeg skal diskuter, hvorledes EU's institutioner kan demokratiseres. Er der nogle, som har et bud på det? -
Engelsk på A - Hjælp!
ForumindlægHej. Jeg går på STX i 1.g. Da jeg ikke har fået de to studieretninger som jeg ønskede har jeg været nødt til at vælge linjen Samfundsfag A- Engelsk A - Matematetik B. Jeg kan rigtig godt lide disse fag og jeg arbejder altid for at blive bedre. Jeg er utrolig ambitiøs. Alle der kender mig,... -
Hjælp hurtigt PLZ
ForumindlægDet danske tekst: Tyskland 1943, hvor krigen er i fuld gang, bekæmper en lille flok universitetsstuderende, der kalder sig 'Hvide Rose', med al magt Det tredie Rige. Sophie Scholl og hendes bror uddeler flyveblade nær universitetet i München og maler ulovlige grafittiger , uden at tænk... -
Længde på Indledning +
ForumindlægHej. Sidder og skriver 2 års opgave på hhx. Men er der en bestemt længde for en indledning? Jeg indsætter min indledning - i håb om lidt feedback, om hvad jeg muligvis kan gøre bedre. (ved godt i ikke har set hele min opgave) Jeg har valgt, at beskæftige mig med kvinder fra borgerskabet o... -
reinsteigern
Forumindlæghej er der nogen der ved, om der findes et dansk ord for "reinsteigern" eller "hinensteigern"? vi er flere der har diskuteret det, og vi kan bare ikke komme i takne om et tilsvarende ord på dansk. jeg er bare helt blank, og det er kraftedeme irriterende! og det står altså d... -
Hvorfor hedder det sein Moped?
ForumindlægHvorfor hedder det sein Moped og ikke seinem Moped i nedenstående sætning. Det burde da være dativ da der ikke er nogen bevægelse. Han er glad for sin knallert, fordi den er ny = Er ist froh für sein Moped, weil es neu ist -
HJÆLP!
ForumindlægHey alle! Håber nogle vil hjælpe! Jeg sku lave en oversættelse på spansk, nogle de vil se om jeg har nogle fejl? Det er nemlig min første aflevering!Det ville være super! Her er den, har prøvet så godt jeg nu kunne :) 1.Hr. Nielsen er dansker 1.Sr. Nielsen es danés. Oversættelse 8 1. Hr. Niel... -
Master og bachelor?
ForumindlægHej Hvad er forskellen på Master og bachelor? -
Femikrimi?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om man kan sige, at et kendetegn ved femikrimien er at forbrydelsen ofte er et mord? -
2. Verdenskrig
ForumindlægHEJ Ville lige spørge hvad der førte til 2. Verdenskrig. Hvad var forbindelsen mellem 1. og 2. Verdenskrig. Hvilke årsager var der til 2. Verdenskrig. Hvilke indflydelse havde Versaillestraktaten på 2. Verndeskrig. Håber i kan hjælpe hurtigst mulig. Det haster :( Mange tak :):/ -
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der... -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
ret ?
ForumindlægEn der gider kigge på det hurtigt.. ? Gerhard Schröder Kanzler in Deutschland seitdem der Bundestagwahl in 1998 ist gewesen. Er bekommt mit knapper Not Möglichkeit für zu bilden Regierung wieder mit Die Grünen nach die Wahl in 2002. Die große Deutsche Arbeitslosigkeit hat in ganze seine Regieru... -
vil i hjælpe mig at oversætte de her sætning please?
Forumindlæg1. Mange mennesker kan lide at til kysten, fordi de kan lide at svømme. 2. Andre foretrækker at tage i byergerne, fordi de hader at ligge i solen. 3. Peter er vældig god til at spille tennis 4. Hun begyndte at lave mad, da hendes mand kom hjem. 5. jeg blev færdig med at læse avisen. før fjensynet... -
Eksamen
ForumindlægHej derude.. Jeg skal desværre op til eksamen i historie, men først d. 12 juni. Vi har 24 timers eksamen og det er jeg rigtig glad for. Hader virkelig historie. Er der nogle, som har nogle gode råd til hvad man skal gøre? Hvor meget skal man læse op osv? - for har jo 24 timer til at sætte mig i... -
Hjælp til at finde navne med betydning til min nye bog !!!
ForumindlægHejsa jeg skal til at skrive en ny bog. Alle personer i bogen har et navn, der har en særlig betydning, og som passer til deres rolle og person. F.eks. Silva = Skov (på latin) og William = beskytter Jeg mangler et navn til en ond hovederolle, så jeg tækte at jeg ville høre hvilke bud der ... -
AT - overvågningssamfund - DDR i tyskland?
ForumindlægHej alle. :) Jeg har AT eksamen på næste fredag, og er lige pt. i gang med at finde nye perspektiver til mit emne 'overvågningssamfundet'. Jeg har beskæftiget mig med George Orwells 1984, og prøver nu at finde lighedstræk til vores historie. I forbindelse med det, faldt jeg over det gaml... -
Forberedende kursus
ForumindlægMit spørgsmål er kort og godt: Er det muligt at tage en slags forberedende sprogkursus inden man starter på Universitetet? Jeg har holdt 2 sabbatår (hvor kun det ene var planlagt) - Og selvom jeg opfylder alle krav til min uddannelse mht. nivaeuer, osv., kunne det være rart at få genopfrisket m... -
Kleiner Mann - was nun?
ForumindlægDa jeg har AT-uge lige nu vil jeg høre, om der er nogen der har teksten Kleiner Mann - was nun oversat til dansk? Den kan nemlig ikke findes på nettet. - det er btw kun uddraget af teksten jeg har brug for (10. Hans Fallada). På forhånd tak :) -
Projektopgave “Vendepunkter”
ForumindlægHej Vi har projekt opgave om lidt over en uge, og har fået overemnet “Vendepunkter”. Problemet er bare at jeg mangler et underemne... Jeg kunne godt tænke mig et lidt dybere emne, og måske også lidt en øjenåbner, men jeg er åben for alle idéer. Så hvis i har en idé, må i meget gerne skrive den:) ...
