Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 15261 til 15280 af 25465
-
Emner på HTX
ForumindlægJeg skal snart starte på gymnasium, og jeg har valgt HTX naturvidenskab. Jeg har prøvet på at undersøge hvad jeg egentlig skal forvente at have på gymnasium, derfor vil jeg gerne spørge om, at er der egentlig nogen som ved hvad for nogle emner jeg kommer til at have på gym? -
Snit for at komme på HHX?
ForumindlægHej.. Hvad skal man have i snit for at komme på hhx? lige nu ligger mit snit på 6,8. På forhånd Tak! :) -
Perspektivering af 2 forskellige malerier
ForumindlægHej! Jeg har valgt oplægget "Fattigfolk. I dødens venteværelse." til mundtligt dansk og jeg har et andet maleri som jeg vil perspektivere mit maleri til. Det hedder "Den Waagepetersenske familie", og er helt anderledes end mit, så hvordan kan man perspektivere? Det ville vær... -
Hjælp til valg af studieretning.
ForumindlægHej mennesker! Lige nu går jeg i 9 klasse og allerede den 6 januar skal jeg vælge en studieretning. Jeg er rigtig god til humanistiske fag, det er nemt for mig at få 12-taller i dem, men til gengæld har jeg store problemer med matematik. Hver gang jeg ser nogle tal, som skal regnes ud, får j... -
hvad er idealgasligningen? AKUT
ForumindlægNogle der kan forklare hvad ideagasligningen går ud på? jeg forstår ikke de andre beskrivelser på nettet, da jeg synes det er skrevet på et ret højt akademisk niveau. -
Grammatik simpel tid vs uvidet tid, There som forløbelig subjekt
ForumindlægEn der kan hjælpe med at forklare disse grammatiske ting som jeg har nævnt overstående: simpel tid vs uvidet tid, There som forløbelig subjekt -
SRP klage
ForumindlægJeg er utilfreds med min karakter i SRP og overvejer derfor at sende et klagebrev, dog kunne jeg godt tænke mig at hører jeres bud på hvilken karakter min SRP skulle have? -
Parameter vs variabel
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kan beskrive hvad vi mener med paramter og variabel? Hvis jeg fremstiller en matematisk model der beskriver et eller andet og præsentere variabler og parametre. Hvordan skelner mellem disse? Også: Hvad er en parametrisk-model og hvad er non-parametrisk model? -
HEROES
ForumindlægPlease hjælp med disse spørgsmål, jeg kan ikke finde svaret på dem. Jeg har brug for hjælp -
Restriktionsenzymer
ForumindlægHej. Nogle, der ved hvad princippet i en restriktionsenzym er? -
Oversættelse
ForumindlægSidder og laver oversættelse af en tekst, men hvordan oversætter man dette mest hensigtsmæssigt?"Den her dag kommer du nok til at huske hele dit liv"På Forhånd Tak!vh,Carl-Johan -
help
ForumindlægHej allesammen' jeg starter i 2.g efter sommerferien. hvordan kan jeg bedst muligt få "øvet" mig? -
eksponentielle
ForumindlægFiguren viser grafen for den eksponentielle funktion ??(??) = ?? · ????? b) Løs ligningen ??(??) = 4 grafisk hvordan gør jeg det? -
Hvad er en unit
ForumindlægHvad er en unit -
Rette tysk
ForumindlægHej, er der nogen som har tid til at rette min tysk tekst, hvis jeg har fejl i dem, det ville være en stor hjælp! Den orginale tekst: I min sommerferie vil jeg rigtig gerne tage til Island sammen med min familie. Island har en rigtig flot natur, kultur, og mange andre flotte steder. Men på grund... -
HJÆLP TIL EMNE! HASTER!!!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en opgave i psykologi, hvor mit emne er radikalsiering blandt unge i DK. Jeg skal her bl.a. kigge på hvilke faktorer der gør, at folk går denne vej. Jeg sidder lidt fast, da jeg ikke ved hvilken psykologisk retning jeg skal gør brug af (udviklingspsykologi osv.). Derudover... -
Begyndelsesbogstav i oplistning af ugedage
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal skrive følgende korrekt på dansk. Jeg er i tvivl om der skal stort eller lille begyndelsesbogstav i de to eksempler for drop downs nedenfor: En til alg af ugedage: mandag tirsdag onsdag torsdag fredag og en anden for valg af weekend intervaller:... -
Psykologistudiet
ForumindlægNu har man lige været en anelse dum og låst sit eksmanesbeivs, så man er endt med et snit på 5,2. Desværre kan jeg yde meget mere end det jeg lige har præsteret på gymansiet, og nu har jeg fortrudt at jeg ikke valgte tage uddannelsen i en ældre og mere moden alder. Jeg er godt klar over at man ik... -
Smart energy system
ForumindlægHej er der nogle der ved noget om smart energy system? -
Jeg har en tysk stil for og jeg har brug for hjælp til at rette den!!
ForumindlægJeg har skrevet det på dansk øverst som jeg gerne vil have skrevet korrekt på tysk.
