Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 14841 til 14860 af 23785
-
Eksamen
ForumindlægHej..Jeg skal op til eksamen i old d. 8 juni, og jeg er vildt nervøs for er ret usikker på hvordan det foregår.. vores lærer prøvede at lave en prøve eksame for os men det endte med at det kun var hende der sagde noget.. jeg ville godt hører om der er nogen som kan forklare mig hvad der sker til ... -
Faser i vikingetiden
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser op til historie-eksamen, og er ved at danne mig et overblik over perioden. Jeg kan huske, at vi lærte at man kunne opdele vikingetiden kunne i 3 perioder, noget med små lokale vikingetogter til mere organiserede nationale vikingetogter. Jeg kan dog ikke finde noget inform... -
mdt. Engelsk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til min sidste eksamen i morgen, mdt. engelsk, og ville bare lige høre om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man giver et godt indtryk, og hvordan man kan få et flot 9 tal, da jeg er meget nervøs, håber på nogle gode svar. På forhånd tak... -
Jeg vil vælge historie
ForumindlægHejsa... Så skal jeg snart i gang med dansk historie opgave... Jeg vil gerne vælge historie. har i nogle tips til, hvad jeg kan starte med at gøre? Altså hvis jeg nu vil skrive om Renæssancen. Hvordan finder jeg en problemformulering? Hvad var fx. et problem i den tid? Tak på forhånd. ps: til d... -
Math hjælp... haster!
ForumindlægOpgaveformuleringen er således: "En funktion f er givet ved: f(x)= kvadratrod(ax-b) hvor a og b er positive tal. Med P betegnes et vilkårligt punkt med positiv andenkoordinat på grafen for f. Projektionen af P på førsteaksen kaldes R, og skæringspunktet mellem tangenten til grafen i P og f... -
AT
ForumindlægVi har lige udarbejdet vores synopsis og vi skal i slutningen af ugen fremlægge hvad vi har fundet ud af. Da vi fra start af, har fået at vide, at der ikke bliver givet nogen karakter for opgaven, har min gruppe slet ikke arbejdet effektivt i forløbet. Jeg har selv lavet, det jeg skulle lave. O... -
Valg af dansk prøveoplæg :)
ForumindlægJeg har trukket fordybelseområdet Døden, sorg og krise (dansk mundtlig - prøveform B) og har brug for hjælp til at vælge et prøveoplæg. Klassens opgivelser inden for fordybelsesområdet er: En, to, tre-NU! af Jesper Wung-Sung Hosekræmmeren af Blicher En stor dag af Henrik Pontoppidan ... -
skriftligt fravær
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre, om der er nogle, der ved noget omkring, om det er muligt at gå et helt skoleår med én manglende aflevering uden at blive gjort opmærksom på dette af studievejleder eller skolen? Eller skal skolen gøre noget ved det, hvis man har manglende afleveringer, ligegyldigt hvor ... -
En indledning ..
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en historieopgave, men kan simpelthen ikke komme igang med en indledning. Er der nogen som kan hjælpe mig med at komme igang? Evt. give nogle ideer til hvad jeg kunne skrive i indledningen? På forhånd tak :) -
Problemformulering til det moderne gennembrud
ForumindlægHej derude. Jeg skal snart skrive DHO, og jeg har valgt emnet: det moderne gennembrud. Nogle der har nogle idéer til hvad jeg kan lave en problemformulering om ? Da det ville være en kæmpe hjælp. Det overordnede emne er "Mennesket og magten". Jeg kan tage udgangspunkt i ... -
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
SSO
Forumindlægnu skal jeg se om jeg har det rigtigt.....MAX 15 sider...min 10? help -
Skriftelig Fysik A eksamens 2012 HTX
ForumindlægEr der nogle fra HTX, som har været oppe i skriftelig fysik A idag? Synes i ikke den var svær? -
Slaverne i Romerriget
ForumindlægHey der... jeg skal til at skrive en stor historie opgave om slaverne i Romerriget... Jeg har selv lavet to problemformuleringer, skal self. kun vælge en! fx: jeg vil gøre rede for slaverne i Romerriget og hvordan de levede. Men har brug for lidt hjælp... Har i nogle ideer til en god problemform... -
Harry Potter?
ForumindlægHvordan vil I fortolke Harry Potter? -
SRP - Nordkraft
ForumindlægHej, Jeg skal skrive SRP i dansk og samfundsfag om Nordkraft og identitetsdannelse i det senmoderne samfund (med fokus på narkomaner). Har søgt rigtig meget efter sekundærlitteratur til Nordkraft-bogen, men uden held, derfor: er der nogen, der evt. tidligere har skrevet SRP om Nordkraft og har no... -
Engelsk eksamen B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i engelsk på tirsdag, og der er noget jeg er i tvivl om. Når man har haft sin forberedelse og skal ind og fremlægge, er det så godt lige at starte med at fremlægge dispostionen. På forhånd tak :) vh. Hans C -
Emne til SRP
ForumindlægHej jeg går på STX og jeg har fem a-fag.. Jeg fik at vide af min klasselærer at det kunne være en god ide at starte på mit SRP. Som sagt så har jeg fem a-fag som er: Matematik, Spanks, Dansk, Historie, Bioteknologi. Jeg skal vælge to af disse fag og kombinere dem og komme med et godt fæ... -
SRP - 9/11 og forholdet mellem vesten og islam - HJÆLP! LITTERATUR!
ForumindlægHej alle glade brugere. Nå, som så mange andre har jeg lige haft 1½ uge hvor jeg har ligget på langs med den berygtede influenza A, og det var selvfølgelig i det tidsrum jeg havde planlagt at finde litteratur til SRP... Så nu er jeg på røven og tænkte at det jo kunne være at der var noge... -
Gamle skoleting
ForumindlægHej. Jeg er her for 1,5 uge siden starter i STX. Fedt, fedt. Jeg har lige et spørgsmål, det er nok forsent nu men alligevel. Gamle ''stuff'' fra mine folkeskoleår har jeg smidt ud.. dog har jeg beholdt nogle stile, rapporter og noter til de forskellige afgangsprøver.. Ell...
