Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 15041 til 15060 af 119027
-
Ejjj nogle som kan hjælpe? jeg skal lave en fremstilling af saltsyre. hjælp pleas.
Forumindlæghej. jeg skal til eksamen i fysik/kemi og har et problem, kan ikke finde nogle steder i min mappe eller noter hvor jeg forklare hvordan man fremstiller saltsyre. er der nogle som måske ville kunne hjælpe mig med et forsøg hvordan man gør? :) håber der er nogle som ville hjælpe. -
Energiændring ved smeltning
ForumindlægHej allesammen. Jeg læser op til fysik eksamen, og her skal jeg skrive noter om energi. Jeg skal komme ind på energiændring ved smeltning, og jeg er tvivl om hvordan jeg skriver om det. Er det fusions- eller fissionsprocesser? Er det et bestemt kernekraftværk? Hvis man ved noget, må man meget... -
Magnetisme og elektromagnetisme
ForumindlægHej :D jeg skal til mundtlig Fysik og kemi eksamen FSA her på onsdag, altså d. 1 juni. jeg sidder nu og prøver at skriver noter, men jeg syntes ikke at det er så let. Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg kan skrive? -
Differentialligninger - Seperation af de variable
ForumindlægSRP :( Hej. Sidder med en differentialligning der hedder g-b*v2=v', hvor b er en konstant pga (1/2*p*A*Cw, noget indenfor fysik, og g er tyngdeaccelerationen og v er farten) Skal bruge metoden seperation af de variable, til at løse differentialligningen, men kan ikke komme videre end til a... -
AT 2010 emne-ideer.
ForumindlægEmnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914, men jeg har problemer med at finde noget at skrive om! Nogen der kan hjælpe? (Humaniore) Billedkunst, på B-niveau, er mit primære fag, og det skal enten kombineres med (naturvidenskab) Natur-geografi, på B-niveau eller (... -
GSK suppleringskurser
ForumindlægHej, jeg bliver student om en uge :o) ..-Jeg har matematik på C niveau og vil tage et sommerkursus så jeg kan supplere til B niveau. Mit spørgsmål lyder om B niveau's karakter kommer til at stå på eksamensbeviset, altså om den tæller med i gennemsnittet? -
engelsk ?
Forumindlægjeg har engelsk på B niveau, har bestået engelsk på første år på gym... hvad nu hvis jeg dumper på B niveau, og jeg skal bruge engelsk på c niveau for at komme ind på den uddannelse jeg vil efter stx ? kan jeg så bruge den karakter jeg fik i år i engelsk ? -
Fejlbehandling af min ansøgning til uni - hvad gør man?
ForumindlægHej igen, elskede forum, Jeg ansøgte om optagelse på KU, filosofi, men blev afvist - min afgangskarakter var under adgangskvotientens gyldne grænse. Siden hen opdagede jeg at der var ledige pladser på SDU, og sendte d. 2 august en konvolut med en ansøgning+afgangsbevis ind til dem. Denne modto... -
Årsprøve
ForumindlægHej allesammenDa jeg skal til matematik prøve imorgen.. tænkte jeg på om der er nogen herinde, som har nogle gode notater til matematik c-niveau -
7 taller ?? hjælp
ForumindlægHej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner... -
Samfundsfag A skriftlig eksamen 2011
ForumindlægEr der nogen der har nogen ideér om hvilke emner der er i år i samfundsfags eksamen A niveau ? Skal op på mandag (d.23) og er meget i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig samt hvad jeg skal læse op. nogen der kan hjælpe ? Vh -
Egenskaber .. nedarves?
ForumindlægHeey alle Jeg læser op til eksamen og stødte på spørgsmålerne her: Hvordan kan egenskaber nedarves? og Gør overordnet rede for hvordan DNA kan styre cellens funktioner Tusind tak på forhånd ps. jeg har biologi på c niveau -
Slavearbejde
ForumindlægSlavearbejde: Halløj… Nogle der kunne forklare hvordan jeg kan løse opgave a og b? Jeg kan nemlig ikke forstå opgaven i sig selv, altså jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det egentlig er de/bogen vil have mig til at regne ud. Jeg tror jeg har gennemluret opgave c, men hvis du har andre argument... -
Hvodan ændre man på en elektromagnets styrke?
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder og laver fysik rapport om elektricitet, og er lidt i tvivl om hvordan man ændre på en elektromagnets styrke. Er der nogen der kan hjælpe lidt? -
vinkler
ForumindlægBestem vinklen (i grader) mellem vektorerne →a=(19) og →b=(24). -
please hjælp matematik
ForumindlægAntallet af danske lønmodtagere, der betaler til efterlønsordningen, er i perioden 2000-2005 aftaget. Figuren viser, at udviklingen med god tilnærmelse kan beskrives med en lineær funktion hvor x er antal år efter 2000, og y er antal lønmodtagere, der betaler til efterløns¬ordningen. Det ... -
hvordan finder man den modstående katete til v?
ForumindlægHeej (: Jeg har brug for noget hjælp til en aflevering (: Jeg kender vinkel A, som er 3,2 grader, så kender jeg hypotenusen/c som er 4,2. hvordan udregner jeg så den modstående katete/b? tak på forhånd :D -
Graffer og funktion i hånden
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til en matematik opage, hvor jeg skal beregne a og b værdier i hånder, kan i hjælpe mig med det? -
eksamen
ForumindlægHvad trækker op til franskeksamen og hvad trækker ned? Er der nogen der har nogle tips til at score en høj karakter. Det er stx-eksamen jeg taler om...Nogen der har nogle gode råd at dele ud af?mvh dodo -
Gymnasium???
ForumindlægHey! Hvilket gymnasium skal man gå på hvis man gerne vil lave drama og film. Tak i forvejen. Håber I kan hjælpe!
