Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14901 til 14920 af 25907
-
S: mundtlig tysk!
ForumindlægHalløjsa!Jeg skal op i mundtlig tysk her den 29. maj! (ØV)Er der nogle der har nogle gode "blærerøvssætninger", eller bare gode sætninger man kan fyrre af til eksamen? Jeg har brug for en masse gode råd ! Hjææælp… Ps. Det folkeskole -
Skepticisme
ForumindlægHvad er skepticisme?Mvh Kim -
Palæstina/Israel
Forumindlæghvad vil det sige hvis et land ligger op til at danne en bi-national stat.det drejer sig om britterne som ønskede det med hensyn til staten Palæstina/Israel..og hvad vil det her sige : at det britiske mandatmagt ønskede endvidere at gøre jødisk immigration betinget af ikke alene af områdets økono... -
pH af phosphorsyre-opløsning
Forumindlægjeg skal beregne pH for en 0,15M H3PO4- - opløsning (phpsphorsyre er en trihydronsyre). det kan antages at at phosphorsyre opføre sig som en monohydron syre. håber der er en der kan hjælpe -
SRP om atombomben samfundsfag
ForumindlægHej Alle, jeg skal til at skrive min SPR om atombomben i fysik og samfundsfag. I samfundsfag skal jeg komme ind på international politik omkring krig og våben osv. men jeg ved simpelhen ikke hvilke bøger, hjemmesider osv. der indeholder dette andet end wiki, håber der er nogen der har noget som k... -
Find fejl i denne sætning
ForumindlægEr i gang med min aflevering, hvor en af opgaverne er, at jeg skal finde fejlen i denne sætning og beskrive fejlen. Jeg har dog lidt problemer med denne sætning og håber i kan hjælpe mig på vej. Kan godt se fejlen, men ved ikke hvordan jeg skal beskrive den, Sætningen lyder: Already from the begi... -
Obama's retorik "A More Perfect Union"
ForumindlægHej Alle.. Der er vel ikke nogle, som har analyseret denne tale, eller måske vil hjælp med Obamas retorik? -
Tysk oversættelse
ForumindlægHar lige brug for noget hjælp til at få oversat det her rigtig, er ikke særlig god til tysk så jeg håber nogen lige kan hjælpe lidt, tak. Dasnk: Familien bor i Istanbul og en dag ringer faren til dem og spørger om de vil omme og bo i tyskland i byen München, efter han ikke har set dem i 2 år, b... -
Internet Explorer 9 shortcut ALT+D
ForumindlægHej folkens! Jeg er en ivrig bruger af shortcuts, da jeg er ekstremt doven. Før installationen af IE9 kunne jeg på IE8 bruge ovennævnte shortcut til at markere adresselinjen. Nu virker det ikke på min Windows 7, hvor jeg havde IE9 pre-installeret. Er der nogen af jer, der ved noget om probl... -
Fejlfri?
ForumindlægHeey Folkens.- Ich bin einig, mit dir, und es ist nicht so gut, für die deutsche bevölkerung.Evt. rettelser? ´+ Den sidste sætning, "Befolkningen tager skade af det, de vil have det stoppet" .. Kan jeg på ingen måder oversætte. -
opgavebesvarelse.
Forumindlægopgaven er vedhætet. -
Mangler tyrkisk oversætter
ForumindlægHej! Jeg har en tekskt jeg gerne skulle ha oversat til tyrksik, og da det eneste jeg kan sige på tyrkisk er seni seviyorum, så kan det jo godt gå hen og bliver lidt svært! Så hvis der lige er en der kan tyrkisk, ku det jo lige være lidt perfekt!Ha det så vel allesammen! :)Hilsen Jannie -
Har man efterårsferie på Uni?
ForumindlægJa, jeg skal læse en længere vidergående uddannelse, og er der nogen der ved om man har efterårsferie? -
Hurtigt gennemtjek af kort tekst
ForumindlægHej :) Nedenstående er noget jeg skal bruge i en fremlæggelse,ville høre om nogen herinde lige vil se det igennem. The technology is evolving faster than we ever can imagine. Therefore, it is important for X to pay attention to the future of technology and see it as an opportunity to continue ... -
en super kort oversættelse...
ForumindlægDen følgende måned var kun bemærkelsesværdig ved, at der intet bemærkelsesværdigt skete .Børnene var enige om , at tanten Charlotte var den rareste af tenterne , for hun sørgede altid for at skaffe ein alib , når dte var nødbendigt . De sparer både tid og penge ved at køre med toget.Har du bedt k... -
Forvirret!
ForumindlægHejsa, Jeg går i 1.g og er begyndt at se efter universiteter i England. Det har altid været min største drøm, at studere i England :) Jeg har bare et spørgsmål:" Jeg vil gerne læse medicin, men forstår ikke helt hvad det er de kræver af mig--> karaktere". Der står fx ved medicin (ABh... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej kan i hjælpe mig :) 1. Sabine träumt oft von seinem Freund 2. Sie ist sehr veliebt 3. Franks wohnt noch zu Hause, aber seine Schwester wohnt nicht zu Hause 4. sie hat ihre eigene Wohnung 5. Sabine möchte seine eigene Wohnung haben, 6. Sie hat kein Geld für eine ... -
Trigonometri & beviser
ForumindlægEr der nogen der kan illustrerer med forklaring, hvordan man beviser sinusrelationerne og cosinusrelationerne. Og hvad arealformerne i spidsvinklede trekanter betyder? -
et ord..
Forumindlæghvad betyder:geshcäfte -
Ret min kvote 2-ansøgning mod betaling
ForumindlægHej. Jeg søger en person, gerne en som læser dansk på universitets niveau, eller journaliststuderende (eller en helt 3. kvalificeret person) som kan gennemgå, og rette, min kvote 2 ansøgning til universitetet, for grammatiske og stavefejl. Det drejer som om max to A4 sider. Jeg er i de kommende...
