Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14901 til 14920 af 321608
-
Matematik ligninger
ForumindlægJeg kan virkelig ikke finde ud af disse opgaver, hjælp! :) Opgave 1: For et bestemt tal gælder, at hvis man ganger tallet med 4 og trækker 3 fra, får man det samme resultat, som hvis man ganger tallet med 3 og lægger 4 til. Hvad er tallet? (Opstil en ligning og løs den) Opgave 2: På en resta... -
Dannelse og grundsyn
ForumindlægHej, Jeg er ved at gøre mig klar til min bachelor eksamen og har et par spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan hjælp med. Jeg skriver om identitetsdannelse i danskundervisningen. Jeg har helt styr på disse teorier, men det jeg har lidt svært ved det er at gennemskue hvilket menneske syn fo... -
Vigtig spansk-aflevering før studieturen!!!
ForumindlægHej. Jeg er i den meget forfærdelige knibe at jeg skal aflevere en spansk-aflevering imorgen og det er den vigtigste aflevering at lave til tiden, da den har noget at gøre med den studietur jeg skal til, (SPANIEN - MADRID), allerede nu på søndag. Det er virkelig ikke godt, for jeg har desværre s... -
Tvivl om Romantikken
ForumindlægJeg har lavet en analyse af H.C.Andersens eventyr "den standhaftige Tinsoldat" og skal tilsidst perspektivere til en af genrene i romantikkens periode 1830 - 1870.. Det er enten universalromantik, Nationalromantik, Biedermeier eller Romantisme. Jeg ved ikke helt hvilket et af dem der ka... -
Medicin adgangsgivende snit
ForumindlægRygtet fortæller, at pga. en begrænsning af de svenske og norske studerende på KU, så kan det forventes, at det adgangsgivende snit til fx Medicin falder snart, muligvis til sommer! Er der nogen der kan bekræfte det rygte - og evt. har yderligere informationer om hvad adgangskravet i så fald bli... -
Hjælp alkoholer
ForumindlægHvordan afhænger alkoholers kemiske egenskaber af, om der er tale om primære, sekundære eller tertiære? Gerne meget begrundet svar :) -
Idræt - anaerob/aerob
ForumindlægHASTER! Ved træning hvor man hopper til musik ( i ca 2-3 min) er det så tale om aerob eller anaerob træning ? Benene har det jo med at syre til til sidst.. -
5/2x i anden -7x +1=0
ForumindlægHvad siger I til 5/2x i anden (hvor er det lige den tast sidder) -7x+1=0Jeg får diskriminaten til 39... Det er bare sådan et underligt tal.. -
Definitionsmængde for potensfunktion
ForumindlægHvad er definitionsmængden for en potensfunktion? I mine noter har jeg skrevet at det er alle positive reelle tal, men hvordan skal jeg forklare at det er sådan? -
Er ytringsfrihed så vigtigt?
ForumindlægNu skriver jeg noget der uden tvivl vil virke provokerende på mange, men jeg anmoder folk om at lytte til Pedens gode råd og ikke svine i fald der kommer en diskussion op at køre.Hvorfor modererer man ikke ytringsfrihed, så mennesker tvinges til at tale pænt til hinanden?Forbyd nazisme, fanatisme... -
Radioaktive henfald
ForumindlægHey..Nogen der kan hjælpe med denne opgave..??I en fysikprøve bliver Jan bedt om at svare på, hvorfor Np-237 ikke kan tænkes at forekomme i naturen. Np-237 dannes som en af datterkernerne ved henfaldet af Pu-241.Start med henfaldet af Pu-241 og skriv reaktionsskemaerne op for alle henfald til og ... -
Tid
ForumindlægHej jeg har snart projektuge og overemnet er tid. I forbindelse med dette tænker jeg at vælge underemnet religion, fordi jeg virkelig godt kan lide det, men hvordan kan man sætte det ind under tid? altså jeg har tænkt over at man måske kunne finde ud af hvordan en eller to forskellige religione... -
arvegang
ForumindlægHåber der er nogen som kan hjælpe mig med denne opg? Jeg skal lave et krydsningsskema for følgende: En sygdom skyldes et enkelt gen og følger mendels første lov. Arvegangen for sygdommen er autosomalt recessiv. Kan to raske forældre få et sygt barn, når ovenstående er gældende? -
HJÆLP MIG MED PROJEKT VIGTIGT
ForumindlægHej mennesker! :) Vi skal snart have projekt, og vores overemne er 2014. Altså det kan være noget som var noget stort 1900-tallet, men som i 2014 blev til et eller andet halløj. Eller så kan det være noget som er sket i 2014. Jeg har desværre ikke nogle ideer, som ikke er så ordinært. Tak! :)) -
Morten Sabroe: Et svin i Berlin
ForumindlægNogen der har læst den reportage og kan fortælle mig lidt om meningen? Jeg undrer mig i sær over, hvad der er så specielt ved manden, som han beskriver i starten. Morten Sabroe siger senere at manden "måske er det mest virkelige der er her. Måske taler han i tåger fordi man ikke kan tale på... -
færdighedsregning
ForumindlægKan simpelthen ikke forstå denne her opgave . er der nogen der kan hjælpe mig derude ? tak på forhånd:) indsæt det manglende tal. 6 , 14 , 25 , 39 , ? , 76 -
socialisme
ForumindlægHey!! håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med mit sidste spg i studieretningsopgaven: Vurder hvilken betydning socialismen har i aktuel dansk politik. -
Spørgsmål
ForumindlægHvad betyder ordet receptionsæstetisk, og kan man finde sider på nettet der viser noget om den receptionsæstetisk analysemeode eller tekster hvor den bliver brugt?Er der nogen der har lavet en opgave hvor de har brugt denne metode? -
Emne hjælp til essay!
ForumindlægJeg skal skrive et essay i dansk, overskriften skal være "Glæden ved.." og så et eller andet man godt kan lide. Jeg har bare intet emne! Nogle gode forslag?! -
Dansk Filmanmeldelse?! HJÆLP! Tak :)
ForumindlægHej , er der nogen af jer flinke mennesker der kunne forklare hvad Perspektivering, Karakterisering & Vurdering går ud på, i forhold til en Filmanalyse? :) Tak på Forhånd. Debbie.
