Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15201 til 15220 af 170163
-
Hjælp til opgave 16 stx mat A 2009
ForumindlægHej jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med denne opgave. Det forvirrer mig at t skal være udtrykt ved p. Opgaven lyder: Ved en bestemt sygdom tilføres en patient medicin intravenøst over en femtimers periode. Medicinen tilføres kontinuerligt med en bestemt mængde p(målt i μg) pr. tim... -
Regression: Kender to relative tilvækster, find a.
ForumindlægHej med jer, Sidder med en opgave her, og er kørt lidt fast. Jeg har fået oplyst to relative tilvækster, lad os bare sige 20% på x-aksen, og 27% op y-aksen. Opgaven lyder, at jeg herefter skal finde hældningskoeffecienten for den funktionstype (potens) den danner. Nu er jeg kørt lidt fa... -
Engelsk A & Mediefag C: D-Dag hovedspørsmål
ForumindlægHej alle! Ja som overskriften tyder, så skal jeg skrive en SRP i fagene Engelsk A og Mediefag C om emnet D-Dag. Jeg skal forsøge at udarbejde et hovedspørgsmål, men jeg er lidt i vilrede. Blandt materiale har jeg tænkt på disse: Serie: Band of Brothers Film: Saving Private Ryan Film: The Lo... -
Bestemmelse af punktet Q udtrykt ved a
ForumindlægJeg er i gang med at lave en aflevering, og mangler denne opgave, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal løse den, så jeg håber at der en en som kan hjælpe. Jeg har vedhæftet opgaven. -
Vis at -3 er en egenværdi for 3x3 matrice A
ForumindlægHej folkens. Jeg har lidt problemer med en opgave. Skal vise at -3 er en egenværdi for matricen A. Ved at jeg skal løse A-(-3)*E=0, men er ikke så sikker på hvordan det bliver vist. Matricen A ser således ud! ( 17 4 18) (30 3 27) (-10 -2 -12) Sætter tallet -3... -
Skriftlig eksamen maj 2013 - hhx131-mat/b-27052013
ForumindlægEr der ikke nogen som er en haj til matematik og som har vejledende løsning til denne opagve? :/ Den handler f.eks. om en virksomheden der producere covers, biografen i Tønder, Fitnessdk og L'EASY -
Fysik/kemi eksamen (spørgsmål under prøven)
Forumindlæg9 klasser, hvilke spørgsmål stillede lærer og censor jer til afgangsprøven i fysik/kemi? -
Redegørelse af rapport til mundtlig eksamen i matematik B
ForumindlægI morgen skal jeg op i matematik B mundtlig, og vi har fået at vide at man skal "redegør for den rapport / kursusarbejde" man trækker. Men hvad menes der med redegørelse, hvad skal den indeholde? jeg har nogle ideer til det, men er ikke sikker, så håber nogle kan hjælpe mig inden i morn... -
Fysik B eksamen ang energiforbrug og energiomsætning
ForumindlægHej allesammen! Nogle, der har enkle forsøg til udregning ag en bils energiforbrug og energiomsætning? -
Hvordan dansk eksamen foregår - hvor lang tid forberedelse har man? HASTER
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i dansk i morgen (studentereksamen, 3.g). Jeg ville høre, om der var nogen der før havde været oppe i dansk, som ved hvor meget tid man har i forberedelsen? Og om der står årstal på den tekst man trækker? Hilsner, blomsterpige1 -
vektorregning: find højden fra A på siden BC
ForumindlægOpg.: A(-4,6), B(1,-5), C(5,3) danner en trekant Find vha. vektorregning koordinatsættet til fodpunktet for højden fra A på siden BC Jeg har fået facit, men er ikke helt med på hvad der sker. der står: for at finde koordinatsættet for fodpunktet H, for højden fra A på siden BC. ... -
Ellipsens ligning (Mat A-Fy B)
ForumindlægHej! Under min problemformulering er der følgende spg.: "vis, at ellipsens ligning med origo i det ene brændepunkt er givet ved + Y^2/b^2 = 1, hvor a er den halve storakse, b er den halve lilleakse og e er excentricitet. -
Tegn en soundbox til Reconstrucdead af D-A-D
ForumindlægKalder alle musikgenier med tegne skills :) Jeg er ved at skrive en groove analyse til Reconstrucdead af D-A-D og jeg skal tegne en soundbox, for at visualisere det her nummers forskellige insrumenter(ja altså groove). Hvordan ville i selv tegne den? For jeg kan ikke helt selv se det for mig. ... -
Reducer (x^2+2x)/x og a^2+2ab-(a+b)^2
ForumindlægHejsa er der nogen som kan reducere de her for mig? a) (x^2+2x)/x b) a^2+2ab-(a+b)^2 -
Hjælp til rettelse tysk eksamen c nivea
ForumindlægHåber at der er en som vil kigge på min aflevering -på forhånd mange tak Ich habe den Text, ”ich habe Arno gesehen” gelesen, Der Text ist im jahre 1993 von Katharina Kühl geschrieben und der Text ist eine Novelle. Ich beginne mit einem Resümee des Textes und danach will ich ei... -
I land A betaler man 30% i skat af indkomster
ForumindlægHJÆLP, har bevølet med denne opgave i et stykke tid nu. I land A betaler man 30% i skat af indkomster op til og med 400.000 kr. Hvis indkomsten er større end dette beløb betales herudover 60% af den del der overstiger 400.000 kr. I land B betaler man 50% i skat uanset indkomst. 1. Opskriv regnef... -
Arealbestemmelse (udregn b∫c ud fra a∫c
ForumindlægMin uvidenhed er tilsyneladende uden begrænsninger, men kan trøste jer med, at dette er sidste opgave om integralregning. Figuren til højre viser grafen for en kontinuert funktion, som har nulpunkterne a,b og c. Det oplyses at a∫cf(x)dx=22 og arealet af området M1 er 36 Bestem b&int... -
Kan en C-valgblok opgradere et B-fag til A?
ForumindlægDet overstående:) -
Skriftlig eksamen imorgen - tips og tricks på falderebet!?
ForumindlægJa, som overskriften siger, skal jeg til eksamen iskriftlig spansk imorgen.. Synes jeg har haft alt for mange dumme fejl i mine sidste afleveringer, så ville høre om der er nogen af jer derude, der sidder med nogle gode tips til hvordan man får afleveret et produkt, som er helt i orden.. Hvordan ... -
Værdierne for a, for hvilke cirklen har radius 5
ForumindlægJeg har svært ved opgave b. Jeg går ud fra at jeg skal bruge kvadratsætningerne, men forstår ikke helt præcist hvordan
