Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 15041 til 15060 af 18958
-
henførende stedord?
Forumindlægheeeij. jeg forstår ikke helt hvornår jeg skal benytte henførende stedord på engelsk, fordi de fleste bliver benyttet ved personer,ting og dyr. who= viser tilbage til personer. which= viser tilbage til ting, dyr, begreber eller en hel sætning. that= kan vise tilbage til både personer og ting whos... -
Langer Samstag
ForumindlægHvor kan jeg find Langer Samstag oversat på dansk? :) -
Adjektivers bøjning
ForumindlægHej lektiehjælper, studerende og elever Oversætning denne sætning; Vi har købt en blå t-shirt og en gul trøje Min far påstår den skal oversættes således; Wir kauften ein blaues T-Shirt und eine gelbe Trikot Jeg forstår ikke hvorfor man sættes 'es' på blaues samt hvorfor man skrive... -
Ansøgning
ForumindlægJeg skal hjælpe en ven med at skrive en ansøgning og ville i den forbindelse gerne benytte mig af LaTeX, så den kommer til at adskille sig lidt fra de andres Word-baserede layout. Efter at have søgt lidt information om, hvordan dette bedst kan gøres, virker det til, at det er med pakken letter el... -
Forklar dette
ForumindlægPå en måde kan man se det som en banalisering eller udvanding af den romantiske organismetænknings panteisme. Hvordan skal det forståes`? det er biedermeier der er tale om her. -
substantivering?
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der kan forklare mig hvad substantivering er og hvordan kan man finde det i f.eks. i denne sætning ?? :/ '' I was drawn to jean Vanier's instence, born of more than twenty-five years of living in communion with mentally handicapped people, that ... -
Mundtlig prøve (10. kl.)
ForumindlægHejsa. Jeg går i 10. klasse, og jeg skal så på stx næste år. Nu er det så sådan, at jeg (selvfølgelig) skal op i de mundtlige prøver til sommer. Men jeg overvejer kraftigt at vælge fysikeksamen fra, fordi jeg virkelig ikke har lyst. Fysik (og så matematik) er mine svageste sider i skolen - det ... -
vekselstrøm
Forumindlæghvordan virker en simpel vekselstrøm generator egentlig ??? -
intervallerne i Fahrenheit
ForumindlægHvordan er intervallerne i temperaturskalaen Fahrenheit opstået? Noget med saltvands frysepunkt og kropstemperaturen eller...? -
5 A-niveau fag. Hvad hvis man fortryder?(Bitterligt)
ForumindlægJeg har valgt samf, mat og eng på A. Jeg er meget ked af jeg har valgt engelsk. Det bliver en lang kamp at komme igennem og formodentlig ikke noget der kommer til at gavne mig. Jeg går bestemt ikke ud fra der kan gøres noget ved andet end at bide i det sure æble, men hvad nu hvis? -
hvordan finder man " k "
ForumindlægHej har en matemaik afl. hvor jeg har fået opgaven Bestem de tal k, for ligningen x2+4x+k=0 og ved ikke lige hvordan jeg skal løse den, nogen der kan hjælpe mig :) ? -
sætning
ForumindlægHvordan vil I sige: Min storesøster studerer i dag på Københavns kunstakademi? Meine grosse Schwester studiert Architekt heute an der Fachhochschule in Kopenhagen. Jeg er i tvivl om, når man siger "heute" om det så kun betyder netop i dag og kun i dag, eller om det også har en udstrækn... -
Kemiske våben i forbindelse med 1.verdenskrig
ForumindlægHej jeg skal til at skrive SRP i fagene kemi b og Historie A emnet omhandler Kemiske våben i forbindelse med 1.verdenskrig er der en som kunne hjælpe med problemformuleringen og det som hører med dertil? tak på forhånd -
Uregelmæssige substantiver
ForumindlægKan ikke finde noget på nettet.Er der nogle der kan hjælpe mig. Tak på forhånd. -
SRP- DØØØØØ
ForumindlægHej folkens.. Dem som har skrevet SRP .. og har god erfaring med det .. Vi skal snart til i gang med SRP vores studieretningsfag er Engelsk, Samfundsfag, Psykologi Jeg tænkte på at vælge "Skoleskyderi" School shooting .. Fag som Engelsk & Psykologi Men problemet er skal jeg vælg... -
Søger en hjælpelærer
ForumindlægHej Jeg er en pige på 16 år, der går i 10.kl. som søger en hjælpelærer til engelsk og matematik, som ikke lige er min stærke side. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums niveau og op efter. Jeg vil rigtig gerne have at undervisningen skal forgå hjemme hos mig i Vallensbæk N. Og ja løn ... -
Es eller das..
ForumindlægJeg ved simpelthen ikke, hvornår jeg skal bruge hvad. Hvis jeg nu gerne vil sige: Men det forstår de ikke. Es verstehen Sie aber nicht eller das verstehen sie aber nicht.?? -
Viljens Triumf!
ForumindlægHej! Er der nogen herinde, der før har arbejdet med filmen Viljens Triumf Af Leni Riefenstal? Jeg har valgt at tage udgangspunkt i filmen i min AT eksamen og jeg ønsker her at komme ind på hvilken fremtid, der loves i filmen? -altså hvorledes bryder filmen med det moderne?-Hvilke forhåbninger st... -
dispersion
ForumindlægMin bog bruger meget tid på bølger i materialer, og dertil snakkes der ofte om forskellige former for dispersion. Så vidt jeg forstår udtrykker en dispersionsrelation bare en sammenhæng mellem fasehastighed og bølgelængde (eller bølgetallet k), men det virker som om det er en enormt brugt termino... -
1. verdenskrig
ForumindlægHej Jeg ved at 1.ww startede da Hitler besatte Polen, men hvorfor gjorde han det?
