Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 14661 til 14680 af 163701
-
ANALYSE AF in my village i'm a hero who plays for paris .. they don't know i live in a squat and scrape a living selling frit“
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har analyseret denne tekst? “ in my village i'm a hero who plays for paris .. they don't know i live in a squat and scrape a living selling frit“ -
problemer med beviset for a's betydning (eksponentielle funktioner)
ForumindlægHej med jer. Jeg kan ikke huske den regel som gælder for at hive eksponenter ned. Det er forbindelse med dette bevis: x |y = b * ax |y ----------------------------------- x^0 |y = b * a^x0 |b*a^x0 ----------------------------------- x^0 + 1 |y = b * a^x0+1 |b * a^x0* a |b* (a^x0 * a^1)=| ... -
Kan det betale sig anklage over årskarakter
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkeligt brug for hjælp!!! Jeg går på STX på andet 2. Jeg skal afslutte engelsk i år. I starten af året gav min engelsk lære mig 10 i mundligt og 7 i skriftlig engelsk. For den foregående periode synes jeg ellers ikke at jeg havde ydet en speciel stor indsats men fik ... -
Engelskeksamen på STX - regler
ForumindlægHej. I eksamensbekendtgørelsen på rets-info står der på nuværende tidspunkt: Prøverne i idræt B, engelsk B og fag på A-niveau, der efter stx-bekendtgørelsen altid skal afsluttes ved udgangen af 3.g, kan ikke afholdes før udgangen af 3.g. For elever, der gennemfører flere end 4 fag på A-niveau, ka... -
Matematik skriftlig dumpet - stadig muligt at komme ind?
ForumindlægHej. Jeg står i den situation at jeg dumpede Matematik B skriftlig med 00 efter den nye reform. I Matematik B mundtlig fik jeg 7. Vi har ikke været oppe i hverken skriftlig eller mundtlig i eksamens perioden. Hvis jeg skal ind på en uddanelse der kræver at man har bestået matematik på B niveau,... -
Bestemme A,b og c i f(x)=A*sin(b*x)+c
ForumindlægKan I hjælpe med den vedhæftede opgave?? -
"it is" eller "it''s" i engelske stile?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en short story og jeg er kommet i tvivl om, om det er okay at skrive hadn't, it's og couldn't fx eller om man skal skrive it is og could not?? Hvad vil I synes er bedst, og hvad plejer I at gøre? -
y = ax^2+2(1-a)x+|a|-2
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med følgende opgave?Givet parablen med ligningeny = ax^2+2(1-a)x+|a|-2hvor a er et vilkårligt tal forskelligt fra 0.Vis, at parablen for enhver værdi af a skærer x-aksen i to punkter. -
Hvad skal jeg gøre??? hasterrr
ForumindlægHej SP :)) Jeg er 1.g'er og har studieretningen Global Culture med Engelsk A og Samfundsfag A. Lige nu har jeg 4 A fag. Dansk, historie, engelsk og samfundsfag. Udover det har jeg fransk fortsætter B, fordi jeg har haft fransk i 3 år i folkeskolen. Da det er mit yndlingsfag og et fag jeg føl... -
SKRIFTLIG
ForumindlægEngelsk noter til engelsk B skriftlig? ( -
Antal STX eksamener hvis man skal afslutte 3.g i sommer 2013?
Forumindlæghej, jeg er vist lidt i tvivl om dette, kan nogen fortælle mig, om det stadig er 11 eksamener (inkl. SRP og AT), man skal komme op i? Jeg har allerede været til to eksamener i slutningen af 2.g (Engelsk B og Tysk fortsætter B-niveau). -
dansk Eksamen
ForumindlægHej Jeg har snart min Dask mundligt Eksamen men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det :( (P.S. Jeg er tysker) tak på forhånd MVH. Robin -
isoler Q i formlen y^2=Q*x-Q*a+k
Forumindlægy^2=Q*x-Q*a+k -
Den fuldstændige løsning til differentialligningen f '(x) + a⋅f(x) = b
ForumindlægHej Alle. Jeg er igang med at bevise den fuldstændige løsning til differentialligningen f '(x) + a⋅f(x) = b , men der er noget som jeg ikke helt forstår.. Beviset ligger her: bogwebs.systime.dk/mathweb12/mathwebhhxa/mathweb/hhxa.asp# (Gå ind under Differentialligninger -->Bevis: Fulds... -
HJÆLP
ForumindlægHvordan laver man en litterær artikel engelsk ? -
Outline ???
ForumindlægHvad betyder eller er en Outline på engelsk skriftlig?? -
læs en stil igennem på engelsk senest kl. 22:00 i dag
ForumindlægHej Der skal blot rettes for synlige fejl , komma, punktum og stavefejl. -
HJÆLP SIDDER TIL 24-TIMERS ENGELSK EKSAMEN - "THE DEATH OF TOMMY GRIMES"
Forumindlægjeg har trukket teksten the death of tommy grimes under temaet "growing up", nogle der har læst den og hvilke tekster ville i perspektivere til? -
Så det snart eksamenstid
ForumindlægHallo allesammen (mest 3.g'ere)..Hvad håber i at komme op til i eksamen?? -
Find a og b i retvinklet trekant, med 3 vinkler og c
ForumindlægHvilken formel skal jeg bruge, for at finde a og b, i en trekant, hvor c = 53, C = 90 grader, A= 47,3 grader , B= 42,3 grader?
